Obiegi i obsługa połączeń KM

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 01 lut 2016, 20:28

To nie ma żadnych nowych kursów na PP? Ooooo
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

xavee
Posty: 114
Rejestracja: 30 mar 2012, 22:03

Post autor: xavee » 01 lut 2016, 21:51

podobnie jak podsyły na Bolimka z/do Żyrardowa i przyspieszony poranny Siedlce-Zachodnia na którego przechodzi składz porannego Bolimka
Dobrze zrozumiałem, że do tej pory na tym tym przyspieszonym do Siedlec i spoworotem do Zachodniej o 8.18 jeździł Impulsy?

alojz
Posty: 2663
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 01 lut 2016, 22:30

Tak, do Siedlec i spoworotem jeździł Impulsy.

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 02 lut 2016, 23:14

Ja też widziałem 45WE z dumnym napisem "RE2 Warszawa Zachodnia". To tak na przyszłość, jakby ktoś się kłócił, że impulsy nie mogą poza KM1 wyjechać.
@zxcvbnm
Gwarantuję Ci, że jeszcze baardzo długo nie zobaczysz ani kawałeczka nowego taboru u nas. Nie w zielonych barwach. Pomijając wypierda do Falenicy. Ale Tobie chyba pasuje, więc powinieneś być zadowolony?

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 03 lut 2016, 10:08

Tak strzelili z rozkładem że mam okazję często wracać kursami Falenickimi, więc pasuje bardzo. Po za tym 45WE to nie wypierd, tylko porządny pociąg :)
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
Ficek
Posty: 211
Rejestracja: 13 cze 2011, 21:20
Lokalizacja: Grodzisk Maz.

Post autor: Ficek » 12 lut 2016, 23:02

Od poniedziałku do obsługi połączeń obsługiwanych przez Push Pull-e można dodać Bolimka w relacji Żyrardów-Siedlce i Warszawa Wschodnia-Żyrardów, przyspieszonego po 8:00 z Siedlec do Warszawy Zachodniej i podsyły przyspieszone z/do Żyrardowa na Bolimka. Skład ma wyglądać w zestawieniu podobnie jak obecnie Łukowianka czyli EU47+Sundecki+Twindexx sterowniczy (jednyną różnicą będzie jednak zdecydowanie mniejsza liczba Sundecków w porównaniu z Łukowianką).

Blotny
(plunio7)
Posty: 672
Rejestracja: 26 cze 2010, 20:27
Lokalizacja: Odolany

Post autor: Blotny » 11 mar 2016, 17:38

Na linii legionowsko-działdowskiej zauważyłem ostatnio większą liczbę podwójnych Elfów na pojedynczych obiegach. Ponadto piętrusy wydłużono do 4 wagonów. Nie wiem, czy ktoś decyzyjny to czyta, ale sądzę że za dobre pomysły też należą się posty na forum. Jeszcze jakby sprawa poza władzą KM, tj. most kolejowy przy Cytadeli był w pełni sił, to podróżowanie do i z Warszawy byłby zupełnie przyjemne.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 11 mar 2016, 19:08

Czy z okazji korekty RJ szykują się zmiany taborowe (na lepsze) na R7?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 11 mar 2016, 19:43

Tak, będziesz jeździł VT627, jeden dziennie, w jedną stronę.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 11 mar 2016, 20:25

Ha ha ha... Ale żart... Na poważnie się pytam.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 11 mar 2016, 23:24

To już naprawdę zboczenie. Cały czas dopominasz się lepszego taboru na swojej linii jakby miało to cokolwiek zmienić. Skończyły się już czasy kibli klasy full-plastik więc naprawdę nie masz co narzekać. Podobno do 2018 wszystkie EN57 mają być zmodernizowane do standardu AKM/AL.

Atapi
Posty: 234
Rejestracja: 19 paź 2011, 14:10
Kontakt:

Post autor: Atapi » 12 mar 2016, 0:08

Nie, nie wszystkie. Od 2018 po prostu stare same z siebie zaczną ginąć. A to jest różnica.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 12 mar 2016, 1:34

W cuda nie wierzę. EN57 będą jeszcze jeździć co najmniej przez kilka-kilkanaście najbliższych lat. To że w innych województwach są one posyłane na złom to wina braku pieniędzy na ich remonty. Bo jak pokazuje praktyka przy odpowiednich nakładach nawet najgorszy szrot można utrzymać przy życiu jeszcze przez wiele lat

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 12 mar 2016, 9:00

Jak byś nie zauważył, to się nie dopominam już jakiś czas... Ale rozumiem, że opinia została.
A 39 AL-i zakończy erę kibli.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Atapi
Posty: 234
Rejestracja: 19 paź 2011, 14:10
Kontakt:

Post autor: Atapi » 12 mar 2016, 9:24

Premo pisze:W cuda nie wierzę. EN57 będą jeszcze jeździć co najmniej przez kilka-kilkanaście najbliższych lat. To że w innych województwach są one posyłane na złom to wina braku pieniędzy na ich remonty. Bo jak pokazuje praktyka przy odpowiednich nakładach nawet najgorszy szrot można utrzymać przy życiu jeszcze przez wiele lat
"

To lepiej zacznij. Oprocz aspektow technicznych, dochodzi rowniez aspekt ekonomiczny. Ceny modernizacji zblizaja sie do cen nowych pojazdow. Wiec sila rzeczy nie ma co wkladac kasy w cos, co bedzie mialo ograniczenia, a i jest na starym podwoziu, zuzytym...

ODPOWIEDZ