Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Krzysztof_J
Posty: 489
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 15 lip 2024, 19:48

wincenty pisze:
15 lip 2024, 16:21
Bywalec pisze:
15 lip 2024, 15:43
Już od dawna na przystankach nie stosuje się skrótu ZET tylko jest pełna nazwa Zjazd do zajezdni.
Owszem, jeszcze kilka tygodni temu były, nie jeżdżę tam codziennie o porze zjazdów do zajezdni i nie sprawdzam.
W ostatnich miesiącach widziałem już kilka wersji - "ZET Mokotów", "Mokotów" i "Zjazd do zajezdni Mokotów" (analogicznie dla innych zajezdni). A nawet spotkałem się kiedyś z sytuacją, że na tej samej tablicy jeden kurs zjazdowy był jako "ZET...", a drugi jako "Zjazd do zajezdni...". Przy czym teraz już chyba zawsze jest "Zjazd do zajezdni...", czasem tylko ucina ostatnią literę i jest np. "Mokotó".

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 678
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 17 lip 2024, 1:30

eloelo520 pisze:
15 lip 2024, 13:49
Najgorsze że tego przystanku Dw. Centralny 18 nie ma nawet na mapach Google. O ile zwykły zjadacz chleba taki jak ja najczęściej szuka miejsc w ten sposób, to ten nie pomaga.
Jest na mapach Google: https://maps.app.goo.gl/3M5Bv2jXjSEUmaDy9
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

Stary Pingwin
Posty: 5919
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 18 lip 2024, 9:27

Objazdem której inwestycji jest ulica Budowlana( MTzK)? Pytam dla kolegi, bo sygnał zezwalający dla tramwaju zapala się się raz w cyklu, na obu łukach. W świetle ograniczenia prędkości na całym Bródnie, jest to dodatkowym utrudnieniem. Już widzę tabuny tramwajów z R5, stojące w kolejce do skrętu.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8869
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 18 lip 2024, 10:37

Jak to ograniczenie prędkości na całym Bródnie?! Jak, do ilu!?

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 5112
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 18 lip 2024, 11:00

40 km/h na remontowanym odcinku. Puszczenie ruchu tramwajowego =/= zakończenie remontu.
I tak lepiej niż na Obozowej rok temu gdzie po puszczeniu tramwajów, jeszcze przez długi czas było spowolnienie do 30 km/h.
Obrazek

Paweł D.
Posty: 5616
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 18 lip 2024, 13:09

28 Linia będzie kursowała na trasie skróconej:
KAWĘCZYŃSKA-BAZYLIKA– RONDO RADOSŁAWA
33 Linia będzie kursowała na trasie skróconej:
KIELECKA – Słomińskiego – RONDO RADOSŁAWA 07
Oczywiście każdy pasażer wie, że przyst. RR 07 to ten po skręcie w stronę Wisły... A wystarczyło dopisać "i dalej jako linia 28(33) do krańca....".

Ale warto docenić wyjaśnienie kwestii różnych krańców dla 22:
Przystanek TWARDOWSKA obowiązywał będzie tylko dla wysiadających. Odjazd w kierunku krańca WIATRACZNA możliwy będzie z przystanku AWF.
I chyba nie odjazd, tylko wsiadanie (skoro było wysiadanie).

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8869
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 18 lip 2024, 13:17

Podobnie to:
500
linia będzie kursowała na trasie skróconej:
BRÓDNO PODGRODZIE – RONDO RADOSŁAWA 03
Wystarczyłoby napisać "bez podjazdu na przystanek RR przy ul. Dzikiej" lub inną wariacją...
Duży plus za mapkę (choć brakuje informacji, że prezentuje tylko linie, których trasy się zmieniają ;-) )

Georg
Posty: 6332
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 18 lip 2024, 13:23

A obecnie RR (Dzika) jest przystankiem tylko dla wysiadających czy krańcowym?

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 5112
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 18 lip 2024, 13:24

Paweł D. pisze:
18 lip 2024, 13:09
28 Linia będzie kursowała na trasie skróconej:
KAWĘCZYŃSKA-BAZYLIKA– RONDO RADOSŁAWA
33 Linia będzie kursowała na trasie skróconej:
KIELECKA – Słomińskiego – RONDO RADOSŁAWA 07
Oczywiście każdy pasażer wie, że przyst. RR 07 to ten po skręcie w stronę Wisły... A wystarczyło dopisać "i dalej jako linia 28(33) do krańca....".
A komunikaty na przystankach akurat zawierają taką adnotację. Widać, kto inny odpowiada za www a kto inny za pozostałe środki przekazu :P
Obrazek

ashir
Posty: 28021
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 18 lip 2024, 13:25

Georg pisze:
18 lip 2024, 13:23
A obecnie RR (Dzika) jest przystankiem tylko dla wysiadających czy krańcowym?
Krańcowym.

Georg
Posty: 6332
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 18 lip 2024, 13:31

Bywalec pisze:
18 lip 2024, 13:24
Paweł D. pisze:
18 lip 2024, 13:09

Oczywiście każdy pasażer wie, że przyst. RR 07 to ten po skręcie w stronę Wisły... A wystarczyło dopisać "i dalej jako linia 28(33) do krańca....".
A komunikaty na przystankach akurat zawierają taką adnotację. Widać, kto inny odpowiada za www a kto inny za pozostałe środki przekazu :P
Co z tego, skoro ludzie i tak nie czytają i czekają na zawieszonych przystankach.

Paweł D.
Posty: 5616
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 18 lip 2024, 13:31

Bywalec pisze:
18 lip 2024, 13:24
A komunikaty na przystankach akurat zawierają taką adnotację. Widać, kto inny odpowiada za www a kto inny za pozostałe środki przekazu :P
Ba, nawet nie trzeba iść na przystanek aby wiedzieć co poeta miał na myśli.
Ten komunikat redagowała redagowała osoba mająca większe pojęcie o organizacji komunikacji... I nawet przystępnym językiem potrafiąca pisać...
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2024/07/18 ... zastepcza/ I to powinno trafić na fejsa.

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 678
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 18 lip 2024, 14:13

person pisze:
18 lip 2024, 13:17
Podobnie to:
500
linia będzie kursowała na trasie skróconej:
BRÓDNO PODGRODZIE – RONDO RADOSŁAWA 03
Wystarczyłoby napisać "bez podjazdu na przystanek RR przy ul. Dzikiej" lub inną wariacją...
(...)
Po co? Jakby teraz było źle. Poza tym podjazd to może być pod Polfę albo na Kupiecką.
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

KM
Posty: 178
Rejestracja: 05 lis 2018, 19:33

Post autor: KM » 18 lip 2024, 14:23

Na ogłoszeniach przystankowych brakuje graficznego wytłumaczenia tych przenumerowań. Numer linii w jakimś prostokącie, elegancka strzałeczka do innego prostokąta z numerem linii, a pod tym kierunek. Tyle i aż tyle, a od razu byłoby czytelniej.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8869
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 18 lip 2024, 14:31

AdamKlocusky pisze:
18 lip 2024, 14:13
person pisze:
18 lip 2024, 13:17
Podobnie to:


Wystarczyłoby napisać "bez podjazdu na przystanek RR przy ul. Dzikiej" lub inną wariacją...
(...)
Po co? Jakby teraz było źle. Poza tym podjazd to może być pod Polfę albo na Kupiecką.
Po to, by wiedzieć który RR obowiązuje, a który nie.

ODPOWIEDZ