Strona 12 z 23

: 31 sie 2007, 18:37
autor: kozioł
Niespodziewaną solówkę można będzie spotkać na liniach: 105 106 111 114 162 167 184 188 189 406 501 502 506 512 521 523 525 i E-2.
Nie posiadam więcej pytań :-" :do bani:
Idę zrobić zdjęcie jakiegoś ikara na 135. Mam nadzieję, że więcej się nie pojawią [-o< :boohoo:

: 31 sie 2007, 21:05
autor: TGM
Nie ma to jak dawać wtyki na liniach skoordynowanych z innymi liniami. Taaaaak...

: 31 sie 2007, 21:51
autor: pawcio
TGM pisze:Nie ma to jak dawać wtyki na liniach skoordynowanych z innymi liniami. Taaaaak...
Przecież wtyczki można ułożyć nie wpół, lecz w 2/3 lub 3/4 taktu.

: 31 sie 2007, 21:53
autor: R-9 Chełmska
Czyli fajnie, będzie np. 16:10 162, potem 16:13 162 i dalej 16:16 159. W imieniu mieszkańców Siekierek duże dzięki, jednak dla takiej Pragi takt: 16:10 16:13 16:22 16:25 będzie debilny ](*,)

: 31 sie 2007, 21:56
autor: pawcio
A wolisz 16:10; 16:15; 16:20; 16:25 z ryzykiem, że dwa losowo wybrane nie przyjadą. ZTM się po prostu broni przed nierealizowaniem planu przez MZA. Chyba najrozsądniej, jak można na krótką metę.

: 31 sie 2007, 22:01
autor: R-9 Chełmska
to ja proponuję bardziej kompleksowe rozwiązanie - zamiast rozkładów, niech ZTM pisze, czy linia w ogóle jeździ, czy nie, a wszystkie brygady zamienić na wtyczki - wtedy się "zabezpieczą" kompletnie

: 31 sie 2007, 22:09
autor: pawcio
Nie popadajmy w paranoję. Ale lepiej mieć kilka dodatkowych kursów-niespodzianek niż kilka gratisowych kursów-widm.

: 31 sie 2007, 22:13
autor: R-9 Chełmska
Odnoszę wrażenie, że pracownicy ZTMu leczą swoje kompleksy zwalając na siłę winę za pogorszenie KM na MZA.
Niezależnie od tego, czy wtyczki wpisaliby w rozkład, czy nie - kara za niewykonanie zadania byłaby taka sama, dlatego też uważam, że wszystkie wtyczki należy zamienić w normalne brygady

: 31 sie 2007, 22:15
autor: pawcio
Ale ich brak jest mniej bolesny dla rozkładu na przystanku. W tym sęk.

: 31 sie 2007, 22:18
autor: R-9 Chełmska
pawcio pisze:Ale ich brak jest mniej bolesny dla rozkładu na przystanku. W tym sęk.
a skąd założenie, że dana brygada NA PEWNO NIE PRZYJEDZIE? Równie dobrze na miasto może nie wyjechać żadna brygada. Umowa z MZA jest umową, kary są karami, prezesi obydwu spółek są dorosłymi ludźmi i nie powinni zachowywać się jak dzieci wprowadzając wtyczki!!

: 31 sie 2007, 22:18
autor: dzidek
Wtyczki na 188 :shock: Tego chyba jeszcze nie było no i pamiętajmy, że na 187 wracają przeguby.

: 31 sie 2007, 22:20
autor: pawcio
R-9 Chełmska pisze:a skąd założenie, że dana brygada NA PEWNO NIE PRZYJEDZIE? Równie dobrze na miasto może nie wyjechać żadna brygada. Umowa z MZA jest umową, kary są karami, prezesi obydwu spółek są dorosłymi ludźmi i nie powinni zachowywać się jak dzieci wprowadzając wtyczki!!
No.Do mojej teorii jest jeszcze potrzebna dobra wola dyspozytorów, którzy powinni traktować wtyczki jako "brygady drugiej kategorii". Natomiast na pewno należy ogłosić natychmiast przetargi ajentów na 100 przegubów, by problem rozwiązać definitywnie.

: 31 sie 2007, 22:22
autor: JacekM
R-9 Chełmska pisze:dlatego też uważam, że wszystkie wtyczki należy zamienić w normalne brygady
ale jakby coś takiego wyglądało na przystanku: 16 00 01 10 20 30 40 50 ;)

: 31 sie 2007, 22:23
autor: R-9 Chełmska
Umowa ZTM z MZA jest umową, OBOWIĄZUJĄCĄ i ZTM powinno g...o obchodzić, czy MZA ma kierowców, czy nie - ma wykonać zlecenie i ZTM nie powinien interesować się problemami MZA, tylko płacić za kurs wykonany, albo nakładać kary za kurs wadliwy/niewykonany. A dyspozytorzy będą traktować wtyczki tak samo, jak normalne brygady, gdyż z punktu widzenia MZA nie ma różnicy - każda brygada ma swój rozkład przecież, do wykonania.

[ Dodano: 2007-08-31, 22:24 ]
ale jakby coś takiego wyglądało na przystanku: 16 00 01 10 20 30 40 50
Wtedy możnaby zrobić 16: 00 09 18 27 36 45 54 :P

: 31 sie 2007, 22:25
autor: Emdegger
pawcio pisze:Ale ich brak jest mniej bolesny dla rozkładu na przystanku. W tym sęk.
Popieram :P