Komunikacja w Rembertowie
Moderator: Wiliam
Było też 345 na Wolęgrzegorz pisze:Było, 445.Rav5202 pisze:Kiedyś był pomysł, aby puścić jakąś linię z Marysina, Chełmżyńską, tylko co dalej, prawo, czy lewo?
W nieodległej przeszłości przemknęła również propozycja skierowania linii 137 (obecnie 245) na trasę Dudziarska - Marysin. Motywowano to chęcią/potrzebą zapewnienia dojazdu z Wygody do przedszkola lub innych placówek edukacyjnych...
Może to i niegłupie? Małe zaspanie i co najmniej jedna lekcja z głowy.person pisze: W nieodległej przeszłości przemknęła również propozycja skierowania linii 137 (obecnie 245) na trasę Dudziarska - Marysin. Motywowano to chęcią/potrzebą zapewnienia dojazdu z Wygody do przedszkola lub innych placówek edukacyjnych...
- 29 Ikarusów
- Posty: 182
- Rejestracja: 02 paź 2010, 12:18
- Lokalizacja: inąd
Taki drobiazg: 143 i inne zmiany już zaznaczone na mapach ZTM (Rembertów: http://www.ztm.waw.pl/mapa/mapa_6.htm )
Łatwiej to wszystko poskładać do kupy
Łatwiej to wszystko poskładać do kupy
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27447
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Popraw mnie, jeżeli się mylę, ale OIDP tak samo motywowano obecną trasę 245person pisze: W nieodległej przeszłości przemknęła również propozycja skierowania linii 137 (obecnie 245) na trasę Dudziarska - Marysin. Motywowano to chęcią/potrzebą zapewnienia dojazdu z Wygody do przedszkola lub innych placówek edukacyjnych...
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Taaaaaaaaaaaaaaaak? Tyle że moja teoria, w przeciwieństwie do Twojej, potwierdza sie w praktyce. Oglądam właśnie rozkład nowej linii 143. I co? W szczycie czas przejazdu dłuższy właśnie o 7-8 minut w stosunku do 515. Oznacza to, że do obsługi linii "uzwyklonej" przy częstotliwości 10 min. trzeba dać o 2 brygady więcej niż w przypadku, gdyby to była linia przyspieszona. 2 brygady, których brakuje na poprawę rozkładów innych linii. A tu dokłada się wozy (a więc kierowców, paliwo, a tym samym pieniądze) po to, by obsługiwać tak "ważne" węzły komunikacyjne jak Żołnierska, Rekrucka czy Kanał Gocławski. To naprawdę kanał...Glonojad pisze:7 nieistotnych (= z krótką wymianą) przystanków to 7 minut?! Baaaaaaaaaaaaardzo ciekawa teoria.
Najśmieszniejsze jest to, że w ogóle nie widziałem tu parcia na uczernienie linii. To nie jest zmiana typu 1xx+4xx->1xx, ani nie słyszałem jakichś żalów Międzynarodowej o brak jeszcze jednej linii, ani nic. Niech mi ktoś powie wreszcie, czemu ta nowa linia to nie jest 515?
PS. 2 minuty są dodane między GUS 01 i GUS 07...
PS. 2 minuty są dodane między GUS 01 i GUS 07...
Jedna w samym Rembertowie na wyjeździe z pętli, jedna między Płowiecką a Gocławkiem, jedna natomiast ubyła na odcinku Wiatraczna-Majdańska. Oznacza to, że uczernienie linii dało naprawdę 3 minuty dłuższy czas przejazdu (na odcinku mostowym), przy czym jedną spokojnie można przerzucić na zwykłą regulację czasu przejazdu, bo cztery minuty rano z Saskiej na Rozdroże nie jest wykonalne.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Więcej brygad to idzie na zwiększenie częstotliwości. A co za tym idzie, bardziej elastyczne są wartości postojów na krańcach (nie x i x+30, ale x, x+10, x+20 itd.). W efekcie kółko na 143 będzie trwało 110 minut w szczycie popołudniowym i tylko 100 w szczycie porannym, podczas gdy dotychczas było to 120 minut na sztywno. Czyli autobusy będą więcej jeździły, a mniej stały. Gdzie tu niefrasobliwość?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ano w tym, że gdyby nie uczernienie na siłę, przy 10 min. częstotliwości kółko w szczycie porannym mogłoby wynosić 90 min. w szczycie porannym i 100 min. w szczycie popołudniowym. Czyli oszczędzamy no, może nie dwie, ale na pewno jedną brygadę. I mamy dodatkowy bonus w postaci krótszych półkursów. Może należało pomyśleć w ten sposób?
Coś w ten deseńfik pisze:Popraw mnie, jeżeli się mylę, ale OIDP tak samo motywowano obecną trasę 245person pisze: W nieodległej przeszłości przemknęła również propozycja skierowania linii 137 (obecnie 245) na trasę Dudziarska - Marysin. Motywowano to chęcią/potrzebą zapewnienia dojazdu z Wygody do przedszkola lub innych placówek edukacyjnych...