Jaka znowu plota? Oficjalne pismo już dawno na to jest. Jeszcze w tym miesiącu dziesięć su10 trafi na Stalową.SławekM pisze: ↑08 paź 2017, 12:38Plota zajezdniowa, na razie nigdzie się nie wybierają.Michalk001 pisze: ↑08 paź 2017, 9:25Czy to prawda co piszą niektórzy na Omni-busie że U10 z Kleszczowej mają być przenoszone?
Rozdysponowanie taboru
Co w zamian? Może 1103-12, oddane za Ursusy?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Przydziały do linii ZTM też są nieaktualne.Ficek pisze: ↑08 paź 2017, 18:59W dużej części jest już nieaktualny (szczególnie w przypadku starszych Scań które w większości sprzedano).Abacab pisze: ↑08 paź 2017, 11:32Pełny wykaz dalszego losu wozów z PKS Grodzisk Mazowiecki znajduje się w artykule na Omni-Busie pod adresem http://www.omni-bus.home.pl/joomla/inde ... &Itemid=24
Ciekawe, dokąd je sprzedano?Ficek pisze: ↑08 paź 2017, 18:59W dużej części jest już nieaktualny (szczególnie w przypadku starszych Scań które w większości sprzedano).Abacab pisze: ↑08 paź 2017, 11:32Pełny wykaz dalszego losu wozów z PKS Grodzisk Mazowiecki znajduje się w artykule na Omni-Busie pod adresem http://www.omni-bus.home.pl/joomla/inde ... &Itemid=24
PKS je sprzedał Scanii, a gdzie Scania to już nie wiem. Nie mniej wg "Bezpiecznego autobusu" opchnięto je za granicę.
W mojej ocenie przenoszenie U10 z Kleszczowej na Stalową jest kompletnie bez sensu. Najlepsze byłyby przenosiny U10 z Ostrobramskiej, gdzie na siłę im ZTM szuka zatrudnienia. Ale cóż, światli ludzie stwierdzili inaczej. A najlepiej w ogóle jakby nie było żadnych przenosin U10. Stalowa i tak nie ma linii do obsady tego typu taborem.
Według mnie sens ma, bo w obszarze "rażenia" każdej zajezdni występują linie przeznaczone do obsługi midikami. Tak jest też w przypadku Stalowej, ale i Ostrobramskiej.SławekM pisze: ↑10 paź 2017, 6:39W mojej ocenie przenoszenie U10 z Kleszczowej na Stalową jest kompletnie bez sensu. Najlepsze byłyby przenosiny U10 z Ostrobramskiej, gdzie na siłę im ZTM szuka zatrudnienia. Ale cóż, światli ludzie stwierdzili inaczej. A najlepiej w ogóle jakby nie było żadnych przenosin U10. Stalowa i tak nie ma linii do obsady tego typu taborem.
BTW, ta alokacja oznacza bardzo bliski koniec MANów NM 223... to pewnie ich ostatnie dni w ruchu
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
W MZA mieli czas na ogłoszenie przetargu na zakup pojazdów 10-metrowych dla Stalowej. Kasacja midików przecież nie rozpoczęła się wczoraj.wincenty pisze: ↑10 paź 2017, 10:03Według mnie sens ma, bo w obszarze "rażenia" każdej zajezdni występują linie przeznaczone do obsługi midikami. Tak jest też w przypadku Stalowej, ale i Ostrobramskiej.SławekM pisze: ↑10 paź 2017, 6:39
W mojej ocenie przenoszenie U10 z Kleszczowej na Stalową jest kompletnie bez sensu. Najlepsze byłyby przenosiny U10 z Ostrobramskiej, gdzie na siłę im ZTM szuka zatrudnienia. Ale cóż, światli ludzie stwierdzili inaczej. A najlepiej w ogóle jakby nie było żadnych przenosin U10. Stalowa i tak nie ma linii do obsady tego typu taborem.
BTW, ta alokacja oznacza bardzo bliski koniec MANów NM 223... to pewnie ich ostatnie dni w ruchu
Ale nie ma chyba potrzeby dokupywania tego typu taboru. Obsługa mniej zapełnionych linii realizowana jest teraz głównie przez ajentów.SławekM pisze: ↑10 paź 2017, 11:07W MZA mieli czas na ogłoszenie przetargu na zakup pojazdów 10-metrowych dla Stalowej. Kasacja midików przecież nie rozpoczęła się wczoraj.wincenty pisze: ↑10 paź 2017, 10:03
Według mnie sens ma, bo w obszarze "rażenia" każdej zajezdni występują linie przeznaczone do obsługi midikami. Tak jest też w przypadku Stalowej, ale i Ostrobramskiej.
BTW, ta alokacja oznacza bardzo bliski koniec MANów NM 223... to pewnie ich ostatnie dni w ruchu
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Ale na R-2 zostanie ogryzek 10 U-10 i co z nimi zrobić.
10 tki powinna oddać Woronicza w zamian za Ursusy bo ma ich 40 sztuk.
tatra
Skoro chyba nie potrzeby dokupywania tego typu taboru to przerzuty są niepotrzebne i brygady obecnie na 10m ze Stalowej mogły spokojnie obsługiwać wozy 12m. Dużo lepszym rozwiązaniem byłoby przeniesienie 1103-1112 z R1 do R4, a nie obecna gimnastyka taborowa.
129,149,306 - po 3 brygady akurat dla U10. Ale to tylko gdybanie.
Na 306 to jak coś 4 brygady.