Temat o czerwonych jest tematem ogólnym - tu dyskutujemy o konkretnych zyskach/stratach w przypadku połączenia 404+186. Bo nie jest tak, że linie czerwone się nie sprawdzają nigdzie - są miejsca gdzie ich istnienie jest uzasadnione i takie, gdzie łączenie z czarnymi daje wartość dodaną z minimalnymi stratami. Tyle tytułem OT.KwZ pisze:Ja staram się używać argumentów możliwie ogólnych (sprokett w sumie także), a część wniosków wpisuję w ogóle w temacie nt. sensu istnienia linii czerwonych.
Poza tym, może rzeczywiście zlikwidować nie wszystkie, ale 50% linii czerwonych?sąsiedni temat.
Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach
Moderator: Wiliam
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Nie odpowiedziałeś na moje pytanie, (Kwz także) ktore zadalem już wcześniej... Skoro, Waszym zdaniem, 404 sie nie sprawdziło, to podajcie prosze przynajmniej 3 linie przyspieszone, ktore są od niego lepsze zarówno pod wzgledem % pomijanych przystankow na trasie, jak i czasu przejazdu w stosunku do tego, gdyby byly liniami zwyklymi (dodam, że są to kryteria ZTM w stosunku do linii przyspieszonych).MisiekK pisze:Bo nie jest tak, że linie czerwone się nie sprawdzają nigdzie - są miejsca gdzie ich istnienie jest uzasadnione
Dla mnie, jak i dla wielu pasazerow 12-15min w szczycie porannym, to nie jest minimalna strata!MisiekK pisze:i takie, gdzie łączenie z czarnymi daje wartość dodaną z minimalnymi stratami
A co to ma do 404? I dlaczego nie liczyć czasu traconego przez pasażerów? 509, 511, 401, 527 (oraz 414sprokett pisze:Skoro, Twoim zdaniem, 404 sie nie sprawdziło, to podaj prosze przynajmniej 3 linie przyspieszone, ktore są od niego lepsze zarówno pod wzgledem % pomijanych przystankow na trasie, jak i czasu przejazdu w stosunku do tego, gdyby byly liniami zwyklymi (dodam, że są to kryteria ZTM w stosunku do linii przyspieszonych).
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Ówczesne 404 z Tarchomina na Obozową jechało 28 min, na BW1920 42 min. Ówczesne 186 odpowiednio 33 i 49, różnica odpowiednio 5 i 7 min. Jakie 12-15?!sprokett pisze:Dla mnie, jak i dla wielu pasazerow 12-15min w szczycie porannym, to nie jest minimalna strata!
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Teoria, teoria...KwZ pisze:Ówczesne 404 z Tarchomina na Obozową jechało 28 min, na BW1920 42 min. Ówczesne 186 odpowiednio 33 i 49, różnica odpowiednio 5 i 7 min. Jakie 12-15?!
Dzis wychodze z domu dokladnie o tej samej porze, co dawniej i jestem 15 min pozniej (186 robi kryterium po T-minie). To jest fakt.
Ile czasu w międzyczasie dodano ze względu na korki? Sprawdź (np. w podanym przeze mnie źródle, daleko nie musisz szukać) i wróć do dyskusji. Póki co mówię ci, że twój argument jest bezzasadny. I odwołaj swoje kłamstwa o 12-15 min, które byś zyskał na 404.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Twierdzisz, że 404 systematycznie było szybsze od rozkładu czy że latało nad korkami?sprokett pisze:Teoria, teoria...
[ Dodano: |7 Gru 2011|, 2011 18:20 ]
Jeśli wzmocnić je o 25% (w DS więcej), to czemu nie? Jaka jest średnia po wszystkich pasażerach, że w swojej podróży pominą więcej, niż 3 przystanki?sprokett pisze:No to już przerobić 523 na zwyklaka.
[ Dodano: |7 Gru 2011|, 2011 18:25 ]
E, nie dawaj sprokettowi punków za tofik pisze:Fuck, znowu się zalogowałem na niewłaściwe kontoKwZ pisze: I odwołaj swoje kłamstwa
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sprawdziłem! GÓWNO bym zyskałKwZ pisze:I odwołaj swoje kłamstwa o 12-15 min, które byś zyskał na 404.
![:-s :-s](./images/smilies/eusa_eh.gif)
Jestem wstrzasniety tym, co zobaczyłem!
Około godziny 7 rano l. 186 pokonuje trase z Mehoffera do BW1920 rozkładowo w 44min. Chcąc przejechać tę samą trasę linią przyspieszoną wg obecnych rozkladów jazdy 509+511+414 (czyli trasa 404) docieram z Mehoffera do BW1920 w 39min. Zatem roznica 5min
![#-o #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
Żeby było śmieszniej 186 Os. Potok - BW1920 jedzie tylko o 2min dluzej niz 414. Ręcę opadają
![:-s :-s](./images/smilies/eusa_eh.gif)
Nie bedac swiadomym tych absurdow, wycofuje swoje postulaty dot. linii przyspieszonej i przepraszam wszystkich za zamieszanie.