Kolej w aglomeracji warszawskiej

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1852
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 13 lip 2022, 13:27

fik pisze:
13 lip 2022, 13:22
kveld pisze:
13 lip 2022, 12:50
Przyjmowanie wahadła i ER160 równolegle na oba tory przy peronie 2?
No inaczej sobie tego nie wyobrażam, tylko pociąg z toru 2 nie bardzo ma co ze sobą zrobić w tej sytuacji.
Obrócić się w peronie i czym prędzej spierdzielać do Warszawy...

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 lip 2022, 13:30

No to wtedy wahadło powinno zrobić analogicznie to samo. .57 wjazd obu pociągów, ludzie się miksują na peronie, .03 odjazd obu pociągów, zapętlić i powtórzyć co godzinę.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Paweł D.
Posty: 5297
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 13 lip 2022, 13:39

Zaraz, czy mowa o kontrakcie na Czachówek Południowy – Nasielsk? Coś mi ten Modlin i GK nie bardzo pasuje.... Dla mnie to nowy tabor na W-wa - Nasielsk, gdzie od początku kierowano nowe pojazdy. Rozkład takiej relacji nie przewiduje. W samej GK kończą nieliczne składy z przelotu przez W-wę.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1852
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 13 lip 2022, 13:42

fik pisze:
13 lip 2022, 13:30
No to wtedy wahadło powinno zrobić analogicznie to samo. .57 wjazd obu pociągów, ludzie się miksują na peronie, .03 odjazd obu pociągów, zapętlić i powtórzyć co godzinę.
Jedyne rozsądne wyjście.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 lip 2022, 13:44

Paweł D. pisze:
13 lip 2022, 13:39
Zaraz, czy mowa o kontrakcie na Czachówek Południowy – Nasielsk? Coś mi ten Modlin i GK nie bardzo pasuje.... Dla mnie to nowy tabor na W-wa - Nasielsk, gdzie od początku kierowano nowe pojazdy. Rozkład takiej relacji nie przewiduje. W samej GK kończą nieliczne składy z przelotu przez W-wę.
https://www.mazowieckie.com.pl/pl/zakup ... rakcyjnych
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Paweł D.
Posty: 5297
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 13 lip 2022, 13:59


Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1852
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 13 lip 2022, 14:51

Paweł D. pisze:
13 lip 2022, 13:59
https://www.mazowieckie.com.pl/pl/pierw ... l-odebrany
To inny kontrakt?
Ten sam. KM dostały zgodę na "tymczasowe" wydłużenie do Nasielska, a o Górze Kalwarii to chyba próbują nie pamiętać. ER160 pojawiają się coraz częściej na KML, ale jeśli dobrze pamiętam, to 2xER160 nie zmieści się na Chopinie, więc nie bardzo wiem, co oni mają z nimi zamiar docelowo robić (15 szt. to nie jest mało). Na odcinku Jerozolimskie - Służewiec robi się wg planów bardzo ciasno (S2. S3, S4, KML, KM8, IC), więc upychanie tam ER160 (z obwodowej?) do Czachówka "bo projekt" nie wygląda sensownie...

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 lip 2022, 14:57

Docelowo będą robić z nimi to samo, co z tymi celestynowskimi: mało używać i czekać na koniec okresu trwałości, bo fikołki które zrobili, żeby pozyskać środki z projektu który miał zupełnie inny cel, są zbyt zakręcone żeby można było rozsądnie je wykorzystać.

W przypadku RL to jeszcze można liczyć, że wykopki na średnicy potrwają dłużej niż okres trwałości:)))
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1852
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 13 lip 2022, 15:11

Tak, mi też się wydaje, że plotki o wahadle GK - Czachówek Płd są głownie po to, żeby ktoś mógł podnieść wrzask, że to bez sensu. Wtedy KM powiedzą "próbowaliśmy jeździć wg projektu, ale sami widzicie, że się nie dało", a GK dalej będzie miała bezpośrednie pociągi z Warszawy. ER160 z tego projektu pojeżdżą na RL (póki skrócone) i na tych kilku parach szczytowych (Zachodnia) - Gdańska - Nasielsk "na alibi" i tyle...

Paweł D.
Posty: 5297
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 13 lip 2022, 15:16

fik pisze:
22 cze 2022, 19:31
Gdybym był dociekliwym pasażerem, pogłębiłbym zapytanie w trybie UDIP, pytając:
1. Jakie były przesłanki do zarządzenia korekty ZRJ?
2. Jaka była konkretna przesłanka infrastrukturalna do zmiany rozkładu jazdy tego pociągu?
A że w pewnym sensie byłeś, to zobacz:
Obrazek

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 lip 2022, 17:14

Paweł D. pisze:
13 lip 2022, 15:16
A że w pewnym sensie byłeś, to zobacz:
Urocze, trochę mnie zatkało, przyznam.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 lip 2022, 17:22

A czy nie można by po prostu użyć Impulsów i rozdzielać ich w Czachówku albo Piasecznie? A Flirty3 wydłużyć z Czachówka do Radomia, juz pan minister Suski sobie z Cuptem porozmawia...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 lip 2022, 17:32

Ale to jeden z tych impulsów musiałby chyba być półczłonowy...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Paweł D.
Posty: 5297
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 13 lip 2022, 18:04

fik pisze:
13 lip 2022, 17:14
Paweł D. pisze:
13 lip 2022, 15:16
A że w pewnym sensie byłeś, to zobacz:
Urocze, trochę mnie zatkało, przyznam.
Mnie trochę też, choć wiadomo że to musiał fachowiec zinterpretować.
Chyba zgodzimy się, że na dalszą korespondencję z PLK szkoda naszego i ich czasu. W końcu z przesłankami infrastrukturalnymi oraz zarządzeniu zastępczego rozkładu jazdy w dniu 4 lutego na wniosek z przewoźnika z dnia 15 marca nie co dyskutować ;)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 lip 2022, 21:18

fik pisze:
13 lip 2022, 17:32
Ale to jeden z tych impulsów musiałby chyba być półczłonowy...
Ale dlaczego? Skoro są potrzebne zasilenia do Piaseczna (a przecież są takie w rozkładzie) to może z nich korzystać Góra Kalwaria, a slot pójdzie jeden. Chodzi Ci o to, że na drugą połówkę 5 członów to będzie za mało?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ