To już dwie alternatywy, a nie jedna. Przy silnych liniach E4/E8 i 508 inwestowanie w 510 i pchanie masy brygad w korki na Jana Pawła nie ma najmniejszego sensu.zeus pisze:Zmuszanie ludzi to korzystania z jednej alternatywy komunikacji 508+metro lub 508+tramwaj według mnie jest żenujące
Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach (cz. 1)
Moderator: Wiliam
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- gregory5576
- Posty: 1257
- Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
- Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
- Kontakt:
geograf pisze:Ponieważ 508 jeździ częściej, a z autobusów tej linii można się przesiąść do 17-tki na przystanku PARK KASKADA lub METRO MARYMONT.
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
- gregory5576
- Posty: 1257
- Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
- Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
- Kontakt:
zzz pisze:Super zrobmy 1000 lini po jednej brygadzie na kazda i czestotliwosc jaka wyjdzie czyli okolo 150 minut
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
![:idea: :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Widuję tą linię codziennie rano na odcinku Metro Marymont - Anielewicza i na tym odcinku przed wakacjami była rano na pewno przepełniona.geograf pisze:Do którego przystanku było przepełnione?Adam G. pisze:510 przed wakacjami jeździło w szczycie A co 7min. Było przepełnione.
otóż to. Przesiadka przy M Marymont jest, delikatnie mówiąc, niewygodna. Dodatkowo, zarówno metro, jak i 17 jeżdżą za rzadko, by upychać tam ludzi z autobusów.gregory5576 pisze:Nie nie oto chodzi tylko tworzy się muchowozy zmuszające ludzi do przesiadek, a to zaczyna ............. ludzi, i nic innego się nie słyszy tylko metro i metro a jak nie to to tramwaj. I to zaczyna ludzi denerwować.
noidea
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
I próbka z dziesiejszego powrotu:tarantula01 pisze:A kto ułożył taki wspaniały czas przejazdu dla E-4 na odcinku Tarchomin - Białołęka-Ratusz? 4 min i od Ratusza do Ekspresowej (3 min)? Cały odcinek dawne E-4 robiło w 5 min. Teraz w 7I czasy powrotne. Że co? 21 minut maks dla E-4 i 23 dla E-8? Korek na trasie AK w szczycie B = normalny czas przejazdu tych linii co najmniej 33 i 35 minut. A maks, to będzie ze 40 nawet.
508 kurs o -------18:35
Park Kaskada:---18:37 (0) jest dobrze
Os.Potok:---------18:40 (+1)
Konwaliowa:------18:57 (+11)
Płochocińska:-----19:01 (+13)
Ekspresowa:------19:03 (+13)
Porajów:----------19:07 (+13)
Picassa:-----------19:08 (+13)
Tarchomin:-------19:09 (+13)
Pancera:----------19:10 (+13)
Mehoffera:--------19:12 (+13)
Stefanika:---------19:13 (+13)
Nowodwory:------19:14 (+13)
Nowodwory:------19:14 (+12)
Jazda trwała zaledwie 39 minut
Co chcę przekazać? Maksymalne czasy przejazdu na trasie Marymont - Konwaliowa powinny być zwiększone aż o 10-13 minut
http://www.ztm.waw.pl/baza/20080901/17/607503.htm Dlaczego kursu 17 przy Parku Kaskada o 6:53 i 7:00 nie można zrobić o 6:51 i 6:57? Wtedy zachowany byłby takt co 5-6 minut. Samo skoordynowanie 508 i 17 na przystanku Park Kaskada nie jest złe.Adam G. pisze:Przesiadka przy M Marymont jest, delikatnie mówiąc, niewygodna. Dodatkowo, zarówno metro, jak i 17 jeżdżą za rzadko, by upychać tam ludzi z autobusów.
-
- Posty: 5095
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ale i tak skończy się tak że 508 będzie muchowozem bo ludzie się nie lubią przesiadaćMisiekK pisze:To już dwie alternatywy, a nie jedna. Przy silnych liniach E4/E8 i 508 inwestowanie w 510 i pchanie masy brygad w korki na Jana Pawła nie ma najmniejszego sensu.
![:!: :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
A 510 będzie przepełnione do granic możliwości, bo przeciętny pasażer będzie wolał poczekać na 510 które wozi bezpośrednio do centrum..
![:!: :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Czy ZTM robi tak w ogóle jakieś pomiary czy robi te zmiany ot, tak sobie
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Widzę że jednak lepiej ładować brygady w beznadziejne 516 które wozi powietrze i wmawiać ludziom że to jest najlepsza alternatywa?
To co jest obecnie zrobione na Tarchominie i okolicach to nic innego jak cięcia pod szyldem robienia nowych linii które wożą powietrze i nigdzie nie dojeżdżają
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
Bredzisz. I tylko tyle Ci powiem.zeus pisze: Ale i tak skończy się tak że 508 będzie muchowozem bo ludzie się nie lubią przesiadać![]()
A 510 będzie przepełnione do granic możliwości, bo przeciętny pasażer będzie wolał poczekać na 510 które wozi bezpośrednio do centrum..![]()
Może 511 też jest muchowozem? A, to pewnie dlatego mają tę linię obsługiwać przeguby...
Natomiast od Twojego uwielbienia 510 wymiotować się chce. Rozumiem obronę włąsnych interesów, ale z umiarem i jakimkolwiek stylem, a nie głupią propagandą.
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Jest podany numer wewnętrzny 119, bo tylbo taki raczyliście podać na stronie ZTM. Z tego co się dowiadywałem, wiem, że było kilkanaście telefonów w tej sprawie.JotPeCet pisze:To albo numer jest zły, albo ludziom podoba się zmiana - bo jeszcze nikt nie dzwonił.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.