Strona 12 z 16

: 13 maja 2009, 20:21
autor: TGM
Im dalej tym mniej chętnych. To chyba oczywiste.

: 14 maja 2009, 8:27
autor: rubeus
altar pisze:Czy osada domków jednorodzinnych na skraju miasta musi miec koniecznie bezpośrednią linię na patelnię?
Powsin wciąż się rozwija i zagęszcza - również tereny położone poza Powsinem właściwym. Niezapominaj o rosnącej presji Masteczka Wilanów. Ludzie pracują w centrum, dojeżdzają do szkół. A w miarę czestej i wygodnej dowozówki do metra nie uświadczysz. Linie podmiejskie są wystarczająco zapełnione przez Konstancin.

O radykalnej zmianie obsługi tego terenu będzie mozna pomyśleć za jakieś 2-3 lata, jak zostanie wybudowana ulica Nowkabacka/Rosnowskiego i będzie można puścić jakiś bus z Os. Kabaty albo Natolina Płn.
Wtedy można stworzyć twór obsługujący zarówno Powsin, Park Kultury jak i Ogród Botaniczny.

: 14 maja 2009, 8:57
autor: altar
Stąd wałkowany pomysł: skrócenie 519 do Wilanowa i jakaś nowa linia z Powsina do Metra Wilanowska. Problemem jest jedynie brak miejsca na pętli w Wilanowie na kolejną linię. Na dzień dzisiejszy byłby to optymalne rozwiązanie.

: 14 maja 2009, 9:02
autor: Glonojad
rubeus pisze:
altar pisze:Czy osada domków jednorodzinnych na skraju miasta musi miec koniecznie bezpośrednią linię na patelnię?
Powsin wciąż się rozwija i zagęszcza - również tereny położone poza Powsinem właściwym. Niezapominaj o rosnącej presji Masteczka Wilanów.
No teraz to strzeliłeś... jasne, osiedla X-piętrowców i hektary biurowców tam powstają...

: 14 maja 2009, 9:15
autor: Bastian
rubeus pisze:O radykalnej zmianie obsługi tego terenu będzie mozna pomyśleć za jakieś 2-3 lata, jak zostanie wybudowana ulica Nowkabacka/Rosnowskiego i będzie można puścić jakiś bus z Os. Kabaty albo Natolina Płn.
Wtedy można stworzyć twór obsługujący zarówno Powsin, Park Kultury jak i Ogród Botaniczny.
Może i stąd brak pośpiechu w tworzeniu linii do Wilanowskiej? Teraz dasz, za dwa lata nie odbierzesz...

: 14 maja 2009, 9:56
autor: TGM
Glonojad pisze: No teraz to strzeliłeś... jasne, osiedla X-piętrowców i hektary biurowców tam powstają...
No no (-X . Miasteczko zaczyna sięgać ZP Vogla czy może i nawet Powsinka. A w samym Powsinie wcisnęli jakieś informatyczne mini-biurowce. Sam byłem świadkiem jak o właściwej porze na jakimś zadupnym ZP Czekoladowa czy Rosochata ze 20 osób wchodziło do 519. Jak na taki rejon to całkiem nieźle.

: 14 maja 2009, 13:27
autor: Glonojad
Z tym możem przesadziłeś, przy Vogla się właściwie kończy...

: 14 maja 2009, 18:51
autor: ziomal
altar pisze:Problemem jest jedynie brak miejsca na pętli w Wilanowie na kolejną linię.
I korki na Wilanowskiej... które jednak powinny ulec zmniejszeniu po tejże ulicy poszerzeniu.

[ Dodano: |14 Maj 2009|, 2009 18:52 ]
Glonojad pisze:No teraz to strzeliłeś... jasne, osiedla X-piętrowców i hektary biurowców tam powstają...
Czy jedna linia do patelni moze być tylko w takim przypadku? #-o

: 14 maja 2009, 19:33
autor: Bastian
ziomal pisze:Czy jedna linia do patelni moze być tylko w takim przypadku? #-o
Jak każdy zakątek miasta będzie miał linię do patelni, to wokół niej będą same autobusy krążyły :twisted:

: 14 maja 2009, 20:10
autor: michael112
altar pisze:Stąd wałkowany pomysł: skrócenie 519 do Wilanowa i jakaś nowa linia z Powsina do Metra Wilanowska. Problemem jest jedynie brak miejsca na pętli w Wilanowie na kolejną linię.
To trzeba wysłać 130 do Wawra.

: 15 maja 2009, 7:36
autor: Domino2001
michael112 pisze:
altar pisze:Stąd wałkowany pomysł: skrócenie 519 do Wilanowa i jakaś nowa linia z Powsina do Metra Wilanowska. Problemem jest jedynie brak miejsca na pętli w Wilanowie na kolejną linię.
To trzeba wysłać 130 do Wawra.
... jak zrobią most południowy... he he he

: 15 maja 2009, 9:03
autor: Glonojad
ziomal pisze:
Glonojad pisze:No teraz to strzeliłeś... jasne, osiedla X-piętrowców i hektary biurowców tam powstają...
Czy jedna linia do patelni moze być tylko w takim przypadku? #-o
Tylko w uzasadnionych przypadkach. Warszawa to nie jest jakaś wieś żeby wszsytkie pksy co 2h się spotykały na placu przed kościołem.

: 15 maja 2009, 9:59
autor: ziomal
Glonojad pisze:
ziomal pisze: Czy jedna linia do patelni moze być tylko w takim przypadku? #-o
Tylko w uzasadnionych przypadkach. Warszawa to nie jest jakaś wieś żeby wszsytkie pksy co 2h się spotykały na placu przed kościołem.
Znaczy chodzi Ci o pałac kultury? ;P :D

: 15 maja 2009, 10:07
autor: rubeus
Glonojadzie - w planach, wzdłuż Drewny i Przyczółkowej są kolejne zespoły domków, a przy miasteczku Wilanów ma przecież powstać Park Technologiczno-Bussinesowy i to na terenach wykraczających za linię ulicy Vogla.

Poza tym, to dlaczego w planach persprktywicznych rozowju sieci tramwajowej, ba... nawet metra, myśli się o wyciągnięciu ich właśnie w rejon Powsina :->

: 15 maja 2009, 10:12
autor: ziomal
Bastian pisze:
ziomal pisze:Czy jedna linia do patelni moze być tylko w takim przypadku? #-o
Jak każdy zakątek miasta będzie miał linię do patelni, to wokół niej będą same autobusy krążyły :twisted:
Cholera, ty ekologiczny u(z)rzędniku!!! :D Przecież 519 jest od lat. Się znalazł niepełnoletni miejski obywatel, co to tak se mówi, tak, wiem. Ale linia się sprawdza, bo po co masz się przesiadać do kolejnej linii i z niej do (bardzo, na złość mówię) zapchanego w szczycie metra, jak możesz jedną linią w mniej więcej tyle samo czasu dojechać w miarę wygodnie do centrum? Np. Bemowo najbliższą stację metra ma gdzieś w centrum (nie, Młociny są be), co jest "statystycznym'' celem podróży w godzinach szczytu, więc dowozówki tamtejsze mogą być tylko i wyłącznie dowozówkami do tramwajów. Skoro oni (kto mnie udusi za mą wypowiedź?) mają 501, 506, 507 i E6, czemu Powsin, Stegny i Sadyba nie mogą mieć JEDNEJ (nie paru, bo rzeczywiście pozostaje metro ;P) linii do centrum, która funkcjonuje dobrze od lat? Ja nie mówię, by puszczać wszędzie po jednej linii, tylko utrzymać 519 (a przynajmniej po rozbudowie Wilanowskiej i, mam nadzieję :>, w związku z zachodzącymi wtedy zmianami, skrócić do Wilanowa).
Troszkę skomplikkkkowane. ;-) Ziomalofobia?

[ Dodano: |15 Maj 2009|, 2009 10:12 ]
rubeus pisze:a przy miasteczku Wilanów ma przecież powstać Park Technologiczno-Bussinesowy i to na terenach wykraczających za linię ulicy Vogla.
:hahaha: Już widzę 217 WILANÓW PŁD...