Krzysiek_S pisze:W przypadku trzecim 119 nadal skrócone do Kombajnistów, 147 przez Kadetów- Lucerny, 142/702 Kadetów - Wał oraz linia Z47 Zwoleńska - PKP Międzylesie [ pod warunkiem , że dałoby się zawrócic] i Z19 Strzygłowska - PKP Wawer.
Niewykonalne bo 147 to zwykle takie same lub większe wozy niż 119 więc skoro 119 nie mieści się na Kadetów (prawdopodobnie przez odcinek Nowozabielska-Poprawna i skrzyżowanie z Poprawną) to 147 też tam nie pojedzie.
119 do Kombajnistów nadal uważam za debilizm, bo tam powinno być Z19 (a raczej Z47), a 119 powinno iść na TŚ-Płowiecka-TL i dalej starą trasą.
Krzysiek_S pisze: Poza przetargiem wybrano tą samą firmę , żeby zbudowano od razu kanały zbiorcze.
Zamówienie uzupełniające w trybie z wolnej ręki.
Krzysiek_S pisze:Zupełnie inna firma będzie budowac kanał ściekowy od Zwoleńskiej do Borków , a docelowo , aż do ulicy Borowieckiej.
Ta firma rusza już 1-go października, bo dogadałem się z nimi na odbiór ziemi z wykopu.
Krzysiek_S pisze:Po czwarte już na dniach będzie przetarg na budowę Panny Wodnej do Traktu Lubelskiego i tam bym widział komunikacje. Jak będzie tu i tu komunikacja to wzajemnie będą sobie zabierac pasażerów, efekt linie co 30/40 minut.
Odcinek do pokonania pieszo między tymi ulicami jest dość znaczny więc ja bym był za pozostawieniem jakiejś linii na Borków/Juhasów.
Po budowie kolektora ja bym widział 213 jako 4 oddzielne linie co 30/40 min odpowiednio ze soba skoordynowane:
1. jak dotychczas
2.Bysławska - Patriotów - Przewodowa - Zasadowa - Panny Wodnej - TL - Kadetów - WM - TŚ - Gocław (to są małe wozy więc sobie zawrócą na skrzyżowaniu Umińskiego/BK/Jugosławiańska albo mogą robić pętlę przez BK -Fieldorfa - Umińskiego co da więcej przesiadek)
3. Aleksandrów - jak dotychczas - Przewodowa - WM - jak dotychczas Gocław
4. Bysławska - Patriotów Panny Wodnej Mrówcza -Juhasów - Borków - TL - Bronowska - WM - TŚ -Gocław
Do tego wzmocnione 147 i 119 wyprostowane przez Kadetów, a reszta po starej trasie.