Co w dzielnicy Ursynów piszczy
Moderator: Wiliam
503 można było obrócić na rondzie Płaskowickiej/Dereniowa.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A rondo przy Ken wróci przed powrotem pętli? Pewnie tak, bo pętla nie wróci już pewniepawcio pisze:503 można było obrócić na rondzie Płaskowickiej/Dereniowa.

ŁK
-
- Posty: 596
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Stowarzyszenie Otwarty Ursynów zachęca do pisania maili do ZTMu.
http://metrowarszawa.gazeta.pl/metrowar ... n=FB_metro
http://www.haloursynow.pl/artykuly/baza ... u,8020.htm
Co ciekawe, IMU ma inny pomysł poprowadzenia tras autobusów:
http://www.imu.waw.pl/autobusy/
O tyle, o ile wersja pierwsza dla 195, czy również dla 503 wydaje się dobra (stare 436), bo przy okazji podjeżdża pod metro, a Dereniowa ogarnięta w obie strony, to 136... Chyba za duże kółko by wyszło i mam wątpliwości co do skrętu w lewo na Lanciego/Belgradzka.
http://metrowarszawa.gazeta.pl/metrowar ... n=FB_metro
http://www.haloursynow.pl/artykuly/baza ... u,8020.htm
Co ciekawe, IMU ma inny pomysł poprowadzenia tras autobusów:
http://www.imu.waw.pl/autobusy/
O tyle, o ile wersja pierwsza dla 195, czy również dla 503 wydaje się dobra (stare 436), bo przy okazji podjeżdża pod metro, a Dereniowa ogarnięta w obie strony, to 136... Chyba za duże kółko by wyszło i mam wątpliwości co do skrętu w lewo na Lanciego/Belgradzka.
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 01 cze 2007, 4:24
- Lokalizacja: Mokotów
Co do likwidacji 195 to na Mokotowie mogłaby zostać zastąpiona przez 119, które jeździłoby Dolna - Puławska.
EOT
EOT
Jeśli udałoby się zlikwidować 195, to byłoby super. Ale to już Forumowicze bardziej obeznani z obecną sytuacją niech ocenią. Oprócz głosów mówiących o zostawieniu linii, są także prośby o połączenie bezpośrednie z Krakowskim Przedmieściem. Ale nie wiem jak się rozkładają proporcje. W końcu na Chomiczówce dalej płaczą za 520, a na szczęście linia ta nie zmienia trasy (na razie - tfu, tfu, tfu).
Nie wiem natomiast co ze 136. Mamy linię o długości około 19 km, a więc długą, podatną na korki i opóźnienia z krańcem na Młynowie, gdzie z trudem mieszczą się dwa przeguby. Siłą rzeczy postój na krańcu przeciwległym musi być solidny, a co za tym idzie musi być miejsce przynajmniej na 3 przeguby i jakieś zaplecze socjalne. Czy na Młynowie jest możliwość z korzystania z toalety w kwiaciarni, która zajęła dawną ekspedycję? Z kolei pocięcie na dwie linie było już kiedyś chyba proponowane, ale nie przeszło. Wszak nie za bardzo jest jak to pociąć.
Nie wiem natomiast co ze 136. Mamy linię o długości około 19 km, a więc długą, podatną na korki i opóźnienia z krańcem na Młynowie, gdzie z trudem mieszczą się dwa przeguby. Siłą rzeczy postój na krańcu przeciwległym musi być solidny, a co za tym idzie musi być miejsce przynajmniej na 3 przeguby i jakieś zaplecze socjalne. Czy na Młynowie jest możliwość z korzystania z toalety w kwiaciarni, która zajęła dawną ekspedycję? Z kolei pocięcie na dwie linie było już kiedyś chyba proponowane, ale nie przeszło. Wszak nie za bardzo jest jak to pociąć.
-
- Posty: 3086
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
To jeszcze mogłoby tak przy okazji jeździć Beethovena bezpośrednio do Sobieskiego. Szybszy przejazd, jednoperonowe przesiadki z autobusów z Sobieskiego. A na Bobrowieckiej jest 107.hooligan83 pisze:Co do likwidacji 195 to na Mokotowie mogłaby zostać zastąpiona przez 119, które jeździłoby Dolna - Puławska.
-
- Posty: 596
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Tak jak przewidywałem, zaczęła się znowu walka o 195.
Czy czasem 503 nie jedzie Krakowskim....?
Czy czasem 503 nie jedzie Krakowskim....?
503 zmieni numer na 195 i tyle z tego będzie.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK
Czyżbyś zapomniał, jaka awantura była, gdy E-2 chciano zastąpić na identycznej trasie linią 402?Łukasz pisze:503 zmieni numer na 195 i tyle z tego będzie.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awantura była poniekąd dlatego, że komunikat sugerował całkowitą likwidację linii ("Edward zjeżdża do zajezdni").Georg pisze:Czyżbyś zapomniał, jaka awantura była, gdy E-2 chciano zastąpić na identycznej trasie linią 402?Łukasz pisze:503 zmieni numer na 195 i tyle z tego będzie.
To prawda. A czy zmiana 503 w 195 mogłaby (oczywiście hipotetycznie) spowodować jakieś ruchy przy 166? Bo tutaj też mamy długą trasę, podatną na opóźnienia.
To może już lepiej 503 zostawić w spokoju, 195 wywalić a 166 zmienić numer na 195 i wszyscy będą zadowoleni 

Wtedy akurat te protesty trochę miały sens, bo chcieli dowalić mniej więcej połowę przystanków, które E-2 wtedy omijało...person pisze:Awantura była poniekąd dlatego, że komunikat sugerował całkowitą likwidację linii ("Edward zjeżdża do zajezdni").Georg pisze: Czyżbyś zapomniał, jaka awantura była, gdy E-2 chciano zastąpić na identycznej trasie linią 402?
-
- Posty: 3086
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Tamto 402 i tak jeszcze miało sens jako linia przyspieszona. Obecnie E-2 ze swoją ilością przystanków nadaje się do... uzwyklenia.mb112 pisze:Wtedy akurat te protesty trochę miały sens, bo chcieli dowalić mniej więcej połowę przystanków, które E-2 wtedy omijało...
Z tego co zostało powiedziane na stronie ZTM to zrozumiałem, że autobusy stające na Natolinie Płn. po prostu będą miały tymczasowe wypłytowania. O zmianach tras czy likwidacji 195 nie ma słowa.