Strona 110 z 264

: 29 mar 2008, 18:54
autor: Premo
Filip7370 pisze:Nie sądzisz że SKM zamówi fabrycznie nowe zespoły,
A za co je kupi? Na lotniskową mają umowę na 15 lat.

: 30 mar 2008, 9:04
autor: rufio198
Premo pisze:
Filip7370 pisze:Nie sądzisz że SKM zamówi fabrycznie nowe zespoły,
A za co je kupi? ...
Za pieniądze .

: 30 mar 2008, 9:31
autor: Glonojad
Premo pisze:
Filip7370 pisze:Nie sądzisz że SKM zamówi fabrycznie nowe zespoły,
A za co je kupi? Na lotniskową mają umowę na 15 lat.
KM pewnie byłaby potrzebna dożywotnia, podejrzewam jednak, że SKM zwyczajnie na 15 lat skalkulowała spłatę. W końcu amortyzacja księgowa taboru to dokładnie 7% rocznie.

: 30 mar 2008, 10:34
autor: Premo
rufio198 pisze: Za pieniądze .
Łatwo powiedzieć. Koszt zakupu nowych jednostek to ok. 100mlnzł. Póki co to SKM nie ma wieloletniej umowy.

: 30 mar 2008, 11:07
autor: Glonojad
Jest uchwała Rady Miasta, umowa będzie za kilkanaście dni.

: 30 mar 2008, 11:25
autor: Premo
Jest uchwała Rady Miasta, umowa będzie za kilkanaście dni.
Na całą aglomerację?

: 30 mar 2008, 13:53
autor: humptyangel
Ło Matko jedyna! Na 13 EZTów na Okęcie jest przeznaczonych 200 mln. Koszt nowego EZTa to ok 15 mln. Jak się 200:15=15, coś po przecinku ;-)
Co do S2 to SKM ma dochody z wozokilometrów (za darmo nie jeździ), z reklam w pociągach. Pewnie miasto coś dołoży. Zadajesz Premo dziwne pytania. Jakoś już kupili 2 14WE, więc jak zapowiadają zakup 5 EZTów na S2 to widocznie mają kasę - więc po co pytać za co kupią?
A za co wypożyczają EN57 z PKP PR? ;-)

: 30 mar 2008, 14:19
autor: Premo
humptyangel pisze:Jakoś już kupili 2 14WE, więc jak zapowiadają zakup 5 EZTów na S2 to widocznie mają kasę - więc po co pytać za co kupią?
14WE kosztują mniej niż połowę nowej jednostki.

: 30 mar 2008, 17:32
autor: humptyangel
Premo pisze:14WE kosztują mniej niż połowę nowej jednostki.
Pisząc staropolszczyzną: pierwej sprawdź, a nie piszesz głupoty.
Nowa jednostka kosztuje ok. 15 mln zł, zaś 14WE 9 mln zł. Gdzie tu mniej niż połowa Panie Pitagoras, to ja nie wiem? Mniej niż połowa to w tym przypadku mniej niż 7,5 mln zł.

: 30 mar 2008, 17:47
autor: Premo
humptyangel pisze:zaś 14WE 9 mln zł.
O ile wiem to 9mln jest ceną brutto. SKM nie musi płacić Vatu

: 30 mar 2008, 17:47
autor: kajo
Flirt dla Koleji Mazowieckich kosztował 22,2 miliona złotych. Zależy jak kto liczy.

: 30 mar 2008, 21:58
autor: Glonojad
humptyangel pisze:Ło Matko jedyna! Na 13 EZTów na Okęcie jest przeznaczonych 200 mln. Koszt nowego EZTa to ok 15 mln.
Doprawdy? Bo wartość projektu zgłoszona do Ministerstwa Infrastruktury jest dużo większa.

[ Dodano: 2008-03-30, 21:58 ]
Premo pisze:
humptyangel pisze:Jakoś już kupili 2 14WE, więc jak zapowiadają zakup 5 EZTów na S2 to widocznie mają kasę - więc po co pytać za co kupią?
14WE kosztują mniej niż połowę nowej jednostki.
Poszukaj, ile kosztowało ED59.

: 31 mar 2008, 17:16
autor: Premo
humptyangel pisze:Co do S2 to SKM ma dochody z wozokilometrów (za darmo nie jeździ)
SKM wykonuje rocznie ok 1,5 poc/km. Za 1 poc/km dostaje 9zł z groszami. Czyli jeszcze nie spłacili tamtych dwóch.

: 31 mar 2008, 18:08
autor: Glonojad
Premo pisze:
humptyangel pisze:Co do S2 to SKM ma dochody z wozokilometrów (za darmo nie jeździ)
SKM wykonuje rocznie ok 1,5 poc/km. Za 1 poc/km dostaje 9zł z groszami. Czyli jeszcze nie spłacili tamtych dwóch.
Mieszasz wozokilometry z pociągo-kilometrami.

: 31 mar 2008, 18:11
autor: Premo
inż. Glonojad pisze: Mieszasz wozokilometry z pociągo-kilometrami.
Na kolei nie ma czegoś takiego jak wozo/km