Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach (cz. 1)
Moderator: Wiliam
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
No tak, akurat to jedna z kilku wpadek tamtego ZTMuMisiekK pisze:Chodziło mi o obsługę Targówka przez 152 (później 326) przez pewien czas.
[ Dodano: Wto 02 Wrz, 2008 23:27 ]
Faktycznie ten rejon, ma spore problemy obslugowe, mimo swojego położeniasolaris8315 pisze:Zresztą ZTM nie może się zdecydować co na Hallera dać. 308 > 152 > 326 > 199 > ?
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jest tylko jeden zgrzyt. Kolejka oczekujących na skręt w prawo ze Słowackiego-Włościańska (północ-zachód) często sięga węzła z Trasą AK. Skutek? 3-4 minuty oczekiwania na dojazd do przystanku.MisiekK pisze:Z innej beki: Małżeństwo E4/E8 sprawdza się świetnie. Przejazd E8 w godzinach szczytu z Nowodworów na Marymont zajmuje 20 minut - nawet E-4 przed wakacjami tego nie osiągało.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Czas liczyłem od klepnięcia drzwiami na Nowodworach do ich otwarcia na Marymoncie. Tak długo oczekiwać nie miałem okazji w ciągu tych 2 dni. Aczkolwiek faktem jest że sam skręt za szczęśliwy nie jest - jest tam po prostu wąsko.tarantula01 pisze:Jest tylko jeden zgrzyt. Kolejka oczekujących na skręt w prawo ze Słowackiego-Włościańska (północ-zachód) często sięga węzła z Trasą AK. Skutek? 3-4 minuty oczekiwania na dojazd do przystanku.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Duet E4/E8 sprawdza się bardzo dobrze. Nie ma już tak wielkiego ścisku w autobusach. Wczoraj po 9 z Ratusza Białołęka w stronę Marymontu w E4 były jeszcze wolne miejsca siedzące. Już nie pamiętam kiedy ostatnio siedziałem w E4
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
No ciekawe wnioski wysuwasz, zważywszy na fakt, iż obecne 126 kursuje po prawie takiej samej trasie, co wersja 326, istniejąca do końca lutego 2007 rokuMisiekK pisze:O tym, że świat się zmienia - linia, która woziła kiedyś dużo pracowników do różnych firm okazała się niepotrzebna, bo zakłady zdechły śmiercia tragiczną. Zaś ostatnia forma 326 była tylko spadkiem po 152 - inaczej 326 zniknąłby wcześniej.
I nie powiesz mi, że poprzednia wersja trasy w swoim końcowym okresie funkcjonowania woziła więcej pasażerów niż na ostatniej trasie - bo to bzdura.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
Dziś na 5430 (010/E4) ok 8:12 było już pełne na Ratuszu.Bernard pisze:Duet E4/E8 sprawdza się bardzo dobrze. Nie ma już tak wielkiego ścisku w autobusach. Wczoraj po 9 z Ratusza Białołęka w stronę Marymontu w E4 były jeszcze wolne miejsca siedzące. Już nie pamiętam kiedy ostatnio siedziałem w E4
Z innej beczki. Ten sam 5430 wrzucił wszystkich przy Hali Marymonckiej. Prawoskręt we Włościańską był zakorkowany ale wjazd na Marymont 01 trwał jeszcze dłużej. A Armii Krajowej w stronę Zesłańców stało już od Marymonckiej.
Prawie, to robi dużą różnicę. Poza tym to jakbyś nie zauważył z dwóch linii zrobiła się jedna.ZaciszaniN pisze:No ciekawe wnioski wysuwasz, zważywszy na fakt, iż obecne 126 kursuje po prawie takiej samej trasie, co wersja 326, istniejąca do końca lutego 2007 roku
No to wszystko w porządku - tak właśnie miało być.kebe pisze:Dziś na 5430 (010/E4) ok 8:12 było już pełne na Ratuszu.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Wcześniejszy (o 8:05) też skierował się pod Halę i kierowca dostał pochwały od pasażerów. Stojąc w ogonku do skrętu, wysadziłby ludzi jakieś 3 minuty później.kebe pisze:Z innej beczki. Ten sam 5430 wrzucił wszystkich przy Hali Marymonckiej.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
A możesz mi napisać, które kursy odjeżdżające z Tarchomin (E 4) i Nowodworów (E 8) do Marymontu to zjazdy? Będę na nie wychodził, aby szybciej dojechać i zejść do metra niż np. jadąc kursem bezpośrednio poprzedzającym ten zjazdowy.istvanek pisze:Autobusy robiące ostatni kurs i dalej jadące do zajezdni nie wjeżdżają na pętlę METRO MARYMONT. Żadna w tym zasługa kierowcy. Tak ma w rozkładzie. Podobine jak linie kończące na Żeraniu nie wjeżdżają na pętlę.tarantula01 pisze:Wcześniejszy (o 8:05) też skierował się pod Halę
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
01, 02, 03, 04, 05, 06, 08/E4 garażuja na Włościańskiej więc pozostałe brygady jada pod haletarantula01 pisze:A możesz mi napisać, które kursy odjeżdżające z Tarchomin (E 4) i Nowodworów (E 8) do Marymontu to zjazdy? Będę na nie wychodził, aby szybciej dojechać i zejść do metra niż np. jadąc kursem bezpośrednio poprzedzającym ten zjazdowy.istvanek pisze:Autobusy robiące ostatni kurs i dalej jadące do zajezdni nie wjeżdżają na pętlę METRO MARYMONT. Żadna w tym zasługa kierowcy. Tak ma w rozkładzie. Podobine jak linie kończące na Żeraniu nie wjeżdżają na pętlę.
5280
Dzisiaj sprawdzałem 211 i 516, 126 nie udało mi się bo z powodu upału nie zniosłem jakiegokolwiek czekania, tak jak na 199.
211-pustki, bardzo słabo i brak przystanków na Milenijnej i Majolikowej.
516-frekwencja duża/dobra a wykorzystanie przystanków było słabe ale było.
211-pustki, bardzo słabo i brak przystanków na Milenijnej i Majolikowej.
516-frekwencja duża/dobra a wykorzystanie przystanków było słabe ale było.
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl
W busie dużo ludzi siedziało ale na pojedyńczych przystankach mało kto wsiadał lub wysiadał, "Nowodwory jechały do Tramwajów" Sprawdzałem odcinek Konwaliowa-Mehoffera w obie strony. ach jak dzisiaj nie mogłem się przegrzać, to pewne że gorąco dawało się we znaki, ciągle brakowało mi zimnych soków na szczęście można było je kupić co jakis czas.jacek pisze:może się Chlopie przegrzałeśja0306 pisze:516-frekwencja duża/dobra a wykorzystanie przystanków było słabe ale było.
ACHHH!!!!
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl