Co w dzielnicy Ursynów piszczy

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25962
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 lip 2017, 19:34

503 można było obrócić na rondzie Płaskowickiej/Dereniowa.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 11292
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 23 lip 2017, 19:45

pawcio pisze:503 można było obrócić na rondzie Płaskowickiej/Dereniowa.
A rondo przy Ken wróci przed powrotem pętli? Pewnie tak, bo pętla nie wróci już pewnie :/
ŁK

Matt Cubis
Posty: 596
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 25 lip 2017, 14:48

Stowarzyszenie Otwarty Ursynów zachęca do pisania maili do ZTMu.

http://metrowarszawa.gazeta.pl/metrowar ... n=FB_metro

http://www.haloursynow.pl/artykuly/baza ... u,8020.htm


Co ciekawe, IMU ma inny pomysł poprowadzenia tras autobusów:

http://www.imu.waw.pl/autobusy/

O tyle, o ile wersja pierwsza dla 195, czy również dla 503 wydaje się dobra (stare 436), bo przy okazji podjeżdża pod metro, a Dereniowa ogarnięta w obie strony, to 136... Chyba za duże kółko by wyszło i mam wątpliwości co do skrętu w lewo na Lanciego/Belgradzka.

hooligan83
Posty: 97
Rejestracja: 01 cze 2007, 4:24
Lokalizacja: Mokotów

Post autor: hooligan83 » 26 lip 2017, 13:21

Co do likwidacji 195 to na Mokotowie mogłaby zostać zastąpiona przez 119, które jeździłoby Dolna - Puławska.

EOT

Georg
Posty: 6485
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 26 lip 2017, 20:06

Jeśli udałoby się zlikwidować 195, to byłoby super. Ale to już Forumowicze bardziej obeznani z obecną sytuacją niech ocenią. Oprócz głosów mówiących o zostawieniu linii, są także prośby o połączenie bezpośrednie z Krakowskim Przedmieściem. Ale nie wiem jak się rozkładają proporcje. W końcu na Chomiczówce dalej płaczą za 520, a na szczęście linia ta nie zmienia trasy (na razie - tfu, tfu, tfu).
Nie wiem natomiast co ze 136. Mamy linię o długości około 19 km, a więc długą, podatną na korki i opóźnienia z krańcem na Młynowie, gdzie z trudem mieszczą się dwa przeguby. Siłą rzeczy postój na krańcu przeciwległym musi być solidny, a co za tym idzie musi być miejsce przynajmniej na 3 przeguby i jakieś zaplecze socjalne. Czy na Młynowie jest możliwość z korzystania z toalety w kwiaciarni, która zajęła dawną ekspedycję? Z kolei pocięcie na dwie linie było już kiedyś chyba proponowane, ale nie przeszło. Wszak nie za bardzo jest jak to pociąć.

michael112
Posty: 3086
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 26 lip 2017, 20:10

hooligan83 pisze:Co do likwidacji 195 to na Mokotowie mogłaby zostać zastąpiona przez 119, które jeździłoby Dolna - Puławska.
To jeszcze mogłoby tak przy okazji jeździć Beethovena bezpośrednio do Sobieskiego. Szybszy przejazd, jednoperonowe przesiadki z autobusów z Sobieskiego. A na Bobrowieckiej jest 107.

Matt Cubis
Posty: 596
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 26 lip 2017, 22:32

Tak jak przewidywałem, zaczęła się znowu walka o 195.

Czy czasem 503 nie jedzie Krakowskim....?

Łukasz
Posty: 11292
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 lip 2017, 7:59

503 zmieni numer na 195 i tyle z tego będzie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK

Georg
Posty: 6485
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 27 lip 2017, 20:29

Łukasz pisze:503 zmieni numer na 195 i tyle z tego będzie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Czyżbyś zapomniał, jaka awantura była, gdy E-2 chciano zastąpić na identycznej trasie linią 402?

Łukasz
Posty: 11292
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 lip 2017, 21:04

Pamietam, ale oni chcą 195 a nie 503 :)
ŁK

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8993
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 31 lip 2017, 10:52

Georg pisze:
Łukasz pisze:503 zmieni numer na 195 i tyle z tego będzie.
Czyżbyś zapomniał, jaka awantura była, gdy E-2 chciano zastąpić na identycznej trasie linią 402?
Awantura była poniekąd dlatego, że komunikat sugerował całkowitą likwidację linii ("Edward zjeżdża do zajezdni").

Georg
Posty: 6485
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 31 lip 2017, 21:22

To prawda. A czy zmiana 503 w 195 mogłaby (oczywiście hipotetycznie) spowodować jakieś ruchy przy 166? Bo tutaj też mamy długą trasę, podatną na opóźnienia.

mb112
Posty: 1256
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 01 sie 2017, 9:45

To może już lepiej 503 zostawić w spokoju, 195 wywalić a 166 zmienić numer na 195 i wszyscy będą zadowoleni ;)
person pisze:
Georg pisze: Czyżbyś zapomniał, jaka awantura była, gdy E-2 chciano zastąpić na identycznej trasie linią 402?
Awantura była poniekąd dlatego, że komunikat sugerował całkowitą likwidację linii ("Edward zjeżdża do zajezdni").
Wtedy akurat te protesty trochę miały sens, bo chcieli dowalić mniej więcej połowę przystanków, które E-2 wtedy omijało...

michael112
Posty: 3086
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 01 sie 2017, 10:03

mb112 pisze:Wtedy akurat te protesty trochę miały sens, bo chcieli dowalić mniej więcej połowę przystanków, które E-2 wtedy omijało...
Tamto 402 i tak jeszcze miało sens jako linia przyspieszona. Obecnie E-2 ze swoją ilością przystanków nadaje się do... uzwyklenia.

Georg
Posty: 6485
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 03 sie 2017, 20:30

Z tego co zostało powiedziane na stronie ZTM to zrozumiałem, że autobusy stające na Natolinie Płn. po prostu będą miały tymczasowe wypłytowania. O zmianach tras czy likwidacji 195 nie ma słowa.

ODPOWIEDZ