Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 15 sty 2016, 14:54

Ja raz widziałem E-7 z rana pod Biedronką na Barkocińskiej. Wszystkie chwyty dozwolone.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 15 sty 2016, 15:00

Tak samo jak miałem okazję jechać po trasie 120 przez Zacisze. :)

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 15 sty 2016, 15:00

Tak samo? :shock:

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 15 sty 2016, 15:05

Chyba się nie zrozumieliśmy. ;)

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 15 sty 2016, 15:08

Zaczniesz pisać po polsku, to się będziemy rozumieć. Dobra, już się nie czepiam...

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 15 sty 2016, 15:32

Wiliam pisze:W ogóle E-7 i 527 to powinna być jedna linia do Wileniaka.
NIe jestem co do tego przekonany. Powiedziałbym inaczej - ja byłbym zdecydowanie bliższy uzwyklenia 527 niż jego łączenia z E-7. Proporcja przeciążenia 527 względem E-7 wynika z tego, że E-7 ma stosunkowo mało zalet względem tej pierwszej (co oczywiście może być argumentem za połączeniem tych linii). Ja bym jednak poszedł w stronę "popsucia" (z punktu widzenia Derbów i Młodzieńczej jako dojazdu do M1) 527 zwiększając jego role na krótszych odcinkach i oczywiście skracając do Wileńskiego. Tak, jak pisałem wcześniej, z kolei Zaciszu i Młodzieńczej przyspieszyłbym z kolei bardziej duet 512+412 (to drugie faktycznie jest potrzebne? nie można tego jakoś jednego z drugim połączyć?), bo dla mnie nie jest normalnym, że widzę, jak na Młodzieńczą podjeżdżają jednocześnie pełne 527 i luźne 512, a tłum rzuca się bez opamiętania na to pierwsze...

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4776
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 15 sty 2016, 15:43

Ja bym w tej układance nie zapominał o 120 i to na jego podstawie należało by robić szkielet i potem go ewentualnie wzmacniać jakimiś wynalazkami typu 527.
Obrazek

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 15 sty 2016, 15:58

Wiliam pisze:Ja bym w tej układance nie zapominał o 120 i to na jego podstawie należało by robić szkielet i potem go ewentualnie wzmacniać jakimiś wynalazkami typu 527.
Przypominam nieśmiało, że 120 nie wjeżdża na Derby i omija Młodzieńczą. 120 ma inne "generatory potoku" w postaci odcinka Olesin - Grodzisk i (nie wiem, czy nawet nie bardziej) Żuromińska - Jórskiego. Po południu 120 nabija się przy Wileńskim, a do przystanku Targówek-Ratusz potrafi dojechać luźne. Jeżdżę tym ustrojstwem codziennie po południu - głównie z lenistwa, bo mogę sobie posadzić tyłek na siedzeniu na Dw. Wschodnim i dojechać aż do Oknickiej bez kombinowania - zabiera to niestety tyle czasu, że nawet zdarza mi się uciąć sobie drzemkę po drodze... W każdym razie realnie to 527 ze 120 ma aż dwa wspólne przystanki generujące zauważalny potok - Okrągła i Os. Lewandów I (nie liczę Grodziska, który generuje raczej znikomy potok i CH Targówek, który potok owszem generuje, ale w kierunkach i porach rozbieżnych z ogólnie pojętym szczytem).

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 15 sty 2016, 16:29

Ja to w ogóle bym zamienił 120 i 169. Od urzędu dzielnicy 120 na Podgrodzie, a 169 na Olesin. Nie bijcie.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 15 sty 2016, 16:51

Emyl pisze:Ja to w ogóle bym zamienił 120 i 169. Od urzędu dzielnicy 120 na Podgrodzie, a 169 na Olesin. Nie bijcie.
W sumie to czemu nie, tylko to nowe 120 to już zdecydowanie na przeguby by musiało być. Pojawia się też pytanie o częstotliwości, bo o ile w szczycie może być co 10 tu i tu, to jak proponujesz międzyszczyt i DS?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 15 sty 2016, 17:07

Zamiana końcówek i częstotliwości, tj. nowe 120 dostaje częstotliwość starego 169, a nowe 169 starego 120. Brygad na dodatkowe kursy nie ma. Chodziło mi wyłącznie o lepsze dostosowanie podaży i zmniejszenie długości odcinków wspólnych dla obecnych par 169/500 i 120/527.

Można by było pójść nawet o krok dalej:
120 Bródno-Podgrodzie - trasa dzisiejszego 169 - Kondratowicza - Codzienna - Rolanda - Gilarska - trasa dzisiejszego 120 - Dw. Wschodni.
169 Olesin - Dw. Wschodni

Wtedy oczywiście 512 do piachu, a na 527 przystanki po 512 w spadku.

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3812
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 15 sty 2016, 17:08

Emyl pisze:Ja to w ogóle bym zamienił 120 i 169. Od urzędu dzielnicy 120 na Podgrodzie, a 169 na Olesin. Nie bijcie.
Kilka lat temu chyba Bastian rzucił takim pomysłem? ;p

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 15 sty 2016, 17:10

Możliwe, a ja pewnie się pod nim podpisałem.

Woronicz
Posty: 206
Rejestracja: 20 cze 2015, 15:31
Lokalizacja: skrzyżowanie Woroniczej i Wołowskiej

Post autor: Woronicz » 15 sty 2016, 17:58

Emyl pisze:Wtedy oczywiście 512 do piachu, a na 527 przystanki po 512 w spadku.
I wtedy nowa, "potrzeba" (jak uważają niektórzy) pętla przestaje być używana :)

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 sty 2016, 18:03

Teraz jak już zbudowali pętlę to za późno na wywalenie 512.
ŁK

ODPOWIEDZ