Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7692
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 07 gru 2011, 17:21

KwZ pisze:Ja staram się używać argumentów możliwie ogólnych (sprokett w sumie także), a część wniosków wpisuję w ogóle w temacie nt. sensu istnienia linii czerwonych.
Poza tym, może rzeczywiście zlikwidować nie wszystkie, ale 50% linii czerwonych? --> sąsiedni temat.
Temat o czerwonych jest tematem ogólnym - tu dyskutujemy o konkretnych zyskach/stratach w przypadku połączenia 404+186. Bo nie jest tak, że linie czerwone się nie sprawdzają nigdzie - są miejsca gdzie ich istnienie jest uzasadnione i takie, gdzie łączenie z czarnymi daje wartość dodaną z minimalnymi stratami. Tyle tytułem OT.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
sprokett
Posty: 330
Rejestracja: 25 sty 2011, 14:05

Post autor: sprokett » 07 gru 2011, 17:42

MisiekK pisze:Bo nie jest tak, że linie czerwone się nie sprawdzają nigdzie - są miejsca gdzie ich istnienie jest uzasadnione
Nie odpowiedziałeś na moje pytanie, (Kwz także) ktore zadalem już wcześniej... Skoro, Waszym zdaniem, 404 sie nie sprawdziło, to podajcie prosze przynajmniej 3 linie przyspieszone, ktore są od niego lepsze zarówno pod wzgledem % pomijanych przystankow na trasie, jak i czasu przejazdu w stosunku do tego, gdyby byly liniami zwyklymi (dodam, że są to kryteria ZTM w stosunku do linii przyspieszonych).
MisiekK pisze:i takie, gdzie łączenie z czarnymi daje wartość dodaną z minimalnymi stratami
Dla mnie, jak i dla wielu pasazerow 12-15min w szczycie porannym, to nie jest minimalna strata!

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 gru 2011, 17:51

sprokett pisze:Skoro, Twoim zdaniem, 404 sie nie sprawdziło, to podaj prosze przynajmniej 3 linie przyspieszone, ktore są od niego lepsze zarówno pod wzgledem % pomijanych przystankow na trasie, jak i czasu przejazdu w stosunku do tego, gdyby byly liniami zwyklymi (dodam, że są to kryteria ZTM w stosunku do linii przyspieszonych).
A co to ma do 404? I dlaczego nie liczyć czasu traconego przez pasażerów? 509, 511, 401, 527 (oraz 414 :P).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 07 gru 2011, 17:58

sprokett pisze: 12-15min
Dziś jest 7 grudnia, a nie 1 kwietnia...
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 gru 2011, 17:58

sprokett pisze:Dla mnie, jak i dla wielu pasazerow 12-15min w szczycie porannym, to nie jest minimalna strata!
Ówczesne 404 z Tarchomina na Obozową jechało 28 min, na BW1920 42 min. Ówczesne 186 odpowiednio 33 i 49, różnica odpowiednio 5 i 7 min. Jakie 12-15?! ](*,)
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
sprokett
Posty: 330
Rejestracja: 25 sty 2011, 14:05

Post autor: sprokett » 07 gru 2011, 17:59

fik pisze:Jeśli spowoduje to dwukrotny wzrost częstotliwości szczytowej, jak w przypadku 404+186, to będę.
A czemu miałoby spowodować dwukrotny wzrost a nie wzrost do poziomu 186, czyli max co 6min?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 gru 2011, 18:00

Bo max co 6 min to już ma?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
sprokett
Posty: 330
Rejestracja: 25 sty 2011, 14:05

Post autor: sprokett » 07 gru 2011, 18:09

KwZ pisze:Ówczesne 404 z Tarchomina na Obozową jechało 28 min, na BW1920 42 min. Ówczesne 186 odpowiednio 33 i 49, różnica odpowiednio 5 i 7 min. Jakie 12-15?!
Teoria, teoria...
Dzis wychodze z domu dokladnie o tej samej porze, co dawniej i jestem 15 min pozniej (186 robi kryterium po T-minie). To jest fakt.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 gru 2011, 18:13

Ile czasu w międzyczasie dodano ze względu na korki? Sprawdź (np. w podanym przeze mnie źródle, daleko nie musisz szukać) i wróć do dyskusji. Póki co mówię ci, że twój argument jest bezzasadny. I odwołaj swoje kłamstwa o 12-15 min, które byś zyskał na 404.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
sprokett
Posty: 330
Rejestracja: 25 sty 2011, 14:05

Post autor: sprokett » 07 gru 2011, 18:13

KwZ pisze:Bo max co 6 min to już ma?
No to już przerobić 523 na zwyklaka. Z pewnością spełnione byłyby postulaty Fika i Miska odnośnie przystanków przy Pradzyńskiego i PKP Wola. A także Bastiana (bo co, Bemowiacy płacą więcej za bilet, że mają mieć linie przyspieszoną)?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 gru 2011, 18:14

sprokett pisze:(186 robi kryterium po T-minie)
Dzięki czemu zbiera pasażerów, którzy w przeciwnym razie... no właśnie, co?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27437
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 07 gru 2011, 18:14

KwZ pisze: I odwołaj swoje kłamstwa
Fuck, znowu się zalogowałem na niewłaściwe konto :/
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 07 gru 2011, 18:17

sprokett pisze: (bo co, Bemowiacy płacą więcej za bilet, że mają mieć linie przyspieszoną)?
Ale ty chcesz mieć dwie (186 i 404) linie, a Bemowiacy mają jedną - właśnie 523.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 gru 2011, 18:17

sprokett pisze:Teoria, teoria...
Twierdzisz, że 404 systematycznie było szybsze od rozkładu czy że latało nad korkami?

[ Dodano: |7 Gru 2011|, 2011 18:20 ]
sprokett pisze:No to już przerobić 523 na zwyklaka.
Jeśli wzmocnić je o 25% (w DS więcej), to czemu nie? Jaka jest średnia po wszystkich pasażerach, że w swojej podróży pominą więcej, niż 3 przystanki?

[ Dodano: |7 Gru 2011|, 2011 18:25 ]
fik pisze:
KwZ pisze: I odwołaj swoje kłamstwa
Fuck, znowu się zalogowałem na niewłaściwe konto :/
E, nie dawaj sprokettowi punków za to ;)
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
sprokett
Posty: 330
Rejestracja: 25 sty 2011, 14:05

Post autor: sprokett » 07 gru 2011, 18:34

KwZ pisze:I odwołaj swoje kłamstwa o 12-15 min, które byś zyskał na 404.
Sprawdziłem! GÓWNO bym zyskał :-s
Jestem wstrzasniety tym, co zobaczyłem!
Około godziny 7 rano l. 186 pokonuje trase z Mehoffera do BW1920 rozkładowo w 44min. Chcąc przejechać tę samą trasę linią przyspieszoną wg obecnych rozkladów jazdy 509+511+414 (czyli trasa 404) docieram z Mehoffera do BW1920 w 39min. Zatem roznica 5min #-o
Żeby było śmieszniej 186 Os. Potok - BW1920 jedzie tylko o 2min dluzej niz 414. Ręcę opadają :-s
Nie bedac swiadomym tych absurdow, wycofuje swoje postulaty dot. linii przyspieszonej i przepraszam wszystkich za zamieszanie.

Zablokowany