Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach (cz. 1)

Moderator: Wiliam

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 02 wrz 2008, 23:21

Zresztą ZTM nie może się zdecydować co na Hallera dać. 308 > 152 > 326 > 199 > ?

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 02 wrz 2008, 23:26

MisiekK pisze:Chodziło mi o obsługę Targówka przez 152 (później 326) przez pewien czas.
No tak, akurat to jedna z kilku wpadek tamtego ZTMu (-X

[ Dodano: Wto 02 Wrz, 2008 23:27 ]
solaris8315 pisze:Zresztą ZTM nie może się zdecydować co na Hallera dać. 308 > 152 > 326 > 199 > ?
Faktycznie ten rejon, ma spore problemy obslugowe, mimo swojego położenia :-"

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 03 wrz 2008, 11:06

MisiekK pisze:Z innej beki: Małżeństwo E4/E8 sprawdza się świetnie. Przejazd E8 w godzinach szczytu z Nowodworów na Marymont zajmuje 20 minut - nawet E-4 przed wakacjami tego nie osiągało.
Jest tylko jeden zgrzyt. Kolejka oczekujących na skręt w prawo ze Słowackiego-Włościańska (północ-zachód) często sięga węzła z Trasą AK. Skutek? 3-4 minuty oczekiwania na dojazd do przystanku.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7843
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 03 wrz 2008, 11:39

tarantula01 pisze:Jest tylko jeden zgrzyt. Kolejka oczekujących na skręt w prawo ze Słowackiego-Włościańska (północ-zachód) często sięga węzła z Trasą AK. Skutek? 3-4 minuty oczekiwania na dojazd do przystanku.
Czas liczyłem od klepnięcia drzwiami na Nowodworach do ich otwarcia na Marymoncie. Tak długo oczekiwać nie miałem okazji w ciągu tych 2 dni. Aczkolwiek faktem jest że sam skręt za szczęśliwy nie jest - jest tam po prostu wąsko.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 03 wrz 2008, 23:55

Duet E4/E8 sprawdza się bardzo dobrze. Nie ma już tak wielkiego ścisku w autobusach. Wczoraj po 9 z Ratusza Białołęka w stronę Marymontu w E4 były jeszcze wolne miejsca siedzące. Już nie pamiętam kiedy ostatnio siedziałem w E4 :idea:
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 04 wrz 2008, 1:55

MisiekK pisze:O tym, że świat się zmienia - linia, która woziła kiedyś dużo pracowników do różnych firm okazała się niepotrzebna, bo zakłady zdechły śmiercia tragiczną. Zaś ostatnia forma 326 była tylko spadkiem po 152 - inaczej 326 zniknąłby wcześniej.
No ciekawe wnioski wysuwasz, zważywszy na fakt, iż obecne 126 kursuje po prawie takiej samej trasie, co wersja 326, istniejąca do końca lutego 2007 roku :grin:

I nie powiesz mi, że poprzednia wersja trasy w swoim końcowym okresie funkcjonowania woziła więcej pasażerów niż na ostatniej trasie - bo to bzdura.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

kebe

Post autor: kebe » 04 wrz 2008, 9:49

Bernard pisze:Duet E4/E8 sprawdza się bardzo dobrze. Nie ma już tak wielkiego ścisku w autobusach. Wczoraj po 9 z Ratusza Białołęka w stronę Marymontu w E4 były jeszcze wolne miejsca siedzące. Już nie pamiętam kiedy ostatnio siedziałem w E4 :idea:
Dziś na 5430 (010/E4) ok 8:12 było już pełne na Ratuszu.

Z innej beczki. Ten sam 5430 wrzucił wszystkich przy Hali Marymonckiej. Prawoskręt we Włościańską był zakorkowany ale wjazd na Marymont 01 trwał jeszcze dłużej. A Armii Krajowej w stronę Zesłańców stało już od Marymonckiej.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7843
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 04 wrz 2008, 10:12

ZaciszaniN pisze:No ciekawe wnioski wysuwasz, zważywszy na fakt, iż obecne 126 kursuje po prawie takiej samej trasie, co wersja 326, istniejąca do końca lutego 2007 roku :grin:
Prawie, to robi dużą różnicę. Poza tym to jakbyś nie zauważył z dwóch linii zrobiła się jedna.
kebe pisze:Dziś na 5430 (010/E4) ok 8:12 było już pełne na Ratuszu.
No to wszystko w porządku - tak właśnie miało być.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 05 wrz 2008, 12:04

kebe pisze:Z innej beczki. Ten sam 5430 wrzucił wszystkich przy Hali Marymonckiej.
Wcześniejszy (o 8:05) też skierował się pod Halę i kierowca dostał pochwały od pasażerów. Stojąc w ogonku do skrętu, wysadziłby ludzi jakieś 3 minuty później.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

istvanek
Posty: 65
Rejestracja: 23 lis 2006, 22:05
Lokalizacja: W-wa Ndw

Post autor: istvanek » 05 wrz 2008, 12:07

tarantula01 pisze:Wcześniejszy (o 8:05) też skierował się pod Halę
Autobusy robiące ostatni kurs i dalej jadące do zajezdni nie wjeżdżają na pętlę METRO MARYMONT. Żadna w tym zasługa kierowcy. Tak ma w rozkładzie. Podobine jak linie kończące na Żeraniu nie wjeżdżają na pętlę.

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 05 wrz 2008, 20:00

istvanek pisze:
tarantula01 pisze:Wcześniejszy (o 8:05) też skierował się pod Halę
Autobusy robiące ostatni kurs i dalej jadące do zajezdni nie wjeżdżają na pętlę METRO MARYMONT. Żadna w tym zasługa kierowcy. Tak ma w rozkładzie. Podobine jak linie kończące na Żeraniu nie wjeżdżają na pętlę.
A możesz mi napisać, które kursy odjeżdżające z Tarchomin (E 4) i Nowodworów (E 8) do Marymontu to zjazdy? Będę na nie wychodził, aby szybciej dojechać i zejść do metra niż np. jadąc kursem bezpośrednio poprzedzającym ten zjazdowy.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

5280
Posty: 1798
Rejestracja: 02 sty 2006, 21:25

Post autor: 5280 » 06 wrz 2008, 8:01

tarantula01 pisze:
istvanek pisze:Autobusy robiące ostatni kurs i dalej jadące do zajezdni nie wjeżdżają na pętlę METRO MARYMONT. Żadna w tym zasługa kierowcy. Tak ma w rozkładzie. Podobine jak linie kończące na Żeraniu nie wjeżdżają na pętlę.
A możesz mi napisać, które kursy odjeżdżające z Tarchomin (E 4) i Nowodworów (E 8) do Marymontu to zjazdy? Będę na nie wychodził, aby szybciej dojechać i zejść do metra niż np. jadąc kursem bezpośrednio poprzedzającym ten zjazdowy.
01, 02, 03, 04, 05, 06, 08/E4 garażuja na Włościańskiej więc pozostałe brygady jada pod hale :smile:
5280

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 06 wrz 2008, 20:20

Dzisiaj sprawdzałem 211 i 516, 126 nie udało mi się bo z powodu upału nie zniosłem jakiegokolwiek czekania, tak jak na 199.
211-pustki, bardzo słabo i brak przystanków na Milenijnej i Majolikowej.
516-frekwencja duża/dobra a wykorzystanie przystanków było słabe ale było.
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 06 wrz 2008, 20:21

ja0306 pisze:516-frekwencja duża/dobra a wykorzystanie przystanków było słabe ale było.
:D może się Chlopie przegrzałeś :-"

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 06 wrz 2008, 20:29

jacek pisze:
ja0306 pisze:516-frekwencja duża/dobra a wykorzystanie przystanków było słabe ale było.
:D może się Chlopie przegrzałeś :-"
W busie dużo ludzi siedziało ale na pojedyńczych przystankach mało kto wsiadał lub wysiadał, "Nowodwory jechały do Tramwajów" Sprawdzałem odcinek Konwaliowa-Mehoffera w obie strony. ach jak dzisiaj nie mogłem się przegrzać, to pewne że gorąco dawało się we znaki, ciągle brakowało mi zimnych soków na szczęście można było je kupić co jakis czas.
ACHHH!!!!
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl

Zablokowany