W ostatnich miesiącach widziałem już kilka wersji - "ZET Mokotów", "Mokotów" i "Zjazd do zajezdni Mokotów" (analogicznie dla innych zajezdni). A nawet spotkałem się kiedyś z sytuacją, że na tej samej tablicy jeden kurs zjazdowy był jako "ZET...", a drugi jako "Zjazd do zajezdni...". Przy czym teraz już chyba zawsze jest "Zjazd do zajezdni...", czasem tylko ucina ostatnią literę i jest np. "Mokotó".
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024
Moderator: Wiliam
- Krzysztof_J
- Posty: 489
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
- AdamKlocusky
- Posty: 678
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Jest na mapach Google: https://maps.app.goo.gl/3M5Bv2jXjSEUmaDy9
-
- Posty: 5919
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Objazdem której inwestycji jest ulica Budowlana( MTzK)? Pytam dla kolegi, bo sygnał zezwalający dla tramwaju zapala się się raz w cyklu, na obu łukach. W świetle ograniczenia prędkości na całym Bródnie, jest to dodatkowym utrudnieniem. Już widzę tabuny tramwajów z R5, stojące w kolejce do skrętu.
miłośnik 13N
Jak to ograniczenie prędkości na całym Bródnie?! Jak, do ilu!?
40 km/h na remontowanym odcinku. Puszczenie ruchu tramwajowego =/= zakończenie remontu.
I tak lepiej niż na Obozowej rok temu gdzie po puszczeniu tramwajów, jeszcze przez długi czas było spowolnienie do 30 km/h.
I tak lepiej niż na Obozowej rok temu gdzie po puszczeniu tramwajów, jeszcze przez długi czas było spowolnienie do 30 km/h.
Oczywiście każdy pasażer wie, że przyst. RR 07 to ten po skręcie w stronę Wisły... A wystarczyło dopisać "i dalej jako linia 28(33) do krańca....".28 Linia będzie kursowała na trasie skróconej:
KAWĘCZYŃSKA-BAZYLIKA– RONDO RADOSŁAWA
33 Linia będzie kursowała na trasie skróconej:
KIELECKA – Słomińskiego – RONDO RADOSŁAWA 07
Ale warto docenić wyjaśnienie kwestii różnych krańców dla 22:
I chyba nie odjazd, tylko wsiadanie (skoro było wysiadanie).Przystanek TWARDOWSKA obowiązywał będzie tylko dla wysiadających. Odjazd w kierunku krańca WIATRACZNA możliwy będzie z przystanku AWF.
Podobnie to:
Duży plus za mapkę (choć brakuje informacji, że prezentuje tylko linie, których trasy się zmieniają )
Wystarczyłoby napisać "bez podjazdu na przystanek RR przy ul. Dzikiej" lub inną wariacją...500
linia będzie kursowała na trasie skróconej:
BRÓDNO PODGRODZIE – RONDO RADOSŁAWA 03
Duży plus za mapkę (choć brakuje informacji, że prezentuje tylko linie, których trasy się zmieniają )
A obecnie RR (Dzika) jest przystankiem tylko dla wysiadających czy krańcowym?
A komunikaty na przystankach akurat zawierają taką adnotację. Widać, kto inny odpowiada za www a kto inny za pozostałe środki przekazuPaweł D. pisze: ↑18 lip 2024, 13:09Oczywiście każdy pasażer wie, że przyst. RR 07 to ten po skręcie w stronę Wisły... A wystarczyło dopisać "i dalej jako linia 28(33) do krańca....".28 Linia będzie kursowała na trasie skróconej:
KAWĘCZYŃSKA-BAZYLIKA– RONDO RADOSŁAWA
33 Linia będzie kursowała na trasie skróconej:
KIELECKA – Słomińskiego – RONDO RADOSŁAWA 07
Ba, nawet nie trzeba iść na przystanek aby wiedzieć co poeta miał na myśli.
Ten komunikat redagowała redagowała osoba mająca większe pojęcie o organizacji komunikacji... I nawet przystępnym językiem potrafiąca pisać...
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2024/07/18 ... zastepcza/ I to powinno trafić na fejsa.
- AdamKlocusky
- Posty: 678
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Po co? Jakby teraz było źle. Poza tym podjazd to może być pod Polfę albo na Kupiecką.
Na ogłoszeniach przystankowych brakuje graficznego wytłumaczenia tych przenumerowań. Numer linii w jakimś prostokącie, elegancka strzałeczka do innego prostokąta z numerem linii, a pod tym kierunek. Tyle i aż tyle, a od razu byłoby czytelniej.
Po to, by wiedzieć który RR obowiązuje, a który nie.AdamKlocusky pisze: ↑18 lip 2024, 14:13Po co? Jakby teraz było źle. Poza tym podjazd to może być pod Polfę albo na Kupiecką.