Strona 12 z 17

: 25 lut 2011, 22:54
autor: zzz
Glonojad pisze:A może to chodzi o "udowodnienie", że "częsta dowozówka do kolei nie napełni się tak jak np. 510"...
Tak czy siak, kazda proba wyjasnienia tego kuriozum prowadzi do wniosku. Ze moratorium powinno wrocic do czasu az frakcje w ZTM sie skutecznie nie powybijaja .

: 25 lut 2011, 23:37
autor: ness
Bedziecie tak marudzic to szare eminencje w ZTM zlikwiduja buspas na modlinskiej, ospoznia most polnocny i 214 bedzie musialo jezdzic co 5 (szt) na te wygwizdowo :]

: 26 lut 2011, 12:27
autor: MisiekK
Lukasz436 pisze:Ale jazda z tym 214. Inne linie mogą tylko pomarzyć o takim rozkładzie.
Jest mały drobiazg: od 1 marca ilość pociągów na linii zmniejsza się o 1/3 :)

Połowa kursów DONIKĄD.
ness pisze:Bedziecie tak marudzic to szare eminencje w ZTM zlikwiduja buspas na modlinskiej, ospoznia most polnocny
Aż tacy mocni to nie są. A Most Północny już ma conajmniej pół roku opóźnienia, linia tramwajowa ma opóźnienie nieprzewidywalne, bo jak dotąd nie ogłoszono przetargu na budowę pomimo nudzącej się od wakacji decyzji środowiskowej.

: 26 lut 2011, 12:47
autor: Jarek
Przede wszystkim na nowej linii tramwajowej sygnalizacja swietlna jest projektowana w sposób bardzo antytramwajowy. Przy Myśliborskiej nie będzie mozliwy przejazd tramwaju bez zatrzymania, które średnio wynosić ma 55-70s. A dalej ma być tylko gorzej.

: 26 lut 2011, 12:56
autor: person
MisiekK pisze:Jest mały drobiazg: od 1 marca ilość pociągów na linii zmniejsza się o 1/3
Połowa kursów DONIKĄD.
Widzę tylko jedną zaletę zwiększenia ilości kursów - w przypadku opóźnienia pociągu (jednotor na Pradze może dać w kość) pasażer nie będzie czekał iluś tam minut w polu, bo "skomunikowany" autobus odjechał o czasie.
Tym niemniej wciąż jestem ciekaw co tak naprawdę myślą o tej linii (jeszcze do niedawna?) gorący zwolennicy jej powstania. Jeszcze nie przeczytałem choćby słowa samokrytyki...

: 26 lut 2011, 13:14
autor: Lukasz436
Jarek pisze:Przede wszystkim na nowej linii tramwajowej sygnalizacja swietlna jest projektowana w sposób bardzo antytramwajowy. Przy Myśliborskiej nie będzie mozliwy przejazd tramwaju bez zatrzymania, które średnio wynosić ma 55-70s. A dalej ma być tylko gorzej.
Jarku - nie dobijaj... Byłem teraz w Istambule i tramwaj potrafi całe miasto przejechać na priorytecie a u nas się nie da.

: 26 lut 2011, 14:13
autor: Wolfchen
Jarek pisze:Przy Myśliborskiej nie będzie mozliwy przejazd tramwaju bez zatrzymania, które średnio wynosić ma 55-70s. A dalej ma być tylko gorzej.
:shock: Przecież w ten sposób, to ludziom daje się na srebrnej tacy argumenty przeciwko likwidacji czerwońców, które jadąc TMP na Młociny byłyby szybsze od tramwaju o dobre 10 minut (liczę od Winnicy, zakładając wszędzie taką "cudowną" sygnalizację).

: 26 lut 2011, 15:23
autor: Glonojad
Spokojnie, przy jednojezdniowej Światowida warunki ruchu samochodów (w tym i autobusów) będą tylko coraz gorsze.

: 26 lut 2011, 17:20
autor: Jarek
Na razie nic nie wskazuje, by tramwaj mógł być konkurencyjny z 508. Autobus przyspieszony jadacy Myśliborską do TMP powinien być co najmniej o 5 minut szybszy.
W poniedziałek jest spotkanie z projektantami sygnalizacji skrzyżowań na Tarchominie, którzy już deklarują "nie da się". Ale zobaczymy.

: 26 lut 2011, 17:26
autor: Glonojad
Jarek pisze:Na razie nic nie wskazuje, by tramwaj mógł być konkurencyjny z 508. Autobus przyspieszony jadacy Myśliborską do TMP powinien być co najmniej o 5 minut szybszy.
Jak nie utknie w korku. Wyjazd z Myśliborskiej na TMP będzie przeciążony, na Światowida lepiej nie będzie, bo niby czemu.

Dalej - przystanki. 508 będzie musiało mieć wszystkie te, które będzie miał tramwaj, bo ten ostatni ma je zaprojektowane w sensownych lokalizacjach, z reguły co 500 - 600 metrów. Oczywiście, zawsze można zrobić E-4, E-8, E-9, E-10 i EWT (specjalnie dla Tarantuli), stające pod jedną klatką każdy.... można też porównywać prędkość podróży z taksówką, czemu nie.

: 27 lut 2011, 12:16
autor: Ikarus78
Od 1 Marca 214 częstotliwość co 10 minut ( widocznie ztm uznał że linia cieszy się dużą popularnością ](*,)

: 27 lut 2011, 12:19
autor: Domas
Czy ich już kompletnie poje***o? Linia-muchowóz pożre kolejne wozy zapewne.

: 27 lut 2011, 12:36
autor: SU45-206
Ikarus78 pisze:Od 1 Marca 214 częstotliwość co 10 minut ( widocznie ztm uznał że linia cieszy się dużą popularnością ](*,)
już był o tym mówione na poprzedniej stronie.
ashir 25 Lutego o 17:53 pisze:Puszczenie 214 co 10 minut to już niezła przesada. 8-(

: 27 lut 2011, 13:32
autor: ashir
Domasq12 pisze:Linia-muchowóz pożre kolejne wozy zapewne.
Przecież liczba brygad zostaje bez zmian, czyli w DP 3c +1d, a w DŚ 3c (ewentualnie zostanie dołożona jedna brygada, gdyby postoje okazały się za krótkie). (-X

: 27 lut 2011, 13:47
autor: bartoni722
Jak narazie linia powinna być obsługiwana Alpino, bo 7 osób to najwięcej przez te dwa przystanki. A z przesiadki maksymalnie korzysta 5 osób w DS.