Strona 12 z 26
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019
: 14 maja 2019, 10:10
autor: beni
lumx pisze: ↑14 maja 2019, 9:48
beni pisze: ↑14 maja 2019, 9:45
Wystarczy przywrócić stary rozkład 1 i 17 zaś 41 zlikwidować plus 33 zrobić normalnie co 8 w szczycie i brygady znajdziesz. Do tego na R3 spora rezerwa niskich nadal mimo iż 120N w większości sprawne.
A co za brakujące kursy 33? Bo przy obecnej regularności 17+41 jakoś tego nie widzę...
Uwierz mi że potrafię jechać 33 za 17 i 10 w odstępie jednego przystanku i tłumów nie ma. Wystarczy na JPII dobrze napisać rozkłady a nie na pchać na siłę ile się da nie patrząc na przepustowość. Nie sztuka zrobić linie z taktem co 4 minuty sztuka zrobić tak by to jeździło punktualnie. I miało sens.
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019
: 14 maja 2019, 10:18
autor: fik
Jak wszystko puścić co 30 minut, to będzie jeździło punktualnie i miało sens, motorniczy nie będzie musiał się starać w ogóle, pasażery nie będą przeszkadzać, idylla.
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019
: 14 maja 2019, 11:14
autor: Łukasz
beni pisze:lumx pisze: ↑14 maja 2019, 9:48
A co za brakujące kursy 33? Bo przy obecnej regularności 17+41 jakoś tego nie widzę...
Uwierz mi że potrafię jechać 33 za 17 i 10 w odstępie jednego przystanku i tłumów nie ma. Wystarczy na JPII dobrze napisać rozkłady a nie na pchać na siłę ile się da nie patrząc na przepustowość. Nie sztuka zrobić linie z taktem co 4 minuty sztuka zrobić tak by to jeździło punktualnie. I miało sens.
Sztuka jest taka, że jak trafiasz na skrzyżowanie o takcie 2 minuty, to już się może zrobić 2-6 zamiast 4-4. Nawet super wyodrębnione metro jeździ bardziej co 3.5-1.5 niż co 2.5-2.5. Albo tak jak mówi fik: co pół godziny.
41 jest wzięte z 17, ma 2 funkcje - niestety na Radosławie nie da się zawracać.
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019
: 15 maja 2019, 9:00
autor: Thompson04
Kto będzie w piątek na pętli osiedle Górczewska?
https://www.facebook.com/events/378075446162216/
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019
: 15 maja 2019, 9:02
autor: michael112
Czy to prawda, że tramwaje mogą na trwałe zniknąć z tego miejsca, jak piszą w opisie wydarzenia?
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019
: 15 maja 2019, 9:32
autor: Bastian
Nieprawda. Projekt (a raczej na razie koncepcja) węzła przesiadkowego "Lazurowa" obejmuje również pętlę tramwajową. Nie ma zresztą żadnego powodu, by tramwaje stamtąd zniknęły - ani funkcjonalnego, ani wymuszonego warunkami (brak miejsca lub coś w ten deseń).
Zresztą projekt stacji przy bemowskim ratuszu również przewiduje zachowanie obecnego układu torowego, zwracam uwagę.
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019
: 15 maja 2019, 9:36
autor: michael112
Rozumiem. Jest jeszcze pewne prawdopodobieństwo (nie wiem jak duże, bo nie znam dalszych planów budowy metra), że Górczewska będzie wyłączona z ruchu tramwajowego przez wiele lat, bo bezpośrednio po zakończeniu zamknięcia wymuszonego budową stacji "Powstańców Śląskich" zacznie się zamknięcie wymuszone budową stacji "Lazurowa".
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019
: 15 maja 2019, 9:56
autor: Bastian
Generalnie tak, ale stacje chyba mają być budowane zaraz po sobie.
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019
: 15 maja 2019, 10:39
autor: pawcio
Pewnie będą robić częściowo równolegle, ale przed zakończeniem budowy Lazurowej powrotu pętli Górczewska bym się nie spodziewał.
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019
: 15 maja 2019, 20:58
autor: tatra
Łukasz pisze: ↑14 maja 2019, 11:14
beni pisze:
Uwierz mi że potrafię jechać 33 za 17 i 10 w odstępie jednego przystanku i tłumów nie ma. Wystarczy na JPII dobrze napisać rozkłady a nie na pchać na siłę ile się da nie patrząc na przepustowość. Nie sztuka zrobić linie z taktem co 4 minuty sztuka zrobić tak by to jeździło punktualnie. I miało sens.
Sztuka jest taka, że jak trafiasz na skrzyżowanie o takcie 2 minuty, to już się może zrobić 2-6 zamiast 4-4. Nawet super wyodrębnione metro jeździ bardziej co 3.5-1.5 niż co 2.5-2.5. Albo tak jak mówi fik: co pół godziny.
41 jest wzięte z 17, ma 2 funkcje - niestety na Radosławie nie da się zawracać.
A ja twierdzę z własnego doświadczenia że 17 na obecnej trasie jest bez sensu.
Punktualna jest tylko rano i wieczorem od Babki na Tarchomin jest nabita po dach.
17 mogłaby być częsta z Marymontu a wzamian z Tarchomina na Żerań Wchodni np.16 skoordynowane z 1 na wspólnym odcinku kosztem uwalenia 41.
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019
: 15 maja 2019, 21:02
autor: Łukasz
tatra pisze:Łukasz pisze: ↑14 maja 2019, 11:14
Sztuka jest taka, że jak trafiasz na skrzyżowanie o takcie 2 minuty, to już się może zrobić 2-6 zamiast 4-4. Nawet super wyodrębnione metro jeździ bardziej co 3.5-1.5 niż co 2.5-2.5. Albo tak jak mówi fik: co pół godziny.
41 jest wzięte z 17, ma 2 funkcje - niestety na Radosławie nie da się zawracać.
A ja twierdzę z własnego doświadczenia że 17 na obecnej trasie jest bez sensu.
Punktualna jest tylko rano i wieczorem od Babki na Tarchomin jest nabita po dach.
17 mogłaby być częsta z Marymontu a wzamian z Tarchomina na Żerań Wchodni np.16 skoordynowane z 1 na wspólnym odcinku kosztem uwalenia 41.
Skoro 17 jest zawalona, a 6 pusta, to może 6 powinna jeździć przez Babkę do Marymontu, a 15 na Mlociny.
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019
: 15 maja 2019, 21:38
autor: tatra
Łukasz pisze: ↑15 maja 2019, 21:02
tatra pisze:
A ja twierdzę z własnego doświadczenia że 17 na obecnej trasie jest bez sensu.
Punktualna jest tylko rano i wieczorem od Babki na Tarchomin jest nabita po dach.
17 mogłaby być częsta z Marymontu a wzamian z Tarchomina na Żerań Wchodni np.16 skoordynowane z 1 na wspólnym odcinku kosztem uwalenia 41.
Skoro 17 jest zawalona, a 6 pusta, to może 6 powinna jeździć przez Babkę do Marymontu, a 15 na Mlociny.
6 owszem ale na Potok
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019
: 16 maja 2019, 8:44
autor: Thompson04
michael112 pisze: ↑15 maja 2019, 9:02
Czy to prawda, że tramwaje mogą na trwałe zniknąć z tego miejsca, jak piszą w opisie wydarzenia?
Nie nie nie, nie chodziło o trwałe zniknięcie w żadnym wypadku. Opis został już sprecyzowany aby nie było wątpliwości
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019
: 16 maja 2019, 10:58
autor: Łukasz
tatra pisze:Łukasz pisze: ↑15 maja 2019, 21:02
Skoro 17 jest zawalona, a 6 pusta, to może 6 powinna jeździć przez Babkę do Marymontu, a 15 na Mlociny.
6 owszem ale na Potok
Ciężko na Potok z Babki się jedzie chyba.
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019
: 16 maja 2019, 15:15
autor: drobert
Przez Stawki jest to możliwe