Dostaną kolejną linię, która będzie tkwiła w korku. Przez szkołę.sprinter pisze:Trochę nie rozumiem, dlaczego Głębocka ma dostać kolejną linię do metra - mają już 120, 527, E-7, teraz dostaną jeszcze E-9, a Ostródzka niech się tłoczy w 132.
Jakiś czas temu ćwiczyłem 145. I, najdroższy Bartku, uwierz, iż od Bazyliańskiej do Żerania jechałem dobre pół godziny. Obie TT (nitka główna, nitka lokalna) stały. Tak, stały. Na którą nitkę E-9 by nie wjechało, to w szczycie będzie stało. W 25' na pewno się nie wyrobi.Szeregowy_Równoległy pisze:E-9 moim zdaniem jest dobrą zmianą. Spóźnioną, bo powinno powstać od razu po oddaniu trasy AK (wcześniej nie było sensu, korki zabiłyby ideę), ale dobrą.
I tak na marginesie. Jak będzie zawracało 204, jak E-9 i 527 będą startowały z tej pętelki? Na rondzie 'Małej Brzozy'?