Strona 112 z 321

: 09 lut 2010, 16:06
autor: mariow
a ostatnio własnie Ursusiaki Niedźwiadkowi marudzą że Z-7 mieli szybciej .... i że oni mają teraz słabsze 517 a Skorosze ma wypasione 191

: 09 lut 2010, 16:19
autor: rudy
No ale jakoś zbyt dużej frekwencji Z-7 nie miało, czyli wcześniej Z-7 było niedobre, ale jak zabrali, to chcą je z powrotem... Nie dogodzisz Panie Niedźwiadkowym ;-) .

: 09 lut 2010, 17:33
autor: Emdegger
Bastian pisze:
Emdegger pisze:Ale podmiana 169 i 120 podobała się za to koordynatorowi :term:
Za to nikt mu jej oficjalnie nie zaproponował. Nie chcieliśmy zbyt wiele gmerać.
Ja ją zaproponowałem wraz ze 120 na Ostrobramskiej. Jedyne obiekcje dotyczyły tego, że wyciąłbym podobno świetnie funkcjonujące połączenie Zacisze - Dw. Wschodni.

: 09 lut 2010, 18:36
autor: Bastian
rudy pisze:No ale jakoś zbyt dużej frekwencji Z-7 nie miało
Dodałbyś pasażerów ze 127, to by już nie było tak źle.

: 09 lut 2010, 19:34
autor: pawcio
zap140 pisze:Moim zdaniem postoje na Radosławie są zbędne, dlatego że
1. Przy przelocie do 20-30 minut w jedną stronę lepiej dać jeden dłuższy postój po kółku niż dwa krótkie po półkursach
2. Zasadniczo po południu w stronę Radosława nie ma korków, dobrze ułożony czas przejazdu załatwi sprawę
3. W szczycie porannym jak jest "kibel" te 5 minut na Dzikiej i tak nie wystarczy
4. 508 i E-4 jeździły swego czasu jednopętlowo mimo iż było kryterium uliczne na Krasińskiego.
To jeszcze spróbuj ułożyć koordynację 500 i 527 raz przy metrze w stronę Bródna, drugi raz przy Żuromińskiej w stronę Bródna przy założeniu, że obie linie nie mają postojów na Skarbka tudzież Radosławie. Have fun!

: 09 lut 2010, 20:39
autor: span
Bastian pisze:2XX (173 :P) NOWE WŁOCHY (lub URSUS-NIEDŹWIADEK) - Popularna - Al. Jerozolimskie - PL. NARUTOWICZA (lub gdzieś w Śródmieściu, np. PL. TRZECH KRZYŻY).
A ja się zapytam dlaczego akurat 173 :?: Jest coś planowane wobec tej linii w obecnym kształcie :?:

: 09 lut 2010, 20:41
autor: rudy
Bastian pisze:
rudy pisze:No ale jakoś zbyt dużej frekwencji Z-7 nie miało
Dodałbyś pasażerów ze 127, to by już nie było tak źle.
Niewątpliwie byłoby lepsze zapełnienie. ;-)

: 09 lut 2010, 20:46
autor: Bastian
span pisze:
Bastian pisze:2XX (173 :P) NOWE WŁOCHY (lub URSUS-NIEDŹWIADEK) - Popularna - Al. Jerozolimskie - PL. NARUTOWICZA (lub gdzieś w Śródmieściu, np. PL. TRZECH KRZYŻY).
A ja się zapytam dlaczego akurat 173 :?: Jest coś planowane wobec tej linii w obecnym kształcie :?:
Odsyłam do zeszłorocznego projektu wawerskiego, szeroko dyskutowanego na forum ;)

: 09 lut 2010, 20:46
autor: pawcio
span pisze:
Bastian pisze:2XX (173 :P) NOWE WŁOCHY (lub URSUS-NIEDŹWIADEK) - Popularna - Al. Jerozolimskie - PL. NARUTOWICZA (lub gdzieś w Śródmieściu, np. PL. TRZECH KRZYŻY).
A ja się zapytam dlaczego akurat 173 :?: Jest coś planowane wobec tej linii w obecnym kształcie :?:
W ramach reformy wawerskiej miało wchłonąć 315 (i może 115) na odcinku Marysin-Wiatraczna i przepotwarzyć się w silną linię 137.

: 09 lut 2010, 20:54
autor: span
pawcio pisze:
span pisze: A ja się zapytam dlaczego akurat 173 :?: Jest coś planowane wobec tej linii w obecnym kształcie :?:
W ramach reformy wawerskiej miało wchłonąć 315 (i może 115) na odcinku Marysin-Wiatraczna i przepotwarzyć się w silną linię 137.
I to by było bardzo dobre zważywszy na potoki kierowane w tym kierunku. Jasne...też doszedłem do pętli na Gocławku ( z Marysina) - trochę na podmęczeniu ale w tą 9 wsiadłem ;-)

: 09 lut 2010, 22:07
autor: Websterek
pawcio pisze:To jeszcze spróbuj ułożyć koordynację 500 i 527
Gdyby 500 od Żuromińskiej jechała jak 527, to możę dałoby radę coś ugrać. Aczkolwiek zapytam się, czy jest jakiś sens? 500 jeździ dosyć często, 527 też, ludzie się mądrze upychają w autobusach.

: 09 lut 2010, 22:21
autor: pawcio
Ale jeżdżenie w takcie 0-10-10-0 sensu nie ma za grosz.
PS. Zgodność przystanków wiele nie zmienia w sensie logicznym układanki. Albo wynikowa czasów kółka się zgodzi, albo nie. I tyle.

: 09 lut 2010, 23:07
autor: Websterek
pawcio pisze:Ale jeżdżenie w takcie 0-10-10-0 sensu nie ma za grosz.
PS. Zgodność przystanków wiele nie zmienia w sensie logicznym układanki. Albo wynikowa czasów kółka się zgodzi, albo nie. I tyle.
Tak nie dokońca jest 0-10-10-0 z Gdańskiego popołudniu. Aczkolwiek przyznam, że najlepiej gdyby obie linie jeździły skoordynowane 5-5-5-5, a nie ptaszki w postaci 1 minuty odstępu 16:18 i 19 ( potem jest już znośnie ), ale i najgorzej też nie jest.

: 09 lut 2010, 23:26
autor: TGM
Bastian pisze:2XX (173 :P) NOWE WŁOCHY (lub URSUS-NIEDŹWIADEK) - Popularna - Al. Jerozolimskie - PL. NARUTOWICZA (lub gdzieś w Śródmieściu, np. PL. TRZECH KRZYŻY).
Ze 130 połączyć... Do Wilanowa ma się rozumieć. Byle często.

: 10 lut 2010, 0:37
autor: ZaciszaniN
Bastian pisze:
Emdegger pisze:Ale podmiana 169 i 120 podobała się za to koordynatorowi :term:
Za to nikt mu jej oficjalnie nie zaproponował. Nie chcieliśmy zbyt wiele gmerać.
Ja mogę być pierwszy. Mam też nadzieję, że o ile Trasa W-Z będzie przeznaczona jedynie pod komunikację, to da się przeforsować 169 z Białołęki Wschodniej na DWW, 127 po trasie do Żaby i dalej do Dw. Wileńskiego, 527 skoordynowane, na przemian ze 169 do Dw. Wileńskiego i dalej przez Trasę W-Z do Pl. Bankowego (co 15 min w szczycie oba na przemian, o ile 169 pojechałoby na Skarbak z Gór) i rzecz jasna 527 przez Trocką lub Gilarską i Jórskiego (wtedy, wiadomo jest szybciej przez bus-pas, niż przez korek na św. Wincentego).
Bastian pisze:Tak, jak na forum :P
127 BRÓDNO-PODGRODZIE - Bonifraterska - KP - Królewska - Emilii Plater - DWC.
A nie lepiej przez Nowy Świat :?: No chyba, że tak pojechałoby 118.
Emdegger pisze:tego, że wyciąłbym podobno świetnie funkcjonujące połączenie Zacisze - Dw. Wschodni.
Zacznijmy odkąd się zaczyna Zacisze: św. Wincentego, Kondratowicza (zachodnia strona), Młodzieńcza, Łodygowa, linia kolejowa, Kraśnicka, Fantazyjna, Gilarska, św. Wincentego...