Komunikacja miejska na zielonej Białołęce
Moderator: Wiliam
Tak samo jak miałem okazję jechać po trasie 120 przez Zacisze. ![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Chyba się nie zrozumieliśmy. ![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
NIe jestem co do tego przekonany. Powiedziałbym inaczej - ja byłbym zdecydowanie bliższy uzwyklenia 527 niż jego łączenia z E-7. Proporcja przeciążenia 527 względem E-7 wynika z tego, że E-7 ma stosunkowo mało zalet względem tej pierwszej (co oczywiście może być argumentem za połączeniem tych linii). Ja bym jednak poszedł w stronę "popsucia" (z punktu widzenia Derbów i Młodzieńczej jako dojazdu do M1) 527 zwiększając jego role na krótszych odcinkach i oczywiście skracając do Wileńskiego. Tak, jak pisałem wcześniej, z kolei Zaciszu i Młodzieńczej przyspieszyłbym z kolei bardziej duet 512+412 (to drugie faktycznie jest potrzebne? nie można tego jakoś jednego z drugim połączyć?), bo dla mnie nie jest normalnym, że widzę, jak na Młodzieńczą podjeżdżają jednocześnie pełne 527 i luźne 512, a tłum rzuca się bez opamiętania na to pierwsze...Wiliam pisze:W ogóle E-7 i 527 to powinna być jedna linia do Wileniaka.
Ja bym w tej układance nie zapominał o 120 i to na jego podstawie należało by robić szkielet i potem go ewentualnie wzmacniać jakimiś wynalazkami typu 527.
![Obrazek](https://i.imgur.com/HHh8NNE.png)
Przypominam nieśmiało, że 120 nie wjeżdża na Derby i omija Młodzieńczą. 120 ma inne "generatory potoku" w postaci odcinka Olesin - Grodzisk i (nie wiem, czy nawet nie bardziej) Żuromińska - Jórskiego. Po południu 120 nabija się przy Wileńskim, a do przystanku Targówek-Ratusz potrafi dojechać luźne. Jeżdżę tym ustrojstwem codziennie po południu - głównie z lenistwa, bo mogę sobie posadzić tyłek na siedzeniu na Dw. Wschodnim i dojechać aż do Oknickiej bez kombinowania - zabiera to niestety tyle czasu, że nawet zdarza mi się uciąć sobie drzemkę po drodze... W każdym razie realnie to 527 ze 120 ma aż dwa wspólne przystanki generujące zauważalny potok - Okrągła i Os. Lewandów I (nie liczę Grodziska, który generuje raczej znikomy potok i CH Targówek, który potok owszem generuje, ale w kierunkach i porach rozbieżnych z ogólnie pojętym szczytem).Wiliam pisze:Ja bym w tej układance nie zapominał o 120 i to na jego podstawie należało by robić szkielet i potem go ewentualnie wzmacniać jakimiś wynalazkami typu 527.
W sumie to czemu nie, tylko to nowe 120 to już zdecydowanie na przeguby by musiało być. Pojawia się też pytanie o częstotliwości, bo o ile w szczycie może być co 10 tu i tu, to jak proponujesz międzyszczyt i DS?Emyl pisze:Ja to w ogóle bym zamienił 120 i 169. Od urzędu dzielnicy 120 na Podgrodzie, a 169 na Olesin. Nie bijcie.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6942
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Zamiana końcówek i częstotliwości, tj. nowe 120 dostaje częstotliwość starego 169, a nowe 169 starego 120. Brygad na dodatkowe kursy nie ma. Chodziło mi wyłącznie o lepsze dostosowanie podaży i zmniejszenie długości odcinków wspólnych dla obecnych par 169/500 i 120/527.
Można by było pójść nawet o krok dalej:
120 Bródno-Podgrodzie - trasa dzisiejszego 169 - Kondratowicza - Codzienna - Rolanda - Gilarska - trasa dzisiejszego 120 - Dw. Wschodni.
169 Olesin - Dw. Wschodni
Wtedy oczywiście 512 do piachu, a na 527 przystanki po 512 w spadku.
Można by było pójść nawet o krok dalej:
120 Bródno-Podgrodzie - trasa dzisiejszego 169 - Kondratowicza - Codzienna - Rolanda - Gilarska - trasa dzisiejszego 120 - Dw. Wschodni.
169 Olesin - Dw. Wschodni
Wtedy oczywiście 512 do piachu, a na 527 przystanki po 512 w spadku.
Kilka lat temu chyba Bastian rzucił takim pomysłem?Emyl pisze:Ja to w ogóle bym zamienił 120 i 169. Od urzędu dzielnicy 120 na Podgrodzie, a 169 na Olesin. Nie bijcie.
![Razz ;p](./images/smilies/tongue.gif)
Teraz jak już zbudowali pętlę to za późno na wywalenie 512.
ŁK