Strona 12 z 75

: 26 wrz 2008, 23:08
autor: Bastian
Ale z Wołomina już tak (-(

: 28 wrz 2008, 19:42
autor: JotPeCet
Bastian pisze:I pasażer z Żyrardowa będzie do Warszawy jechał R3, R5, jakimś R7 (linia otwocka)... A pociąg kończący na DWW oznaczymy R1. Dopiero będzie różnorodność... :/
Nie rozumiem. Coś poplątałeś numerację. Spytaj lepiej swojego kierownika o zasady które przed laty wspólnie opracowaliśmy.

[ Dodano: Nie 28 Wrz, 2008 19:43 ]
Fikander pisze:Pasażer z Żyrardowa do Warszawy nie będzie patrzył na numer.
Dokładnie

: 28 wrz 2008, 20:50
autor: bohunu
JotPeCet pisze:Dokładnie
Ale z Wołomina czy Legionowa już tak.

: 29 wrz 2008, 6:26
autor: JotPeCet
A ile tych możliwości z Legionowa czy Wołomina byłoby? Dwie, trzy? :>

Wolelibyście żeby stosować R12 <-> R21??

: 29 wrz 2008, 19:43
autor: bohunu
JotPeCet pisze:Wolelibyście żeby stosować R12 <-> R21??
Mnie to wsio rawno.
Ale Tłuszcz na Wileński - jedno oznaczenie (stałe).
Tłuszcz na średnice, jeden do Zachodniej, następny do Czachówka, trzeci do Sochaczewa, a czwarty do Żyrardowa. Zaczyna sie mętlik.

: 30 wrz 2008, 0:12
autor: rufio198
bohun pisze:
JotPeCet pisze:Wolelibyście żeby stosować R12 <-> R21??
Mnie to wsio rawno.
Ale Tłuszcz na Wileński - jedno oznaczenie (stałe).
Tłuszcz na średnice, jeden do Zachodniej, następny do Czachówka, trzeci do Sochaczewa, a czwarty do Żyrardowa. Zaczyna sie mętlik.
To się da rozwiązać- dajesz tablice np. R1 i obok nazwę stacji docelowej.
Tak jest w Niemczech

: 30 wrz 2008, 11:10
autor: Andrzej
Aligator pisze: KM-ki zamiast wtaczać się na średnicę mogłyby kończyć bieg na stacjach skrajnych (...) tym bardziej że tylko znikoma ilość podróży przebiega przez Warszawę dalej -
Wg mnie miażdżąca większość wsiada/wysiada na Śródmieściu.

: 27 paź 2008, 15:53
autor: Teokryt
No i teraz mam pytanie. Czy ZTM wcieli kursy KM z Pruszkowa na swoja storne? Bo Kursy SKM sprawdzam sobie przez WAP. A KM? PDF na komórce przecież nie otworze (standardowej). Czy wraz ze wspólnym biletem pojawi się wspólny rozkład?

: 27 paź 2008, 16:19
autor: przewoz
Teokryt pisze:Czy wraz ze wspólnym biletem pojawi się wspólny rozkład?
Wraz z nowym rozkładem - od 14 grudnia - mogli by coś takiego wrzucić, było by łatwiej. Ale przy częstotliwości zmian RJ na kolei, to pewnie nikomu się nie będzie chciało nawet tego dotknąć. Na razie rozkład i KM i SKM sprawdzam w komórce ze stron DB :)

: 27 paź 2008, 16:26
autor: Teokryt
przewoz pisze:Ale przy częstotliwości zmian RJ na kolei, to pewnie nikomu się nie będzie chciało nawet tego dotknąć.
To niech zatrudnia kogos odpowiednio albo sami dotykają, bo naprawdę czasem wszystko pięknie wygląda a rozwala sie o drobne szczegóły.
Bo na co Mi wspólny bilet skoro nie wiem kiedy mogę nim jechać?

: 27 paź 2008, 16:41
autor: MeWa
o jezu, jak zwykle jakiś problem ](*,) przywiązałeś się do tego WAP-a jak pies do jedzenia, a jakoś można bez tego funkcjonować

: 27 paź 2008, 16:46
autor: Premo
Teokryt pisze:Bo na co Mi wspólny bilet skoro nie wiem kiedy mogę nim jechać?
Wsiadasz do pierwszego pociągu jadącego w tamtym kierunku. W szczycie nie poczekasz na niego dłużej niż 15 min

: 27 paź 2008, 17:01
autor: Teokryt
Premo pisze:Wsiadasz do pierwszego pociągu jadącego w tamtym kierunku.
,
I jade nim, dokąd? Bo kierunek nadal jest widoczny tylko wtedy kiedy stoimy i czekamy na stacji.
Dwa ze nadal jest to niespójne. Jadąc KM nadal mam wątpliwości gdzie mnie to wywiezie... Dlaczego system nie może być przejrzysty?
MeWa pisze:przywiązałeś się do tego WAP-a
Tak, i mi sie to bardzo podoba, nie nosze karteluchów.
Dzięki temu planowanie trasy jest efektywne bo jak jade jakimś busem na określony przystanek to w czaise jazdy sprawdzam jak wyglada tam przesiadka.
Jeśłi wiem wiem ze przyjadę 3 minuty po czasie (a następny za 27 minut) tego na co czekałem to szybko szukam alternatywy - bez WAP to niemożliwe.

: 28 paź 2008, 19:24
autor: Premo
I jade nim, dokąd? Bo kierunek nadal jest widoczny tylko wtedy kiedy stoimy i czekamy na stacji.
To spisz sobie rozkłady i sobie opracuj

: 29 paź 2008, 9:29
autor: przewoz
Premo pisze:Cytat:
I jade nim, dokąd? Bo kierunek nadal jest widoczny tylko wtedy kiedy stoimy i czekamy na stacji.

To spisz sobie rozkłady i sobie opracuj
Tak właściwie to po prostu powinien spojrzeć na rozkład. Mam nadzieję, że KM powróca do rozkładu w korzystnej cenie. 2 lata temu były po jakieś 1-2zł. Wszystko w jednym. Nikt by nie zadawał głupich pytań, gdzie jaki pociąg jedzie i gdzie to go KM wywiozą.