: 10 wrz 2007, 19:41
solaris8315 pisze:Najlepiej gdyby w centrum udałoby się utworzyć wielki dworzec linii podmiejskich, no ale nie ma miejsca.
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
solaris8315 pisze:Najlepiej gdyby w centrum udałoby się utworzyć wielki dworzec linii podmiejskich, no ale nie ma miejsca.
Może tak było najkrócej ? W sumie przez Rembertów też nie jest za wesoło jechać, przez Zielonkę i Marki to samo. Może po prostu nikt nie pomyślał o tym, bo ofertę poszerzyć i dowozić do metra zamiast pchać się do centrumina pisze:a ja nie rozumiem, proszę - niech mi ktoś to wytłumaczy następującą sprawę
Z Zielonki, Wołomina i Kobyłki jeździ obecnie 6 busów i mnóstwo pociągów na Dworzec Wileński. I ok. ale dlaczego nikt nie poprowadzi linii autobusowej skręcającej w Żołnierską, jadącą w stronę Wiatracznej, Rembertowa czy Ostrobramskiej? Do Rembertowa jeździ kilka pociągów na krzyż jedynie. Czy na serio absolutnie wszyscy pasażerowie jadą wyłącznie w rejony Dowrca Wileńskiego/ Starego Miasta? Dlaczego żaden autobus nigdy nie jechał mostem Siekierskowskim, Poniatowskiego, Świętokarzyskim czy choćby Gdańskim? A wszyscy namiętnie pchają się totalnie nieruchomym już Śląsko-Dąbrowskim??? dlaczego chociażby jedna linia nie zmodyfikuje trasy? przecież z Ząbek zarobku już i tak nie mają, bo według moich obserwacji nikt tam nie wsiada.
Drodzy forumowicze: proszę Was o jakiekolwiek sugestie, dlaczego się tak dzieje. Sprawa nurtuje mnie od dłuższego czasu.
Wiązowna. net - forum pisze:Istotnie w dniu dzisiejszym był Duchnowie przedstawiciel ZTMu z pionu organizacji i planowania ruchu w towarzystwie radnego z Duchnowa i dwójki pracowników urzędu gminy zajmujących się komunikacją! Ta wizyta to efekt kilku miesięcznych ustaleń i negocjacji. Wstępnie została zaakceptowana lokalizacja przystanów zgodnych z wytycznymi przewoźnika. Dalszym krokiem będą ustalenia na wyższym szczeblu oraz projekty budowalane na przystanki nieistniejące oraz projekt zmiany organizacji ruchu na drodze wojewódzkiej. Odbędą się rozmowy z przedstawicielami dyrekcji dróg wojewódzich a potem przetarg, wyłonienie wykonawcy i najważniejsze wykonanie pętli o określonych parametrach. Tak więc droga jeszcze daleka i być może trochę pod górkę ale nikt nie zamierza odpuszczać. Objazd trwał prawie cztery godziny ponieważ każde miejsce na ewentualny przystanek należało zmierzyć obfotografować i opisać wytyczne do projektu. Oprócz Duchnowa "komisja" odwiedziłą Kąck ("pętlę w Kącku"), Dziechciniec (mieszkańcy zgłaszają potrzebę utworzenia dwóch przystanków w stronę Glinianki), Lipowo (tu mieszkacy proszą o przystanek na wysokości ul. Wierzbowej), Rzaktę (rozważana jest możliwość przedłużenia w przyszłości kilku kursów do tej miescowości),Pęclin (dokonano pomiarów pętli za przedszkolem) oraz Radiówek (analizowano możliwość utworzenia pętli). Wizyty w tych miejscach nie oznaczają, że niebawem będzie tam kursował autobus ZTMu. Badane były wszelkie możliwe warianty, które mogą być realizowane w jakiejś tam prespektywie lat.
Zostanie sporządzona z objazdu notatka służbowa w przystępnej formie i umieszczona na www gminy.
Pozdrawiam!
Raczej kilka potworkówColony pisze:stworzyłoby niezłego potwora.
Jeśli to wszystko byłoby pod jednym numerem, to byłaby poprostu linia-krzak. I milion wariantów trasy.Colony pisze:Linia do Kącka przez Duchnów, linia do Pęclina przez Dziechciniec, no a przedłużenie 720 do Rzakty, stworzyłoby niezłego potwora.
Nie sądzę. Choć wariantów trochę może być - vide 708Jeśli to wszystko byłoby pod jednym numerem, to byłaby poprostu linia-krzak.
No właśnie. Tylko, że te warianty by były nieco częściej, niż te na 708Piotrek pisze:Choć wariantów trochę może być - vide 708