Serio ci ludzie z Białołęki na Mordorze pracująfik pisze:O dziwo nawet mnie to nie boli (w przeciwieństwie do patologicznego E-7), tylko szkoda braku przystanku PKP Toruńska - na Mordor z przesiadką na S3/RL byłoby jak znalazł.
![:shock: :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Moderator: Wiliam
Serio ci ludzie z Białołęki na Mordorze pracująfik pisze:O dziwo nawet mnie to nie boli (w przeciwieństwie do patologicznego E-7), tylko szkoda braku przystanku PKP Toruńska - na Mordor z przesiadką na S3/RL byłoby jak znalazł.
Przypomniałeś mi, że mam tackę boczniaków w lodówce. Ale to już sobie jutro usmażę i zjem...pawcio pisze:Wygra z M1 jeśli wymusi przejazd boczną jedzenia?
Otóż to. Skoro jest E-9 do M1, to 527 można skrócić do Wileniaka. Przy okazji zamieniłbym przystankami na odcinku Młodzieńcza-Wileński 512 z 527 (tzn. 512 tylko przy P. Skargi, 527 tam, gdzie teraz 512). Sprzyjałoby to równomierniejszemu napełnieniu tych linii w kontekście tłumów wsiadających rano na Młodzieńczej. Wydaje mi się, że wówczas E-7 i 527 spokojnie mogłyby rano jeździć co 10 minut (czyli łącznie z Derbów co 5, a licząc z E-9 dałoby to 18 kursów na godzinę, czyli o 2 więcej niż przed uruchomieniem tej linii). Dzięki oszczędnościom możnaby poprawić częstotliwość 527 i 132 w międzyszczycie i DS.Szeregowy_Równoległy pisze:Dlatego powstanie E-9 powinno pociągnąć za sobą zrobienie porządku z zestawem E-7/527.
Przystanków tam i tak nie ma, więc równie dobrze można uznać, że E-7 tam nie ma.Łukasz pisze:A jak to się ma do tego, że E-7 rano jeździ przez CH Marki?
Równie dobrze jakiś przystanek może tam się za chwilę pojawićWiliam pisze:Przystanków tam i tak nie ma, więc równie dobrze można uznać, że E-7 tam nie ma.Łukasz pisze:A jak to się ma do tego, że E-7 rano jeździ przez CH Marki?