Nie sa w podobnej, bo do jednych KM'om sie oplaca utrzmywac polaczenie bezposrednie z warszawa a do innych nie. Oplacalnosc wynikac moze z zapotrzebowania na ta sama dlugosc taboru na calej trasie, z braku wezla posredniego gdzie mozna by bezproblemowo zawracac, mozliwosc korzystania z miejscowej szopy na nocleg.8917 pisze:Nie zanudzam, bo próbuję porównać ze sobą kilka miast o podobnej sytuacji.
O pociÄ gach KM do Ĺukowa
Moderator: JacekM
Szczerze to Łukowa chyba nikt nie lubi, coś tak jak z Grójcem. Gdy jest jakiś wypadek to zawsze pierwsze jest pytanie czy rejestracja to nie LLU:)biedronp pisze:8917 pisze:Lublin nie lubi Łukowa i notorycznie o nim zapomina.No sorry .... Może najpierw skończcie swoje wojny na sztachety pod remizą w Polsce B, bo przy takim podejściu to samorządność będzie tylko z nazwy. Jakoś nikt w Mazowieckim nie działa na szkodę np. mieszkańców Radomia tylko dlatego że Struzik jest z Płocka.8917 pisze:Łuków z Radzyniem się raczej nienawidzą), a pojedynczy radny w sejmiku z Łukowa niewiele może zrobić.
Krzyczysz o przesiadki. Jakoś prawie wszytko na północ od Nasielska musi jeździ w większości z przesiadkami, rozpadającymi się kiblami wlokącymi się po remontowanej trasie.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nie chcesz sobie przypomnieć8917 pisze:Taa, bo do Łukowa nikt nie jeździ, a pociągi wożą powietrze... Powiedz mi, w którym miejscu zmanipulowałem fakty i dane, bo jakoś sobie nie przypominam?Lonik pisze:Twoje jak je nazywasz argumenty, nie są podparte rzeczowymi dowodami (manipulacja danymi).
Czas przejazdu Siedlce - Łuków w rozkładzie jak byk widnieje 31 minut pisałeś 25 (w jedną stronę).
Czas na zmianę czoła - insynuowałeś że wszystkie KM kończące bieg w Siedlcach kwitną tam po 70 minut, jak zostałeś do muru dociśnięty to nagle tłumaczyłeś się że nie znasz wszystkich postojów w Siedlcach. Zafałszowałeś dane statystyczne, czy dalej mam wymieniać?
Lonik pisze:Nie chcesz sobie przypomnieć8917 pisze: Taa, bo do Łukowa nikt nie jeździ, a pociągi wożą powietrze... Powiedz mi, w którym miejscu zmanipulowałem fakty i dane, bo jakoś sobie nie przypominam?
Czas na zmianę czoła - insynuowałeś że wszystkie KM kończące bieg w Siedlcach kwitną tam po 70 minut, jak zostałeś do muru dociśnięty to nagle tłumaczyłeś się że nie znasz wszystkich postojów w Siedlcach. Zafałszowałeś dane statystyczne, czy dalej mam wymieniać?
Że co? Nie insunowałem, że wszystkie pociągi w Siedlcach stoją tam po 70 min, mówiłem o Flirtach, które w ciągu dnia mają takowy czas postoju w tym mieście. Proponuję czytać ze zrozumieniem (jeżeli w danej chwili dyskutuje się o Flirtach i ich dotyczą wcześniejsze posty, to chyba wiadomo, że podaję ich czas postoju...)
Jedyny Flirt dojeżdżający do Łukowa ma czas przejazdu równy 25 min. (11:48 odjazd z Siedlec - 12:13 przyjazd do Łukowa). Dowód w rozkładzie. Skoro napisałem, że Flirt, który stoi w Siedlcach 70 min mógłby dojechać do Łukowa (w jedną stronę 25 min, 20 min postój, 25 min w drugą stronę) to jest to zgodne z prawdą i poparte czasem w rozkładzie. 31 min jedzie kibel, o którym prezentując przykład nawet nie wspomniałem. Czytaj o co w danym poście chodzi, bo jeżeli jest napisane o postojach ER75 i możliwości ich przedłużenia do Łukowa, to podaję ich czas przejazdu, a nie EN57, o których w danych postach nie wspominałem. Nie zarzucaj mi fałszowania, bo sam to powyżej zrobiłeś.Lonik pisze:Czas przejazdu Siedlce - Łuków w rozkładzie jak byk widnieje 31 minut pisałeś 25 (w jedną stronę).
Pod względem liczby połączeń ma zdecydowanie lepiej, a porównujemy ilość połączeń bezpośrednich. A to, że ludzie się nie mieszczą to już inna kwestia.zofey pisze:Sugerowanie że Łowicz ma lepiej niż Łuków to niesmaczny żart.
kajo pisze:Szczerze to Łukowa chyba nikt nie lubi
I widzisz, sam potwierdzasz, że większość nie lubi Łukowa... Jeżeli ktoś kogoś nie lubi, to wiadomo, że nie chce, aby ten drugi miał lepiej. Dlatego ten pospolity sprzeciw...
Bo jest remont - siła wyższa, nie ma możliwości puszczenia tam pociągów w idealnej ilości. Chociaż i tak Działdowo ma zdecydowanie większą liczbę połączeń bezpośrednich (6 - w trakcie remontu), niż Łuków (3 - przy braku jakichkolwiek prac), mimo że Działdowo leży aż 150 km od Warszawy, a Łuków 120. Więc Działdowo położone dalej od Warszawy w chwili obecnej ma zdecydowanie lepiej, a po remoncie bardzo możliwe, że dostanie jeszcze ELF-y. A temu się nie sprzeciwiacie...biedronp pisze:Jakoś prawie wszytko na północ od Nasielska musi jeździ w większości z przesiadkami, rozpadającymi się kiblami wlokącymi się po remontowanej trasie.
Pozdrawiam.
Pamiętaj, że to dotyczy wyłącznie pojedynczych FLIRTów czyli połączeń poza szczytem. W efekcie i tak większość podróżujących będzie musiała się przesiadać.8917 pisze:edyny Flirt dojeżdżający do Łukowa ma czas przejazdu równy 25 min. (11:48 odjazd z Siedlec - 12:13 przyjazd do Łukowa). Dowód w rozkładzie. Skoro napisałem, że Flirt, który stoi w Siedlcach 70 min mógłby dojechać do Łukowa (w jedną stronę 25 min, 20 min postój, 25 min w drugą stronę) to jest to zgodne z prawdą i poparte czasem w rozkładzie. 31 min jedzie kibel, o którym prezentując przykład nawet nie wspomniałem. Czytaj o co w danym poście chodzi, bo jeżeli jest napisane o postojach ER75 i możliwości ich przedłużenia do Łukowa, to podaję ich czas przejazdu, a nie EN57, o których w danych postach nie wspominałem. Nie zarzucaj mi fałszowania, bo sam to powyżej zrobiłeś.