To już dwie alternatywy, a nie jedna. Przy silnych liniach E4/E8 i 508 inwestowanie w 510 i pchanie masy brygad w korki na Jana Pawła nie ma najmniejszego sensu.zeus pisze:Zmuszanie ludzi to korzystania z jednej alternatywy komunikacji 508+metro lub 508+tramwaj według mnie jest żenujące
Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach (cz. 1)
Moderator: Wiliam
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- gregory5576
- Posty: 1257
- Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
- Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
- Kontakt:
I znowu fundowanie przesiadek, ludzie tego nie chcą, i przy każdych spotkaniach jest to mocno krytykowane. Linia 508 została skrócona i ludzie byli z tego bardzo nie zadowoleni. Na spotkaniu z przedstawicielem ztm-u w dzielnicy białołęka ludzie i ten problem podnieśli. Na odpowiedź pana z Z.T.M-u , że tę relację obsługuje 186 i 404, riposta zebranych że to nie wystarczy i 508 było dobrze zaplanowane, a teraz zostało spaprane. A nie każdy chce jeździć metrem z przesiadkami. Każdy woli dłużej ale bezpośrednio.geograf pisze:Ponieważ 508 jeździ częściej, a z autobusów tej linii można się przesiąść do 17-tki na przystanku PARK KASKADA lub METRO MARYMONT.
- gregory5576
- Posty: 1257
- Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
- Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
- Kontakt:
Nie nie oto chodzi tylko tworzy się muchowozy zmuszające ludzi do przesiadek, a to zaczyna ............. ludzi, i nic innego się nie słyszy tylko metro i metro a jak nie to to tramwaj. I to zaczyna ludzi denerwować. A tak a propos linia 503 zostaję na dotychczasowej trasie, czyli bez zmianzzz pisze:Super zrobmy 1000 lini po jednej brygadzie na kazda i czestotliwosc jaka wyjdzie czyli okolo 150 minut
Widuję tą linię codziennie rano na odcinku Metro Marymont - Anielewicza i na tym odcinku przed wakacjami była rano na pewno przepełniona.geograf pisze:Do którego przystanku było przepełnione?Adam G. pisze:510 przed wakacjami jeździło w szczycie A co 7min. Było przepełnione.
otóż to. Przesiadka przy M Marymont jest, delikatnie mówiąc, niewygodna. Dodatkowo, zarówno metro, jak i 17 jeżdżą za rzadko, by upychać tam ludzi z autobusów.gregory5576 pisze:Nie nie oto chodzi tylko tworzy się muchowozy zmuszające ludzi do przesiadek, a to zaczyna ............. ludzi, i nic innego się nie słyszy tylko metro i metro a jak nie to to tramwaj. I to zaczyna ludzi denerwować.
noidea
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
I próbka z dziesiejszego powrotu:tarantula01 pisze:A kto ułożył taki wspaniały czas przejazdu dla E-4 na odcinku Tarchomin - Białołęka-Ratusz? 4 min i od Ratusza do Ekspresowej (3 min)? Cały odcinek dawne E-4 robiło w 5 min. Teraz w 7 I czasy powrotne. Że co? 21 minut maks dla E-4 i 23 dla E-8? Korek na trasie AK w szczycie B = normalny czas przejazdu tych linii co najmniej 33 i 35 minut. A maks, to będzie ze 40 nawet.
508 kurs o -------18:35
Park Kaskada:---18:37 (0) jest dobrze
Os.Potok:---------18:40 (+1)
Konwaliowa:------18:57 (+11)
Płochocińska:-----19:01 (+13)
Ekspresowa:------19:03 (+13)
Porajów:----------19:07 (+13)
Picassa:-----------19:08 (+13)
Tarchomin:-------19:09 (+13)
Pancera:----------19:10 (+13)
Mehoffera:--------19:12 (+13)
Stefanika:---------19:13 (+13)
Nowodwory:------19:14 (+13)
Nowodwory:------19:14 (+12)
Jazda trwała zaledwie 39 minut
Co chcę przekazać? Maksymalne czasy przejazdu na trasie Marymont - Konwaliowa powinny być zwiększone aż o 10-13 minut
http://www.ztm.waw.pl/baza/20080901/17/607503.htm Dlaczego kursu 17 przy Parku Kaskada o 6:53 i 7:00 nie można zrobić o 6:51 i 6:57? Wtedy zachowany byłby takt co 5-6 minut. Samo skoordynowanie 508 i 17 na przystanku Park Kaskada nie jest złe.Adam G. pisze:Przesiadka przy M Marymont jest, delikatnie mówiąc, niewygodna. Dodatkowo, zarówno metro, jak i 17 jeżdżą za rzadko, by upychać tam ludzi z autobusów.
-
- Posty: 5137
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ale i tak skończy się tak że 508 będzie muchowozem bo ludzie się nie lubią przesiadaćMisiekK pisze:To już dwie alternatywy, a nie jedna. Przy silnych liniach E4/E8 i 508 inwestowanie w 510 i pchanie masy brygad w korki na Jana Pawła nie ma najmniejszego sensu.
A 510 będzie przepełnione do granic możliwości, bo przeciętny pasażer będzie wolał poczekać na 510 które wozi bezpośrednio do centrum..
Czy ZTM robi tak w ogóle jakieś pomiary czy robi te zmiany ot, tak sobie
Widzę że jednak lepiej ładować brygady w beznadziejne 516 które wozi powietrze i wmawiać ludziom że to jest najlepsza alternatywa?
To co jest obecnie zrobione na Tarchominie i okolicach to nic innego jak cięcia pod szyldem robienia nowych linii które wożą powietrze i nigdzie nie dojeżdżają
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
Bredzisz. I tylko tyle Ci powiem.zeus pisze: Ale i tak skończy się tak że 508 będzie muchowozem bo ludzie się nie lubią przesiadać
A 510 będzie przepełnione do granic możliwości, bo przeciętny pasażer będzie wolał poczekać na 510 które wozi bezpośrednio do centrum..
Może 511 też jest muchowozem? A, to pewnie dlatego mają tę linię obsługiwać przeguby...
Natomiast od Twojego uwielbienia 510 wymiotować się chce. Rozumiem obronę włąsnych interesów, ale z umiarem i jakimkolwiek stylem, a nie głupią propagandą.
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Jest podany numer wewnętrzny 119, bo tylbo taki raczyliście podać na stronie ZTM. Z tego co się dowiadywałem, wiem, że było kilkanaście telefonów w tej sprawie.JotPeCet pisze:To albo numer jest zły, albo ludziom podoba się zmiana - bo jeszcze nikt nie dzwonił.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.