Modernizacja Linii Średnicowej

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36105
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 21 cze 2025, 23:37

Gdyby na Prymasa miał być buspas, to by był, co tu zmieni budowa tramwaju?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 4157
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju

Post autor: primoż » 22 cze 2025, 0:01

Flash8222 pisze:
21 cze 2025, 23:30
Na Prymasa buspas powinien być stały.
Od momentu otwarcia S8 Konotopa - Powązki.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26866
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 23 cze 2025, 12:02

person pisze:
20 cze 2025, 10:07
Im szybciej się zawali, tym lepiej.
Byle nie na jadący pociąg.
Tylko katastrofa może pchnąć sprawę do przodu.
Katastrofa spowoduje odbudowę po śladzie albo, co jeszcze gorsze, tymczasowe odbudowanie wiaduktów z modułów wojskowych mostów składanych :P
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Paweł D.
Posty: 5649
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 23 cze 2025, 12:23

Jeśli po śladzie, to p.o. Ochota nie wędruje na wysokość Głównego i zapominamy o wygodnym zejściu z przystanków tramwajowych. Ale skoro tunele mają zacząć służyć za schrony, to i ta koncepcja mogła odjechać.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26866
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 23 cze 2025, 13:26

No w schrony z tuneli Średnicy to ja za cholerę nie wierzę, bo za płytko są, brzmi jak wymówka i tyle.
Choć z przejścia podziemnego z Centralnego pod Śródmieściem i do metra, które będzie na poziomie -2, to może i tak.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 9328
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 04 sie 2025, 11:48

Ewakuacja autobusów z niewidocznego wiaduktu w centrum Warszawy. Doczeka remontu linii średnicowej czy się zawali?
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... szawy.html

Remont Średnicy nigdy się nie rozpocznie...

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 3701
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 08 wrz 2025, 11:37

person pisze:
20 cze 2025, 10:07
Im szybciej się zawali, tym lepiej.
Byle nie na jadący pociąg.
Tylko katastrofa może pchnąć sprawę do przodu.
Dzisiejsza Wyborcza donosi, ze stan wiaduktu na Towarowej znacząco się pogorszył i urzędnicy stwierdzili, ze nie można juz dłużej czekać na przeciągający sie remont średnicy. Nie mniej dalej brak jakichkolwiek wiążących deklaracji.
Obrazek

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 9328
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 08 wrz 2025, 11:38

Trochę wierszówka (srsly, zero nowych informacji), a trochę przypomnienie tematu:
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... czeka.html

Ergo: ZDM jednak nie będzie czekał na remont Średnicy i sam zaczyna działać przy remoncie wiaduktu przy Towarowej. Przy okazji dochodzą dodatkowe okoliczności (jak stacja M4) itp. itd. Ciekawe czy wiadukt w końcu się zawali...

EDIT: mój umysł chyba sprzęgł się z umysłem Bywalca, skoro równolegle postanowiliśmy wrzucić coś o wiadukcie... (creepy AF)

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4858
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 08 wrz 2025, 23:11

A już się nastawiałem na objazd 1 przez Zachodni.
Obrazek

Łukasz
Posty: 11592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 09 wrz 2025, 6:07

Wiliam pisze:A już się nastawiałem na objazd 1 przez Zachodni.
No to jest porażka, że nie zrobili tego łącznika od razu do Kasprzaka w jakiejkolwiek postaci.

Btw, Zetka powinna jeździć Kolejową do kładki.
ŁK

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 9328
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 09 wrz 2025, 12:35

Wiliam pisze:
08 wrz 2025, 23:11
A już się nastawiałem na objazd 1 przez Zachodni.
Ze skrętem na Daszyniaku?
Oh, wait...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26866
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 wrz 2025, 13:21

To akurat najmniejszy problem, jest Skierniewicka, jest Rondo ONZ... myślę, że jednak brak Krzyżanowskiego jest tutaj ważniejszy odrobinę :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 11592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 wrz 2025, 18:29

8-16 listopada będzie montowany trapez po wschodniej stronie DWC. Myślicie, że to ma szansę się skończyć w takim zakresie, czy zaraz zamkną całość?
ŁK

Paweł D.
Posty: 5649
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 15 wrz 2025, 20:23

A jest projekt, rozstrzygnięty przetarg na wschodnią część? Żeby wiadukt na Towarowej nie pokrzyżował planów...


ODPOWIEDZ