Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
Jakiego taboru można oczekiwać na poc. 91994?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
Planowo na tym połączeniu jadą x2 45WE.
Na R7 niebywały wzrost asynchronów - praktycznie w godzinach obserwacyjnych (czyli obserwacje przy przemieszczaniu się na odcinku Falenica - Śródmieście i powrót) nie zauważyłem żadnego kibla.
Okolice 10:00
Kolejno w kierunku Otwocka:
Ex-czopery, AKMv2013, AKMv2011
Okolice 14:30 powrót
Z pokładu AL zauważyłem w kierunku Warszawy:
AKMv2011, AKMv2013
PS. Maszynista odważył się na jazdę z prędkością 110 km/h
Okolice 10:00
Kolejno w kierunku Otwocka:
Ex-czopery, AKMv2013, AKMv2011
Okolice 14:30 powrót
Z pokładu AL zauważyłem w kierunku Warszawy:
AKMv2011, AKMv2013
PS. Maszynista odważył się na jazdę z prędkością 110 km/h
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Między Radością a Międzylesiem? Ach, serce roście!zxcvbnm pisze: PS. Maszynista odważył się na jazdę z prędkością 110 km/h
Na KKA z Wschodniej (20:48) do Wesołej pojechały trzy Neoplany EEC.
-
- Posty: 2139
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
zaraz po 23 zaczął kurs z dwunastoma osobami na pokładzie które wysiadły w Wesołejalojz pisze:Na KKA z Wschodniej (20:48) do Wesołej pojechały trzy Neoplany EEC.
nie wiem tylko czemu się nie zatrzymują na Okuniewskiej po odjeździe z pętli PKP Wesoła
przy czym jeden z nich nie wjechał na pętle tylko zawrócił na rondzie
za to po północy do Wesołej przyjechały dwa Neoplany ludzi
5 minut potem nadjechał pociąg AKM jedna jednostka
dziwi mnie że całkowicie wyłączone są szlabany - samochody wjeźdzają mimo że pociąg zbliżając sie bardzo wolno do przejazdu uzywa sygnałów dzwiękowych
Sytuacja dopuszczalna z tymi szlabanami, dopóki obsługa pociągu wie, że przejazd jest nieczynny. A widocznie przy zmianie sterowania musieli wyłączyć i przejazdy.
Sundecki od dzisiaj rozpoczęły eksploatację w planowym ruchu. Na pierwszy ogień poszły na "Wiedence" do Skierniewic - 111Eb-001+5 Sundecków i "Radomiaku" do Radomia - 111Eb-002+6 Sundecków. Ponadto 6 kolejnych środkowych Sundecków jechało w składzie "Łukowianki" do Łukowa prowadzonej przez sterowniczego Twindexxa i EU47 na popychu. Dzięki temu przyspieszony Warszawa-Skarżysko-Warszawa od dnia dzisiejszego i jutra Bolimek z/do Żyrardowa także będą jeździć na PP.
A czy Push-Pulle zawitają na R7, tak jak zapowiadało KM (po raz kolejny)?
Wikipedia o tym mówi:
Wikipedia o tym mówi:
Koleje Mazowieckie zamówiły wagony piętrowe z rodziny Sundeck z myślą o wydłużeniu dotychczas posiadanych składów piętrowych oraz uruchomieniu nowych pociągów przyspieszonych na trasach z Warszawy do Dęblina, Działdowa, Płocka i Radomia. W momencie podpisywania umowy rozważane były także kursy do Skierniewic i Sochaczewa. W późniejszym okresie przewoźnik brał pod uwagę również połączenia do Wołomina, Skarżyska-Kamiennej i Łukowa.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Wikipedię to sobie możesz... zedytować... Natomiast w źródle tych rewelacji (nie, nie wikipedia) wspomniano o zakończeniu wszystkich modernizacji linii. Reasumując - nie, do Dęblina nie będzie w najbliższym przewidywalnym czasie.
Bolimek (podobnie jak podsyły na Bolimka z/do Żyrardowa i przyspieszony poranny Siedlce-Zachodnia na którego przechodzi skład z porannego Bolimka) miał być na Push Pull-ach, nawet jest wpisany w infopasażera jako ROE, a tymczasem dzisiaj jeszcze obsługiwały go Impulsy tj. 45WE-003+006. Ciekawe czy sytuacja tymczasowa czy jednak okazało się że jednak wagonów brakuje. Ponadto też przyspieszone Skarżysko miało być na PP, ale tutaj nie wiem czy już na nim jeżdżą czy nadal EN57AL.
Wagony wagonami, ale najzwyczajniej w świecie może brakować lokomotyw (2 szt. to nie jest dużo...) na podane przez ciebie obiegi
Swoją drogą, jak się zepsuje lokomotywa, to jakie jest wtedy zastępstwo? Kibel wagonów nie uciągnie, chociaż...
Swoją drogą, jak się zepsuje lokomotywa, to jakie jest wtedy zastępstwo? Kibel wagonów nie uciągnie, chociaż...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Wagony jeżdżą mieszane. Prawie, bo z wiadomych przyczyn Traxxy ze sterowniczym Bombardiera, a nie Pesy
Tak, ale czy pełna pula (11 + 2) lokomotyw starcza?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Do czego? Przecież te wagony są po to, by wydłużyć obecne składy (a z tym był problem). Pesa pojedzie sobie do Radomia i Skierniewic, a wagony Bombardiera zdjęte z tych tras wzmocnią pociągi na linii do Działdowa. Z pewnością czytałeś tutaj doniesienia o składzie z jednym wagonem Usterkowość lokomotyw będzie taka sama, jaka jest teraz. No chyba, że Pesa nas zaskoczy