Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
A teraz dostawili sygnalizację przy Zajączka, tyle lat nie było a teraz jest do dupy
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Nieprawda. Są światła, dramatu nie ma, nie powodują specjalnych problemów. Natomiast na pewno jest bezpieczniej dla pieszych, a bywało z tym różnie, bo niektórzy motorowi potrafili robić to, co nagminnie robią przy Naruciaku: bez względu na to, czy ktoś na pasach jest czy nie, dzwonek i ogień. A pieszy niech ucieka.
Rano na ONZ od strony Feminy 11 ma inny cykl w którym niemalże na raz przejeżdża całe rondo i co najważniejsze nie dostaje światła razem z 17/33 a więc na spokojnie nawet trzy tramwaje przejadą w cyklu. Poza tym między Norblinem a rondem światło dla pieszych jest nieskoordynowane z niczym i postój na nim powoduje stratę światła na ONZ a wtedy przejazd jednego przystanku zajmuje 5-6 minut i to pod warunkiem, że się jedzie samemu a jadąc na drugiego trzeba jeszcze doliczyć dwie minuty. Ale to jeszcze nic w porównaniu z Żabą gdzie przed 6 rano jechałem od Namysłowskiej do Żaby 5 minut a drugim kółkiem po godz. 9 jechałem 10 minut jako piąty w kolejce.
-
- Posty: 5891
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Ponieważ ćwiczę ostatnio 10 na zmianę z 11, utwierdziłem się w przekonaniu, że przy odbudowie torowiska na Prostej nie zastosowano żadnych zapisów strategii transportowej miasta. O ile w nocy o północy jestem w stanie wymienić kolejność cykli w całym mieście, to Prosta nie da się opisać. Światełka na przejściach zapalają się losowo, raz od Daszyńskiego do ONZ łapiesz plus 1, a następnym kursem minus 4.
miłośnik 13N
Bo pewnie żadnej strategii transportowej nie ma. Jest tylko jakiś "dokument" dla zasady a z moich obserwacji wszystko jest robione na pałę i bez żadnego pomysłu aby tylko czymś zabłysnąć i wziąć kasę. Gdyby taka strategia była to różne instytucje musiałyby ze sobą współpracować a teraz ZDM robi co chce, ZTM tak samo, IR robi jeszcze inaczej, TW mają swoje zasady, które ZDM ma gdzieś i jakbyś chciał przepisowo przejechać np. rondo Dmowskiego musiałbyś zatrzymać się na środku bo cykl jest za krótki. W efekcie mamy to co mamy, że niektóre odcinki można szybciej przejść pieszo niż przejechać tramwajem.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26877
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A jak tam nowa trasa na Powstancow? Tyle bylo uwag, sporo wprowadzono zmian - i?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Miałem trzy dni pod rząd 11 i na Górczewskiej nie ma żadnego priorytetu i wzbudzania tylko jest zwykła stałoczasówka. A więc jak się trafi to można przejechać od razu ale można kilkanaście metrów przed wagonem dostać dwukropek i stać cały cykl i to działa w obie strony. Na Kazubów w stronę Młocin też bez zatrzymywania można przejechać ale jak jest dłuższa wymiana na Ratuszu to trzeba światło odstać ew. po lewoskręcie można dostać światło ale nie jest to regułą. Jadąc w kierunku Górczewskiej zdąża się przejechać na zielonym bez problemu ale trzeba cisnąć ile fabryka dała. Na Dywizjonu wzbudza się w obie strony, chyba, że pojawi się w tym czasie 20 to trzeba ją przepuścić. Przy Wrocławskiej w stronę Młocin też losowo, najczęściej trzeba było poczekać na lewoskręty ale czasem po lewoskrętach światło się nie wzbudzało. W stronę Ratusza z reguły się zdąża na światło. Na Radiowej podobnie jak przy Wrocławskiej, albo się przejedzie, albo dostanie się światło po lewoskrętach albo trzeba czekać cykl i da reguła działa w obie strony. Na przejeździe przez PŚ w obie strony jest ok ale postawiona 10 psuje ten efekt. I jeszcze jedno z ciekawości chciałem sprawdzić i zauważyłem, że czy się stanie przy tabliczce Czoło wagonu czy nie to w istotny sposób nie wpływa na dostanie światła. Poza tym bardziej jest tu zastosowana koordynacja sygnalizacji i dodatkowymi wzbudzanymi fazami niż rzeczywisty priorytet.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26877
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Dodaykowe fazy to jest priorytet.
Obserwacje z kiedy?
Obserwacje z kiedy?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A ja mam pytanie co do priorytetu na wyjeździe z Tarchomina, ostatnio kwitłem tam trzy minuty zanim podało mi pionowe bym mógł przeciąć ścieżkę rowerową która zaraz się kończy
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26877
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Zglaszac. .awaria detekcji.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Tylko, że te fazy nie zawsze się załączają a obserwacje od wtorku do czwartku w zmianie A. Ogólnie źle nie jest tylko, że czasem pomija cykl dla tramwajów lub nie wydłuża zielonego tak by przejechać bez zatrzymywania no i przy Górczewskiej jest jak było czyli stałoczasówka. Niemniej tą minutę w kierunku Ciepłowni można zyskać tylko, że przy Czumy od razu ją się traci bo trzeba przestać całe światło.Glonojad pisze:Dodaykowe fazy to jest priorytet.
Obserwacje z kiedy?
I jeszcze jedna rzecz, od wczoraj znów nie działa wzbudzanie na Reymonta i traci się czas.
-
- Posty: 5891
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Opisałem swoje pozytywne wrażenia kilka postów wcześniej. 11 jak się dobrze bujnie od Radiowej, to na Ratuszu Bemowo jest dobrze na plusie. Dalej ,jak piszą koledzy, wytraci to przy Czumy, a jeżeli przy Placu Kasztelańskim dostanie czerwone, to z Hali Wola rusza na minusie.Glonojad pisze:A jak tam nowa trasa na Powstancow? Tyle bylo uwag, sporo wprowadzono zmian - i?
miłośnik 13N
Dlatego cieszy priorytet ale w skali całości PŚ nic on nie daje bądź daje niewiele. Będąc na 0 przy Reymonta do Ciepłowni można dojechać na +2 ale można i na -4 w zależności jak się ułożą światła.
- Solaris U10
- Posty: 2710
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
W tym roku ma być przecież wprowadzany priorytet na pozostałych skrzyżowaniach.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26877
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Aż do Redutowej, a moze i dalej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.