Ĺťycie nocne - 2010

Moderator: vernalisadonis

Zablokowany
Awatar użytkownika
eM
Posty: 686
Rejestracja: 30 sty 2009, 18:00
Lokalizacja: ZET R-5 Uuk

Post autor: eM » 02 mar 2010, 7:20

Desert pisze:221/BWL :arrow: 1845 Co to za BWLka :P?
1845 -> 162+N61+N11/221

A w ogóle, to po coś są te spisy BWL zamieszczone, wystarczy poszukać...
Linię obsługuje zakład R-7 „Woronicza”
128 131 192 195 210 501 502 510 514 727 N01 N13 N22 N31 N33 N34 N35 N36 N37 N41 N44 N63 N83 N85 N95

bartoni722
Posty: 12144
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 02 mar 2010, 16:44

eM pisze: A w ogóle, to po coś są te spisy BWL zamieszczone, wystarczy poszukać...
A no właśnie. 45 strona tematu przebieranki jeśli komuś nie chce się szukać.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

bartoni722
Posty: 12144
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 06 mar 2010, 8:54

Wczoraj:
8719 :arrow: 63/N31+172
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
vip6744
Posty: 642
Rejestracja: 13 lis 2008, 16:10
Lokalizacja: Ursus - elita stolicy.

Post autor: vip6744 » 06 mar 2010, 12:42

7874 :arrow: 98/167 + N43

Rutin
Posty: 1404
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:38
Lokalizacja: GóRcZaŃsKa SiElAnKa

Post autor: Rutin » 07 mar 2010, 11:20

06/07.03.10
1815 :arrow: 76/502+N88+N81
1816 :arrow: 88/N95+N14+N95+N14
4290 :arrow: 111/N44
4435 :arrow: 1/N21
4876 :arrow: 87/N95+N14+N95+N14+N95
4913 :arrow: 122/N11+N61+N11
4927 :arrow: 2/N21
6302 :arrow: 74/N33+N83
6320 :arrow: 79/124+N38+N36
6374 :arrow: 1/N32
6380 :arrow: N75 (odjazd DWC 1.15)
6390 :arrow: 78/N36+N38
6401 :arrow: 99/158+N12+158
5285 :arrow: 47/N13+N63
5201 :arrow: 2/N24
5200 :arrow: 3/N24
5202 :arrow: 2/N72
5547 :arrow: 89/102+N24
5664 :arrow: 1/N22
5666 :arrow: 3/N43
5776 :arrow: 32/N31+N34
5413 :arrow: 113/N42
5749 :arrow: 39/N35+N85
5163 :arrow: 97/N43
5593 :arrow: 98/167+N43
7965 :arrow: 138/N35+N85+N35

Awatar użytkownika
eMeLPe
Posty: 848
Rejestracja: 01 lip 2009, 13:21
Lokalizacja: Pruszków Płd-Zach (ZP 4196)

Post autor: eMeLPe » 08 mar 2010, 15:12

Rutin pisze:06/07.03.10
6380 :arrow: N75 (odjazd DWC 1.15)
6390 :arrow: 78/N36+N38
1. 3
2. 514+N36+N38

07/08-03-2010
4770 :arrow: REZERWA CENTRALNY
Pozdrawiam zebranych w niej ;-)
M-1 PKS S-1 7 9 709 727 KM1 KM8 WKD N85

KM WPR: 1, 2

Awatar użytkownika
JKTpl
Posty: 3493
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:40
Kontakt:

Post autor: JKTpl » 08 mar 2010, 16:58

A, to przy okazji rzucę pytaniem - ta rezerwa jest dla MZA, czy jak zepsuje się ajent, to też pomoże?

Gość

Post autor: Gość » 09 mar 2010, 0:21

priorytet MZA

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 09 mar 2010, 15:40

JKTpl pisze:A, to przy okazji rzucę pytaniem - ta rezerwa jest dla MZA, czy jak zepsuje się ajent, to też pomoże?
Tylko MZA. Teoretycznie jest możliwość wyjechania za ajenta, ale wymaga to zbyt wielu czynności. Zgłoszenie kierowcy o awarii na centralę ajenta -> centrala ZTM -> centrala MZA -> ekspedycja DwC. Jeśli żaden z tych czynników nie zawiedzie (czyli głównie: w centrali ZTM będzie siedział ktoś z głową), można wyjechać za ajenta. O ile wiem, takiego przypadku jeszcze w historii nie było.
noidea

Awatar użytkownika
tadeo
Posty: 577
Rejestracja: 16 gru 2005, 1:22

Post autor: tadeo » 09 mar 2010, 16:04

było.
podczas akcji protestacyjnej kierowców z PKS Grodzisk Maz.
MZA obsługiwało ich rozkłady jazdy (m.in. linię 180).
.

jgas
Posty: 1401
Rejestracja: 28 gru 2006, 21:05
Lokalizacja: z ukrycia

Post autor: jgas » 09 mar 2010, 16:20

Nocne 180?

Gość

Post autor: Gość » 09 mar 2010, 19:52

Był kiedyś przypadek że MZA wyjechało za ITS na N64, był to pierwszy i ostatni taki przypadek.

Awatar użytkownika
tadeo
Posty: 577
Rejestracja: 16 gru 2005, 1:22

Post autor: tadeo » 09 mar 2010, 21:33

jgas pisze:Nocne 180?
odniosłem się do słów :
Adam G. pisze:...Teoretycznie jest możliwość wyjechania za ajenta, ale wymaga to zbyt wielu czynności...O ile wiem, takiego przypadku jeszcze w historii nie było...
podając przykład znany wawkomowiczom.
ponieważ wszystkie linie są zarządzane przez jednego wiadomego nam organizatora przewozów – bez znaczenia jest komu on zleci kurs zastępczy w sytuacji awaryjnej któregokolwiek z przewoźników.
niezależnie od tego czy będzie to przypomniana przeze mnie sytuacja czy po prostu awaria techniczna autobusu.
niezależnie od pory doby.
na liniach nocnych zastępstwo w przypadku awarii (obojętnie jakiego przewoźnika przez któregokolwiek innego) jest bardzo wskazane z uwagi choćby na częstotliwość nocnych linii; jak nam wiadomo – na niektórych liniach wynosi ona 60 minut.
rozliczenie finansowe w takim przypadku też należy do organizatora przewozów.
.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 09 mar 2010, 21:49

tadeo pisze:ponieważ wszystkie linie są zarządzane przez jednego wiadomego nam organizatora przewozów – bez znaczenia jest komu on zleci kurs zastępczy w sytuacji awaryjnej któregokolwiek z przewoźników.
niezależnie od tego czy będzie to przypomniana przeze mnie sytuacja czy po prostu awaria techniczna autobusu.
niezależnie od pory doby.
na liniach nocnych zastępstwo w przypadku awarii (obojętnie jakiego przewoźnika przez któregokolwiek innego) jest bardzo wskazane z uwagi choćby na częstotliwość nocnych linii; jak nam wiadomo – na niektórych liniach wynosi ona 60 minut.
rozliczenie finansowe w takim przypadku też należy do organizatora przewozów.
Poczytaj ustawę o transporcie drogowym. Pozwoloenia, srenia, papiery, dupiery. Z wyłączeniem linii zastępczych na wszystko trzeba mieć papiery. Wydawane na przewoźnika, a nie organizatora. Co oznacza, że nie można ot tak po prostu wysłać PKS na 126 itp.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
tadeo
Posty: 577
Rejestracja: 16 gru 2005, 1:22

Post autor: tadeo » 09 mar 2010, 22:13

hmmm… zbytnio wyidealizowałem rolę organizatora i zarządcy przewozów ?
zasmuciłeś mnie „pawcio” wszystkimi swoimi słowami, których tylko część przytoczę:
pawcio pisze:...Pozwoloenia, srenia, papiery, dupiery. Z wyłączeniem linii zastępczych na wszystko trzeba mieć papiery...
i teraz pozycja ZTM-u jawi mi się trochę mniejsza niż sobie ją wyobrażałem.
.
ps.
czy pomimo wszystko: zastępstwo przewoźnika innym przewoźnikiem na linii nocnej w przypadku awarii (sytuacja doraźna) dałoby się potraktować jako linię zastępczą ?
.

Zablokowany