Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach (cz. 1)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7699
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 29 sie 2008, 18:29

zeus pisze:Zmuszanie ludzi to korzystania z jednej alternatywy komunikacji 508+metro lub 508+tramwaj według mnie jest żenujące (-X
To już dwie alternatywy, a nie jedna. Przy silnych liniach E4/E8 i 508 inwestowanie w 510 i pchanie masy brygad w korki na Jana Pawła nie ma najmniejszego sensu.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27449
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 29 sie 2008, 18:37

alternatywa zawsze jest jedna :P
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 29 sie 2008, 19:03

geograf pisze:Ponieważ 508 jeździ częściej, a z autobusów tej linii można się przesiąść do 17-tki na przystanku PARK KASKADA lub METRO MARYMONT.
:arrow: I znowu fundowanie przesiadek, ludzie tego nie chcą, i przy każdych spotkaniach jest to mocno krytykowane. Linia 508 została skrócona i ludzie byli z tego bardzo nie zadowoleni. Na spotkaniu z przedstawicielem ztm-u w dzielnicy białołęka ludzie i ten problem podnieśli. Na odpowiedź pana z Z.T.M-u , że tę relację obsługuje 186 i 404, riposta zebranych że to nie wystarczy i 508 było dobrze zaplanowane, a teraz zostało spaprane. A nie każdy chce jeździć metrem z przesiadkami. Każdy woli dłużej ale bezpośrednio.

zzz
Posty: 1060
Rejestracja: 21 sty 2008, 22:46

Post autor: zzz » 29 sie 2008, 19:11

gregory5576 pisze:Każdy woli dłużej ale bezpośrednio.
Super zrobmy 1000 lini po jednej brygadzie na kazda i czestotliwosc jaka wyjdzie czyli okolo 150 minut ](*,)

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5312
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 29 sie 2008, 19:14

510 ma teraz rozkład jak nieprzymierzając 130. Można połączyć, DM będzie mieć lepszy Dojazd w Al. JP II :P .
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 29 sie 2008, 19:34

zzz pisze:Super zrobmy 1000 lini po jednej brygadzie na kazda i czestotliwosc jaka wyjdzie czyli okolo 150 minut ](*,)
:arrow: Nie nie oto chodzi tylko tworzy się muchowozy zmuszające ludzi do przesiadek, a to zaczyna ............. ludzi, i nic innego się nie słyszy tylko metro i metro a jak nie to to tramwaj. I to zaczyna ludzi denerwować. A tak a propos linia 503 zostaję na dotychczasowej trasie, czyli bez zmian ](*,) :idea:

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 29 sie 2008, 19:50

geograf pisze:
Adam G. pisze:510 przed wakacjami jeździło w szczycie A co 7min. Było przepełnione.
Do którego przystanku było przepełnione?
Widuję tą linię codziennie rano na odcinku Metro Marymont - Anielewicza i na tym odcinku przed wakacjami była rano na pewno przepełniona.
gregory5576 pisze:Nie nie oto chodzi tylko tworzy się muchowozy zmuszające ludzi do przesiadek, a to zaczyna ............. ludzi, i nic innego się nie słyszy tylko metro i metro a jak nie to to tramwaj. I to zaczyna ludzi denerwować.
otóż to. Przesiadka przy M Marymont jest, delikatnie mówiąc, niewygodna. Dodatkowo, zarówno metro, jak i 17 jeżdżą za rzadko, by upychać tam ludzi z autobusów.
noidea

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 29 sie 2008, 20:21

tarantula01 pisze:A kto ułożył taki wspaniały czas przejazdu dla E-4 na odcinku Tarchomin - Białołęka-Ratusz? 4 min i od Ratusza do Ekspresowej (3 min)? Cały odcinek dawne E-4 robiło w 5 min. Teraz w 7 8-( I czasy powrotne. Że co? 21 minut maks dla E-4 i 23 dla E-8? Korek na trasie AK w szczycie B = normalny czas przejazdu tych linii co najmniej 33 i 35 minut. A maks, to będzie ze 40 nawet.
I próbka z dziesiejszego powrotu:
508 kurs o -------18:35
Park Kaskada:---18:37 (0) jest dobrze
Os.Potok:---------18:40 (+1)
Konwaliowa:------18:57 (+11)
Płochocińska:-----19:01 (+13)
Ekspresowa:------19:03 (+13)
Porajów:----------19:07 (+13)
Picassa:-----------19:08 (+13)
Tarchomin:-------19:09 (+13)
Pancera:----------19:10 (+13)
Mehoffera:--------19:12 (+13)
Stefanika:---------19:13 (+13)
Nowodwory:------19:14 (+13)
Nowodwory:------19:14 (+12)

Jazda trwała zaledwie 39 minut

Co chcę przekazać? Maksymalne czasy przejazdu na trasie Marymont - Konwaliowa powinny być zwiększone aż o 10-13 minut
Adam G. pisze:Przesiadka przy M Marymont jest, delikatnie mówiąc, niewygodna. Dodatkowo, zarówno metro, jak i 17 jeżdżą za rzadko, by upychać tam ludzi z autobusów.
http://www.ztm.waw.pl/baza/20080901/17/607503.htm Dlaczego kursu 17 przy Parku Kaskada o 6:53 i 7:00 nie można zrobić o 6:51 i 6:57? Wtedy zachowany byłby takt co 5-6 minut. Samo skoordynowanie 508 i 17 na przystanku Park Kaskada nie jest złe.

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 29 sie 2008, 20:31

Dzisiaj jest piątek...., więc pomiar jest niemiarodajny .

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 29 sie 2008, 20:37

Piątek i powroty z wakacji.

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 29 sie 2008, 20:43

Przedwczoraj miałem to samo dla E-4. +14 w stosunku do maksymalnego czasu przejazdu przewidzianego rozkładem.

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 30 sie 2008, 0:25

MisiekK pisze:To już dwie alternatywy, a nie jedna. Przy silnych liniach E4/E8 i 508 inwestowanie w 510 i pchanie masy brygad w korki na Jana Pawła nie ma najmniejszego sensu.
Ale i tak skończy się tak że 508 będzie muchowozem bo ludzie się nie lubią przesiadać :!:
A 510 będzie przepełnione do granic możliwości, bo przeciętny pasażer będzie wolał poczekać na 510 które wozi bezpośrednio do centrum.. :!:
Czy ZTM robi tak w ogóle jakieś pomiary czy robi te zmiany ot, tak sobie :?: :?:
Widzę że jednak lepiej ładować brygady w beznadziejne 516 które wozi powietrze i wmawiać ludziom że to jest najlepsza alternatywa?
To co jest obecnie zrobione na Tarchominie i okolicach to nic innego jak cięcia pod szyldem robienia nowych linii które wożą powietrze i nigdzie nie dojeżdżają ](*,)
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8483
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 30 sie 2008, 0:42

zeus pisze: Ale i tak skończy się tak że 508 będzie muchowozem bo ludzie się nie lubią przesiadać :!:
A 510 będzie przepełnione do granic możliwości, bo przeciętny pasażer będzie wolał poczekać na 510 które wozi bezpośrednio do centrum.. :!:
Bredzisz. I tylko tyle Ci powiem.
Może 511 też jest muchowozem? A, to pewnie dlatego mają tę linię obsługiwać przeguby...
Natomiast od Twojego uwielbienia 510 wymiotować się chce. Rozumiem obronę włąsnych interesów, ale z umiarem i jakimkolwiek stylem, a nie głupią propagandą.

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 30 sie 2008, 11:15

JotPeCet pisze:To albo numer jest zły, albo ludziom podoba się zmiana - bo jeszcze nikt nie dzwonił. :p
Jest podany numer wewnętrzny 119, bo tylbo taki raczyliście podać na stronie ZTM. Z tego co się dowiadywałem, wiem, że było kilkanaście telefonów w tej sprawie.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 31 sie 2008, 10:30

ZaciszaniN pisze:Jest podany numer wewnętrzny 119, bo tylbo taki raczyliście podać na stronie ZTM. Z tego co się dowiadywałem, wiem, że było kilkanaście telefonów w tej sprawie.
Telefon na stronie jest dobry, ale nie ten dział kolego.
Polityka złym doradcą w pracy!

Zablokowany