Strona 117 z 229
: 17 lut 2013, 23:35
autor: MALIN
Ale czy to nie jest za długo ? I tak zapewne 40% albo 60 % pasażerów to stali pasażerowie.
: 17 lut 2013, 23:38
autor: MeWa
Żeby rozwijać działaoność, potrzebni są nowi pasażerowie. Poza tym 40-60% "niestałych" to spory odsetek...
: 17 lut 2013, 23:41
autor: MALIN
Wiesz ja tylko tak napisałem,że to taki procent jest - jechałem raz PB ale zdarza mi się na Wilanowskiej spotykać te same twarze, które podróżują Polskim Busem - i nie mówię,że to z tych kursów radomskich.
: 17 lut 2013, 23:51
autor: Wolfchen
kajo pisze:Dlatego zastanawiają się nad (dalszą?) likwidacją części kursów.
Wiadomo, że to, co się nie opłaca, to wyleci.
kajo pisze:Powodem są problemy centrali związane z kryzysem i chęć przeniesienia części busów do bazy w innym mieście i uruchomienie kursów z niego.
O relokacji taboru plotki są od dawna, ale o jakiejś pozawarszawskiej bazie to pierwsze słyszę.
: 18 lut 2013, 0:28
autor: Rosa
Ja widze że mocno wzroslo zapelnienie kursów Warszawa-Częstochowa-Katowice. Zakonczyla się praktycznie przebudowa gierkowki i duzo kursów jest wyprzedanych w calości (np z Katowic najbliższe bilety można kupic dopiero na jutro na 23:45) a do tego w Czestochowie podstawiane sa czasami "bisy".
To jest dobra trasa dla PB, spokojna jazda ze stalą prędkościa, stosunkowo male spalanie, można jednym autobusem dwa kólka w ciągu doby zrobic.
: 18 lut 2013, 8:05
autor: JacekM
Jak wygląda zwykle frekwencja na tym kursie 23.45 z K-c?
: 18 lut 2013, 13:50
autor: kajo
Wolfchen pisze:kajo pisze:Dlatego zastanawiają się nad (dalszą?) likwidacją części kursów.
Wiadomo, że to, co się nie opłaca, to wyleci.
kajo pisze:Powodem są problemy centrali związane z kryzysem i chęć przeniesienia części busów do bazy w innym mieście i uruchomienie kursów z niego.
O relokacji taboru plotki są od dawna, ale o jakiejś pozawarszawskiej bazie to pierwsze słyszę.
Artykuły o uruchomieniu kursów nie przez Warszawę były od jakiegoś czasu, więc powstanie bazy w innym mieście jest racjonalnym następstwem.
: 18 lut 2013, 14:43
autor: Wolfchen
Nie powiedziałbym - żeby robienie bazy było opłacalne, to musi być przynajmniej kilkanaście wozów. Przy 3-4, to taniej i lepiej wyjdzie podnająć kawałek placu w jakimś PKSie...
: 18 lut 2013, 15:44
autor: Rafalinho
JacekM pisze:Jak wygląda zwykle frekwencja na tym kursie 23.45 z K-c?
40-50%, własne dwa siedzenia bez problemu osiągalne.
: 19 lut 2013, 11:57
autor: R-9 Chełmska
Rafalinho pisze:JacekM pisze:Jak wygląda zwykle frekwencja na tym kursie 23.45 z K-c?
40-50%, własne dwa siedzenia bez problemu osiągalne.
Zależy od dnia.
: 19 lut 2013, 12:33
autor: Rosa
Ale jest to najluźniejszy kurs z Katowic.
Od 1 marca trasy z Warszawy przez Łódź, Poznań do Berlina i z Warszawy przez Łódź, Wrocław do Pragi będą startowały z Mlocin.
Na Wilanowskiej pozostaje coraz mniej.
: 19 lut 2013, 13:28
autor: Piottr
Rosa pisze:Ale jest to najluźniejszy kurs z Katowic.
Od 1 marca trasy z Warszawy przez Łódź, Poznań do Berlina i z Warszawy przez Łódź, Wrocław do Pragi będą startowały z Mlocin.
Na Wilanowskiej pozostaje coraz mniej.
No coraz mniej atrakcyjna oferta się robi z mojego całkiem prywatnego punktu widzenia.
Jak mam dojechać na drugi koniec miasta do autobusu, to po drodze mam... Dworzec Centralny.
A swoją drogą to ciekawe, czy wyślą maile z informacją do wszystkich klientów którzy dawno temu zakupili bilety na te przenoszone kursy?
: 19 lut 2013, 13:33
autor: Rosa
W czasie przejazdu to może byc znikoma różnica albo nawet możemy wyjśc na +. Dla mnie Mlociny wzgledem Wilanowskiej to + 10 minut przeznaczone na dojazd ale z kolei to 10 minut raczej zostanie zaoszczędzone na tym że autobus PB nie bedzie musial się z A2 przebijac przez prawie całe miasto na Wilanowską.
: 19 lut 2013, 13:45
autor: Bastian
Ciekawe, czy wrócą po otwarciu POW.
: 19 lut 2013, 13:46
autor: yavorius
Skąd to info o Młocinach?