Trasa Toruńska/Armii Krajowej

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7775
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 01 sty 2007, 22:50

416 :D
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Jožin z bažin
Posty: 1443
Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
Lokalizacja: z bažin
Kontakt:

Post autor: Jožin z bažin » 01 sty 2007, 22:55

R-9 Chełmska pisze:416 :D
Ćśś. Bo dostaniemy ostrzeżenia za nadaktywność ;)
xxx

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 01 sty 2007, 23:02

Będzie spory przewrót na Bródnie. Do odstrzału z Mostu Grota pójdą pewnie E-3 i 506.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 01 sty 2007, 23:02

127 :D

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 01 sty 2007, 23:08

Fikander pisze:Czepiasz się :-) Coś z zachodniego Bródna ;)
602 ;-)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27441
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 01 sty 2007, 23:08

Jesteście wszyscy kochani, możemy wrócić do merytoryki ;)?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Szamot
Posty: 2315
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Szamot » 02 sty 2007, 1:01

1, 2 :D

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8622
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 02 sty 2007, 11:19

Marcinos pisze:Denerwuje fakt, że zamiast budować wiadukty na stałe, buduje sie prowizorkę.
:arrow: Ale przecież aby wybudować nowe wiadukty Trasy Toruńskiej, trzeba było postawić właśnie taką prowizorkę, żeby ruch mógł w ogóle się odbywać. Inaczej trzeba byłoby całkiem zamknąć trasę.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 02 sty 2007, 11:24

MZ pisze:
Marcinos pisze:Denerwuje fakt, że zamiast budować wiadukty na stałe, buduje sie prowizorkę.
:arrow: Ale przecież aby wybudować nowe wiadukty Trasy Toruńskiej, trzeba było postawić właśnie taką prowizorkę, żeby ruch mógł w ogóle się odbywać. Inaczej trzeba byłoby całkiem zamknąć trasę.
Dlaczego :> Przecież można było najpierw wybudować od podstaw środkowe wiadukty, a potem zabrać się za remont bocznych.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8622
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 02 sty 2007, 11:27

R-11 Kleszczowa pisze:Przecież można było najpierw wybudować od podstaw środkowe wiadukty, a potem zabrać się za remont bocznych.
:arrow: Gdyby tak się dało, to pewnie by tak zrobili, żeby zaoszczędzić na budowie tymczasowej konstrukcji. Tylko nie wiadomo, czy te wiadukty wytrzymałyby do tej pory, skoro za kilka miesięcy muszą być wyłączone z eksploatacji.

Awatar użytkownika
floyd
Posty: 532
Rejestracja: 08 sty 2006, 19:09
Lokalizacja: saska kępa (międzynarodowa)
Kontakt:

Post autor: floyd » 02 sty 2007, 11:40

MZ pisze: :arrow: Gdyby tak się dało, to pewnie by tak zrobili, żeby zaoszczędzić na budowie tymczasowej konstrukcji. Tylko nie wiadomo, czy te wiadukty wytrzymałyby do tej pory, skoro za kilka miesięcy muszą być wyłączone z eksploatacji.
Bez problemów dałoby się wybudować środkowe wiaduktu. Chodzi o to, że ZDM nie chce pakować pieniędzy w drogę, którą już niedługo będzie modernizować GDDiA. A że modernizacja nie zaczyna się (decyzje środowiskowe i takie tam) to trzeba było wybudować tymczasowy wiadukt. Jak zwykle niestety chodzi o kasę.
Hanoi, Pekin, Hong Kong, Polska: http://pl.youtube.com/65floyd65
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/

Zawodowo :)

Awatar użytkownika
Paweł_K
Taki ligowy Bełchatów
Posty: 5313
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:12
Lokalizacja: W-wa Gocławek (HQ)
Kontakt:

Post autor: Paweł_K » 02 sty 2007, 19:49

R-11 Kleszczowa pisze:Przecież można było najpierw wybudować od podstaw środkowe wiadukty, a potem zabrać się za remont bocznych.
Co i tak nie zmienia faktu że trzeba by było jakoś zbudować połączenia z tymi środkowymi wiaduktami - rondo Łabiszyńska / Trasa Toruńska ma ograniczoną przepustowość i wszystkich chętnych upchnąć się nie da (bez giga-korków). Podczas spotkania urodzinowego Jarek wspominał coś o możliwości zbudowania połączenia Annopol - Trasa Toruńska (w stronę centrum). A powrót można realizować ul. Św. Hieronima, tyle że dla autobusów się nie nadaje, bo przy podstawówce jest przejście dla pieszych w postaci szerokiego i wysokiego progu. Tak czy inaczej, zapowiada się sajgon i nawet nie chcę sobie tego wyobrażać...
And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon

Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...

Kra
Posty: 1941
Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
Lokalizacja: Żoliborz/Bielany

Post autor: Kra » 04 sty 2007, 17:22

A tak na marginesie, czy wiadomo jakie będą zmiany konieczne w związku z tym faktem, czy też ZTM zaskoczony sytuacją (jak wiadomo współpraca różnych podmiotów miasta bywa trudna) na razie nie ma pomysłu co z tym fantem zrobić. Moim zdaniem może dojść do bardzo dużych zmian i to może być okazja do zrobienia czegoś na stałe. O ile wyobrażam sobie zmiany np. na 506 i E-3 (przez most Gdański) czy też 112 to już nie na 524 (też przez Gdański ?).

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36680
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 04 sty 2007, 19:50

ZTM stara się, o ile mi wiadomo, wymusić na ZDM umawiane wcześniej wjazdy na Most z Marywilskiej. Planowano tam zrobić zawrotkę tylko dla autobusów. Tymczasem nagle się okazało, że tego podłączenia być może (i całkiem prawdopodobnie) nie będzie, a wtedy pozostanie wyłącznie wjazd z Łabiszyńskiej. W każdym bądź razie ZTM jest z sytuacją na bieżąco, tylko że zmieniają się ustalenia.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 04 sty 2007, 20:08

Pytanko;
Jako codzienny użytkownik tej trasy od paru dni widuję pracę nad budową dojazdów do tymczasowej przeprawy.Dokładnie chodzi mi o wjazd od strony Bródna.
Na końcu owej przeprawy budowane jest rozwidlenie na obie estakady zarówną tą w kierunku Centrum, jak i tą wiodącą od centrum,aż boję sie zadać pytanie-czy tą jedną wąską przeprawą mają przemieszczać się pojazdy w obu kierunkach?
Z moich obserwacji wiele na to wskazuje, co wydaje mi sie absurdem, gdyż pamiętam ta przeprawe, jako most Syreny i była ona niezbyt szeroka i autobusy pokonywały ją środkiem, natomiast wozy osobowe miały do dyspozycji dwa pasy.

ODPOWIEDZ