
Czynna Rezerwa na Centralnym
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Jedno jest pewne. Duże koszty i w miarę sprawna obsługa , albo cięcie kosztów i bycie tak jak jest. Idzie zima , defektów będzie coraz więcej , bo na noce w obawie przed dewastacją wysyła się wozy których naj mnie szkoda. I jedynym pocieszeniem jest to że później przyjdzie wiosna i też jakoś to będzie. 

A stąd już prosty wniosek, że widocznie ITS nie jest ajentem... Nie pisz proszę o rzeczach, o których nie masz bladego pojęcia.Sadek pisze:Gdyż rezerwę na Centralnym wystawiają tylko zajezdnie MZA i za ajentów nie jeżdzą. /cut/Cypis pisze:Gdyż?
Ajent wysyła rezerwę z zajezdni , jeżeli dyspozytor ma akurat kierowcę rezerwowego.
P.S.
Na Choszówkę, na przykład, to chyba bliżej bym miał z zakładu, a nie spod Centralnego?
Zapraszam na pokład!
Zawisza Czarny, Tawerna Korsarz - 3 wachta najlepsza!
Rzeszowiak, Grenlandia 2012 - etap 11
Bez korków, NR, CR, TSB i tym podobnych ZTM-ów : )
Zawisza Czarny, Tawerna Korsarz - 3 wachta najlepsza!
Rzeszowiak, Grenlandia 2012 - etap 11
Bez korków, NR, CR, TSB i tym podobnych ZTM-ów : )
Ale zdefekowany wóz zawsze generuje koszty, bo albo musi zjechać sam, albo musi zostać odholowany na zakład. W obu przypadkach oczywiście koszt pracy ORT.Sadek pisze:Zdefektowany wóz po naprawie z Młocin do zakładu na Woronicza. Sam sobie policz ile było pustych przebiegów.
[ Dodano: |24 Gru 2011|, 2011 06:04 ]
Albo się gasi, ale akumulatory nie zdążą paśćAdam G. pisze:Znacznie rzadziej zdarza się na innych pętlach - głównie z powodu krótkich postojów, podczas których nie gasi się silnika.


Coś chyba kolego poprzestawiałeś cytowanie i wyszedł z twojego posta mały galimatias.Cypis pisze:A stąd już prosty wniosek, że widocznie ITS nie jest ajentem... Nie pisz proszę o rzeczach, o których nie masz bladego pojęcia.Sadek pisze: Gdyż rezerwę na Centralnym wystawiają tylko zajezdnie MZA i za ajentów nie jeżdzą. /cut/
Ajent wysyła rezerwę z zajezdni , jeżeli dyspozytor ma akurat kierowcę rezerwowego.
P.S.
Na Choszówkę, na przykład, to chyba bliżej bym miał z zakładu, a nie spod Centralnego?
Nie wiem po czym wnioskujesz z mojego posta , że ITS nie jest ajentem. Jest ajentem i dlatego nie wystawia rezerwy na Centralnym i nie jeździ za innych przewoźników. Może byś sprecyzował o czym nie mam bladego pojęcia?
Najbardziej strategicznym kursem tej brygady jest kurs na 723.Adam G. pisze:W NP jedyna przegubowa brygada to 246 BWL - faktem jest że psuje się stosunkowo często, jednak organoleptycznie sprawdziłem że ludzie mieszczą się w solówce nawet w najbardziej strategicznym kursie N63.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Teoretycznie i wiem, że to właśnie dlatego obsługuje ją przegub. Niemniej jednak, uwierz mi, że na pierwszym kursie tej brygady jako N63 potrafi czasem być gorzej niż na porannym 723pawcio pisze:Najbardziej strategicznym kursem tej brygady jest kurs na 723.Adam G. pisze:W NP jedyna przegubowa brygada to 246 BWL - faktem jest że psuje się stosunkowo często, jednak organoleptycznie sprawdziłem że ludzie mieszczą się w solówce nawet w najbardziej strategicznym kursie N63.

noidea
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ":)", ale wydaje mi się, że koszt wydrukowania takiej naklejki jest porównywalny z kosztem wydrukowania kartki A4, może A3, w dodatku jest kosztem niemal stałym. Koszt kawałka dykty również nie jest przerażający i z uwagi na to, że coraz więcej autobusów ma elektronikę (co JESZCZE pewnie nie powoduje, że nie robi się kompletów dekoracji), to a) można wystawić taki wóz b) można zaklejać stopniowo dechy jeśli nagle by ich zabrakło.Adam G. pisze:Rozumiem, że gratis zakładasz wyposażenie każdej zajezdni w komplet tablic dla wszystkich linii nocnych? Czyli dodatkowe koszty?Sadek pisze:W przypadku awarii , jedzie wóz z zajezdni która ma najbliżej do miejsca w którym zepsuł się dany pojazd.
[ Dodano: Nie 25 Gru, 2011 ]
Nie przesadzajmy, zanim dojedzie z pasażerami do Legionowa choćby nawet U-10 to było, to z każdej zajezdni da się tam zdążyć dosłać odpowiedni wóz - zresztą to już prawie 4 rano jest i pracują rezerwy dzienne.pawcio pisze:Najbardziej strategicznym kursem tej brygady jest kurs na 723.Adam G. pisze:W NP jedyna przegubowa brygada to 246 BWL - faktem jest że psuje się stosunkowo często, jednak organoleptycznie sprawdziłem że ludzie mieszczą się w solówce nawet w najbardziej strategicznym kursie N63.
Najważniejszy jest niedasizm i betonizm.
ŁK
- R-9 Chełmska
- Posty: 7844
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Cytowanie jest OK, i nie chyba ale na pewno -- nie zrozumiałeś ironii.Sadek pisze:Coś chyba kolego poprzestawiałeś cytowanie i wyszedł z twojego posta mały galimatias.
Nie wiem po czym wnioskujesz z mojego posta , że ITS nie jest ajentem.
O rezerwie, której jakoby nie ma dyspozytor, a nawet o tym, że nie na Centralnym.Sadek pisze:Może byś sprecyzował o czym nie mam bladego pojęcia?
Ewentualnie można przyjąć, że ITS nie jest ajentem.

Zapraszam na pokład!
Zawisza Czarny, Tawerna Korsarz - 3 wachta najlepsza!
Rzeszowiak, Grenlandia 2012 - etap 11
Bez korków, NR, CR, TSB i tym podobnych ZTM-ów : )
Zawisza Czarny, Tawerna Korsarz - 3 wachta najlepsza!
Rzeszowiak, Grenlandia 2012 - etap 11
Bez korków, NR, CR, TSB i tym podobnych ZTM-ów : )
ITS-owa rezerwa nie stacjonuje na Centralnym tylko na Płochocińskiej. Na Centralnym pojawia się ok. 4 rano , ale w tym momencie robi za ekstrówkę.Cypis pisze:O rezerwie, której jakoby nie ma dyspozytor, a nawet o tym, że nie na Centralnym.Sadek pisze:Może byś sprecyzował o czym nie mam bladego pojęcia?
Ewentualnie można przyjąć, że ITS nie jest ajentem.
Koszt wydrukowania jest znacznie większy, ktoś to gdzieś kiedyś pisał. Niemniej jednak, był to tylko jeden z argumentów.Łukasz pisze:Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ":)", ale wydaje mi się, że koszt wydrukowania takiej naklejki jest porównywalny z kosztem wydrukowania kartki A4, może A3, w dodatku jest kosztem niemal stałym.
noidea
Oj Sadek, Sadek... już raz prosił Ciebie stały kierowca tejże, byś nie pisał o rzeczach, o których nie masz bladego pojęcia? Przecież to zaczyna być jak rozmowa Volanda z Berliozem na Patriarszych Prudach o istnieniu diabłaSadek pisze:ITS-owa rezerwa nie stacjonuje na Centralnym tylko na Płochocińskiej. Na Centralnym pojawia się ok. 4 rano , ale w tym momencie robi za ekstrówkę.

No ale dobrze, przynajmniej jeśli chodzi o ITS doszliśmy do tego, iż twierdzenie Adama pasażerowie takiego N14 czy N64 rezerwy za uszkodzony wóz nie uświadczą nigdy jest OKDR. Jak jest u innych ajentów nie wypowiadam się, bo nie wiem.
Zapraszam na pokład!
Zawisza Czarny, Tawerna Korsarz - 3 wachta najlepsza!
Rzeszowiak, Grenlandia 2012 - etap 11
Bez korków, NR, CR, TSB i tym podobnych ZTM-ów : )
Zawisza Czarny, Tawerna Korsarz - 3 wachta najlepsza!
Rzeszowiak, Grenlandia 2012 - etap 11
Bez korków, NR, CR, TSB i tym podobnych ZTM-ów : )
Nie dalej jak w wigilię siedziałem na rezerwie na Centralnym (dyżur miała Redutowa na której jeżdzę) i rozmawiałem osobiście z kierowcą z ITS który wszedł na ekspedycję aby skorzystać z toalety. Od niego się dowiedziałem że rezerwa w ITS jest łączona z ekstrówką. Jeżeli chodzi o innych ajentów to też wiem z rozmów z kierowcami tych firm , że tam jeżeli nie ma awarii , że wóz stanął na amen , tylko że można go podmienić ,to wóz potrafi podprowadzić dyspozytor.Cypis pisze:No ale dobrze, przynajmniej jeśli chodzi o ITS doszliśmy do tego, iż twierdzenie Adama pasażerowie takiego N14 czy N64 rezerwy za uszkodzony wóz nie uświadczą nigdy jest OKDR. Jak jest u innych ajentów nie wypowiadam się, bo nie wiem.
Szanowny kolego Cypis , w przeciwieństwie do dużej ilości formułowiczów , którzy podchwytują na tym forum każdą plotkę i rozdmuchują ją do kilkunastu lub kilkudziesięciu postów , ja staram się wypowiadać tylko w sprawach w których moja wiedza jest w miarę pełna z racji pracy w MZA. Nie dziw się więc , że wtedy bronię swoich wypowiedzi.
Czyli -- wychodzi na to -- miło mi było Ciebie "poznać"Sadek pisze:Nie dalej jak w wigilię siedziałem na rezerwie na Centralnym (dyżur miała Redutowa na której jeżdzę) i rozmawiałem osobiście z kierowcą z ITS który wszedł na ekspedycję aby skorzystać z toalety.



Dziwię się więc, że na podstawie jednego, rzuconego przez ramię zdania (o łączeniu) -- to w ogóle nie była rozmowa, stąd miło "poznać" w akapicie powyżej ujęte w cudzysłów -- opowiadasz prawdy objawione vel o rzeczach o których nie masz bladego pojęcia. Najpierw o niemaniu rezerwy, a "po rozmowie" (hihi!) o miejscu postoju tejże nieistniejącej...Sadek pisze:Szanowny kolego Cypis , w przeciwieństwie do dużej ilości formułowiczów , którzy podchwytują na tym forum każdą plotkę i rozdmuchują ją do kilkunastu lub kilkudziesięciu postów , ja staram się wypowiadać tylko w sprawach w których moja wiedza jest w miarę pełna z racji pracy w MZA. Nie dziw się więc , że wtedy bronię swoich wypowiedzi.
To znaczy -- nie dziwię się. Ogólnie zaprezentowałeś jakże typowe -- jak sam zauważyłeś -- zachowanie dla większości forumowiczów. :-/
P.S.
Zdaje się, że gorzej wpaść nie mogłeś, ale dobrze też popatrzeć, jak powstają wawkomowe plotki właśnie. Ja rozumiem dzieciaki -- ale żeby dorosły facet, w dodatku z MZA? Eeeeech!
Do zobaczenia!

Zapraszam na pokład!
Zawisza Czarny, Tawerna Korsarz - 3 wachta najlepsza!
Rzeszowiak, Grenlandia 2012 - etap 11
Bez korków, NR, CR, TSB i tym podobnych ZTM-ów : )
Zawisza Czarny, Tawerna Korsarz - 3 wachta najlepsza!
Rzeszowiak, Grenlandia 2012 - etap 11
Bez korków, NR, CR, TSB i tym podobnych ZTM-ów : )