Moderator: JacekM
-
przewoz
- Posty: 6157
- Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58
Post
autor: przewoz » 24 lip 2007, 7:39
piotram pisze:BTW, czy oni zakładają do nowego rozkładu jazdy zakończenie całego odcinka Łódź-Skierniewice?
Flash8222 pisze:Do końca listopada ma być już zrobiony cały odcinek Miednice - Łódź Widzew, jedynie stacje węzłowe Koluszki oraz Skierniewicę będą robione do końca kwietnia.
A PLK już ma w rozpiskach podniesienie prędkości na wybranych odcinkach do 140kjm/h. To chyba rekod, jeżeli chodzi o takie decyzje... Z linią do Mińska i Siedlec czekano dobre kilka lat.
Dzięki temu PR mogło rozpisać część pociągów pod 140km/h i będą obsługiwane nowymi EZT. Będą jechać nieco krócej niż składy wagonowe (zobaczymy, jak wyjdą z planów w realia).
-
Flash8222
- Posty: 7826
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
- Lokalizacja: Pies wam mordy lizał
Post
autor: Flash8222 » 24 lip 2007, 9:06
przewoz pisze:piotram pisze:BTW, czy oni zakładają do nowego rozkładu jazdy zakończenie całego odcinka Łódź-Skierniewice?
Flash8222 pisze:Do końca listopada ma być już zrobiony cały odcinek Miednice - Łódź Widzew, jedynie stacje węzłowe Koluszki oraz Skierniewicę będą robione do końca kwietnia.
A PLK już ma w rozpiskach podniesienie prędkości na wybranych odcinkach do 140kjm/h. To chyba rekod, jeżeli chodzi o takie decyzje... Z linią do Mińska i Siedlec czekano dobre kilka lat
Według broszurek to 140 km/h na odcinku Skierniewice - Koluszki ma być dla zwykłych wagonów zaś 160 km/h dla wagonów z pudłem wychylnym.
-
przewoz
- Posty: 6157
- Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58
Post
autor: przewoz » 24 lip 2007, 13:37
Flash8222 pisze:Według broszurek to 140 km/h na odcinku Skierniewice - Koluszki ma być dla zwykłych wagonów zaś 160 km/h dla wagonów z pudłem wychylnym.
Broszurki broszurkami. Trzeba się sugerować tym, co PLK podaje w dokumentach oficjalnych, a póki co jest 140km/h. Jak będziemy mieli jakieś wychylne pudła, to wtedy zrobią dokument z prędkościami na liniach PLK dla pojazdów z wychylnym pudłem i sobie podniosą (zgodnie oczywiście z normami) na wybranych liniach o ileś tam...
-
RiZoNe
- Posty: 129
- Rejestracja: 23 gru 2005, 9:54
- Lokalizacja: Gocław
Post
autor: RiZoNe » 25 lip 2007, 16:10
przewoz pisze:Flash8222 pisze:Według broszurek to 140 km/h na odcinku Skierniewice - Koluszki ma być dla zwykłych wagonów zaś 160 km/h dla wagonów z pudłem wychylnym.
Broszurki broszurkami. Trzeba się sugerować tym, co PLK podaje w dokumentach oficjalnych, a póki co jest 140km/h. Jak będziemy mieli jakieś wychylne pudła, to wtedy zrobią dokument z prędkościami na liniach PLK dla pojazdów z wychylnym pudłem i sobie podniosą (zgodnie oczywiście z normami) na wybranych liniach o ileś tam...
Słusznie ,też czytałem ,że 160 ma być na odcinkach Warszawa-Sierniewice i "Koszulki"-Łódź. A nie orientuje się ktoś co z tymi nowymi składami ? Gdzieś kiedyś wyczytałem , że w czerwcu pierwsza sztuka miała się pojawić...
W życiu bywa różnie.. kwadratowo i podłużnie...
-
piotram
- Posty: 2849
- Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
- Lokalizacja: W-wa Kercelak
Post
autor: piotram » 25 lip 2007, 21:41
A co z tym prostowaniem łuków? Nie widziałem, żeby na Skierniewice-Koszulki gdzieś to ruszali. Może bliżej Skierniewic będą coś przesuwac?
-
przewoz
- Posty: 6157
- Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58
Post
autor: przewoz » 26 lip 2007, 11:56
RiZoNe pisze: A nie orientuje się ktoś co z tymi nowymi składami ?
Pierwsza sztuka się bada i jeździ gdzieś po kraju...
-
bohunu
- Posty: 5755
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
- Lokalizacja: dolina absurdu
Post
autor: bohunu » 31 lip 2007, 17:13
Utrudnienia na trasie Łódź Widzew- Łódź Andrzejów
W dniach 3/4,4/5 i 5/6 sierpnia z powodu trwającego remontu linii kolejowej, wstrzymany zostanie ruch pociągów na odcinku Łódź Widzew- Łódź Andrzejów. Pociągi pospieszne ominą w tych dniach stację Łódź Widzew. Pociągi osobowe zostaną zastąpione autobusami.
Przepraszamy za utrudnienia w podróży.
http://www.pr.pkp.pl/img_in//NEWS/zamkn ... 202007.pdf
Nie zazdroszcze tym, którzy w piątkowy/sobotni wieczór przyjdą na Fabr. na wieczorny do Warszawy...
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27597
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 31 lip 2007, 17:42
wsiądą w kiblokkakibla i przesiądą się w kokluszkach.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
bohunu
- Posty: 5755
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
- Lokalizacja: dolina absurdu
Post
autor: bohunu » 31 lip 2007, 20:00
Fikander pisze:wsiądą w kiblokkakibla i przesiądą się w kokluszkach.
O ile zostaną o tym poinformowani
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
-
MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Post
autor: MeWa » 16 paź 2007, 19:24
DŁ krytykuje zmodernizowany peron w Skierniewicach za 2,5 mln zł. Teraz peron jest o 30 cm niższy od wejścia do nowego składu ED74 - utrudnia to wejście osobom starszym i z wózkami, bagażami (brak poręczny przy drzwiach). Stary peron był na tej samej wysokości co wejście do nowego pociągu.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
-
bohunu
- Posty: 5755
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
- Lokalizacja: dolina absurdu
Post
autor: bohunu » 16 paź 2007, 19:27
To na jakim poziomie podłogę miały ED74?
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
-
MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Post
autor: MeWa » 16 paź 2007, 19:28
Gazeta tylko podaje tylko słowa inżyniera budowy, że perony spełniają normy określone w rozporządzeniu Ministra.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27597
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 18 paź 2007, 14:40
Szczerze mówiąc, nie przypominam sobie, abym wsiadając w Skiercach do ED74 musiał pokonywać tak wielką różnicę...
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 18 paź 2007, 15:40
Czy Rafael to czasem nie obrońca "zajebistości 13N"? A może mi się pomerdało...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.