Czerwonych?Glonojad pisze:wyświetlenie kolizyjnych czerwonych jest zablokowane elektrycznie

Moderator: Wiliam
Czerwonych?Glonojad pisze:wyświetlenie kolizyjnych czerwonych jest zablokowane elektrycznie
Swoją drogą przydałoby się utworzyć jakiś jeden numer telefonu, pod który zgłaszałoby się różne sprawy będące w gestii instytucji miejskich, a nie kwalifikujące się na dzwonienie pod 112. Takie jak zepsuta sygnalizacja, jakaś dziura w jezdni, zatkana studzienka, poprzekręcane znaki drogowe itp. Na wiele takich spraw ludzie machają ręką, bo nie wiedzą, z czym gdzie dzwonić. A Straż Miejska nie jest tu pomocna, potrafi się tylko oburzać, że się im głowę zawaraca.Paweł D. pisze:Uszkodzenie sygnalizacji zaliczysz do zagrożenia życia, zdrowia czy mienia? Bo jakoś nie widzę związku z koniecznością użycia numeru alarmowego 112.Jarek pisze:Awaria sygnalizacji. Albo detekcja, albo błedy w algorytmie. Trzeba zgłaszać takie przypadki, choćby na 112.
tak, all-red wysadza sąsiednie kosze na śmieciBastian pisze:Czerwonych?Glonojad pisze:wyświetlenie kolizyjnych czerwonych jest zablokowane elektrycznie
Matryca międzyzielonych jest bardzo dokładnie sprawdzana przez IR. Powinna też być sprawdzona jej fizyczna realizacja przy programowaniu urządzenia (to podstawa). Algorytm też mpowinien sprawdzić IR (chyba, że sam napisałGlonojad pisze: Wadliwie działająca sygnalizacja może omijać niektóre z blokad bezpieczeństwa zaszytych w sterownik. O ile wyświetlenie kolizyjnych czerwonych jest zablokowane elektrycznie, o tyle inne rzeczy już nie. Nie wiem, a jeśli jest skopana tabela czasów międzyzielonych i któraś relacja jest wpuszczana zanim kolizyjna z nią zjedzie? A jeśli algorytm nie sprawdza jakiegoś warunku? Ewidentnie działa niezgodnie z projektem, więc może być tam zaprogramowane cokolwiek.
Tam to bywa codziennie inaczej. Raz jest "na raz", raz "na raty". Przeważnie "na raz", jednak czasem się coś pochrzani.Szeregowy_Równoległy pisze:Skrzyżowanie Leszno/Okopowa. Jadę Lesznem, od strony Solidarności. Jeszcze w zeszłym tygodniu, jak dojechałem do Okopowej i miałem czerwone, to grzecznie czekałem, zapalało się zielone, przejeżdżałem powoli turlając się do drugiej nitki Okopowej, w tym czasie tam również dostawałem zielone, i mogłem dziko śmignąć w stronę Młynarskiej. Od poniedziałku jest inaczej, ktoś coś poprzestawiał i przejeżdża się dużo, dużo gorzej. Dzisiaj stałem jako trzeci na pierwszych światłach i nie dałem rady przejechać na tych drugich nawet na późnym żółtym. Fajnie wygląda, jak w międzyszczycie, na pustawą Solidarności wystaje ogon samochodów z Leszna.
I typy grup oraz podłączenie sygnalizatorów. To też jest sprawa fundamentalna.Majusi pisze:Matryca międzyzielonych jest bardzo dokładnie sprawdzana przez IR. Powinna też być sprawdzona jej fizyczna realizacja przy programowaniu urządzenia (to podstawa).
Zapytaj u IR, to chyba oni wymyślili.Szeregowy_Równoległy pisze:Właśnie, przypomniało mi się: czy ktoś wie w jakiej kolejności i zależnie od czego dostają zielone światło poszczególne wloty tudzież piesi na skrzyżowaniu Kaliskiego z Kocjana? Czemu notorycznie skręcający w Kocjana od strony Kaliskiego mają dwa razy z rzędu zielone, podczas gdy wszyscy poza nimi stoją, a piesi zaczynają wychodzić na czerwonym, bo ile można stać i czekać? Ewentualnie wyjazd z Kocjana zajmuje 4 minuty, bo wszyscy dostają zielone, tylko nie Kocjana?