Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
To nie ma żadnych nowych kursów na PP? Ooooo
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Dobrze zrozumiałem, że do tej pory na tym tym przyspieszonym do Siedlec i spoworotem do Zachodniej o 8.18 jeździł Impulsy?podobnie jak podsyły na Bolimka z/do Żyrardowa i przyspieszony poranny Siedlce-Zachodnia na którego przechodzi składz porannego Bolimka
Tak, do Siedlec i spoworotem jeździł Impulsy.
Ja też widziałem 45WE z dumnym napisem "RE2 Warszawa Zachodnia". To tak na przyszłość, jakby ktoś się kłócił, że impulsy nie mogą poza KM1 wyjechać.
@zxcvbnm
Gwarantuję Ci, że jeszcze baardzo długo nie zobaczysz ani kawałeczka nowego taboru u nas. Nie w zielonych barwach. Pomijając wypierda do Falenicy. Ale Tobie chyba pasuje, więc powinieneś być zadowolony?
@zxcvbnm
Gwarantuję Ci, że jeszcze baardzo długo nie zobaczysz ani kawałeczka nowego taboru u nas. Nie w zielonych barwach. Pomijając wypierda do Falenicy. Ale Tobie chyba pasuje, więc powinieneś być zadowolony?
Tak strzelili z rozkładem że mam okazję często wracać kursami Falenickimi, więc pasuje bardzo. Po za tym 45WE to nie wypierd, tylko porządny pociąg
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Od poniedziałku do obsługi połączeń obsługiwanych przez Push Pull-e można dodać Bolimka w relacji Żyrardów-Siedlce i Warszawa Wschodnia-Żyrardów, przyspieszonego po 8:00 z Siedlec do Warszawy Zachodniej i podsyły przyspieszone z/do Żyrardowa na Bolimka. Skład ma wyglądać w zestawieniu podobnie jak obecnie Łukowianka czyli EU47+Sundecki+Twindexx sterowniczy (jednyną różnicą będzie jednak zdecydowanie mniejsza liczba Sundecków w porównaniu z Łukowianką).
Na linii legionowsko-działdowskiej zauważyłem ostatnio większą liczbę podwójnych Elfów na pojedynczych obiegach. Ponadto piętrusy wydłużono do 4 wagonów. Nie wiem, czy ktoś decyzyjny to czyta, ale sądzę że za dobre pomysły też należą się posty na forum. Jeszcze jakby sprawa poza władzą KM, tj. most kolejowy przy Cytadeli był w pełni sił, to podróżowanie do i z Warszawy byłby zupełnie przyjemne.
Czy z okazji korekty RJ szykują się zmiany taborowe (na lepsze) na R7?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Tak, będziesz jeździł VT627, jeden dziennie, w jedną stronę.
Ha ha ha... Ale żart... Na poważnie się pytam.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
To już naprawdę zboczenie. Cały czas dopominasz się lepszego taboru na swojej linii jakby miało to cokolwiek zmienić. Skończyły się już czasy kibli klasy full-plastik więc naprawdę nie masz co narzekać. Podobno do 2018 wszystkie EN57 mają być zmodernizowane do standardu AKM/AL.
Nie, nie wszystkie. Od 2018 po prostu stare same z siebie zaczną ginąć. A to jest różnica.
W cuda nie wierzę. EN57 będą jeszcze jeździć co najmniej przez kilka-kilkanaście najbliższych lat. To że w innych województwach są one posyłane na złom to wina braku pieniędzy na ich remonty. Bo jak pokazuje praktyka przy odpowiednich nakładach nawet najgorszy szrot można utrzymać przy życiu jeszcze przez wiele lat
Jak byś nie zauważył, to się nie dopominam już jakiś czas... Ale rozumiem, że opinia została.
A 39 AL-i zakończy erę kibli.
A 39 AL-i zakończy erę kibli.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
"Premo pisze:W cuda nie wierzę. EN57 będą jeszcze jeździć co najmniej przez kilka-kilkanaście najbliższych lat. To że w innych województwach są one posyłane na złom to wina braku pieniędzy na ich remonty. Bo jak pokazuje praktyka przy odpowiednich nakładach nawet najgorszy szrot można utrzymać przy życiu jeszcze przez wiele lat
To lepiej zacznij. Oprocz aspektow technicznych, dochodzi rowniez aspekt ekonomiczny. Ceny modernizacji zblizaja sie do cen nowych pojazdow. Wiec sila rzeczy nie ma co wkladac kasy w cos, co bedzie mialo ograniczenia, a i jest na starym podwoziu, zuzytym...