Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 gru 2011, 18:40

Jakich absurdów? Korki! Korki, które rozwalają rozkład, które uczerniają linie kiedyś szybkie, które zniechęcają pasażerów do zbiorkomu (bo samochodem można pojechać inaczej i korkować na całej długości Rostafińskich czy Idzikowskiego). Takie są realia. Spałeś przez te 5 lat?

To dobrze, że już nie pracujesz w ZTMie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
sprokett
Posty: 330
Rejestracja: 25 sty 2011, 14:05

Post autor: sprokett » 07 gru 2011, 18:41

bartoni722 pisze:Ale ty chcesz mieć dwie (186 i 404) linie, a Bemowiacy mają jedną - właśnie 523.
1. No właśnie nie upierałem się przy dwóch tylko, przy jednej (526) - czas przeszły
2. A 154?

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 07 gru 2011, 18:43

154 to w ogóle druga kategoria jest, nie należy jej brać pod uwagę - przynajmniej w DP.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 gru 2011, 18:45

Jest ok, ale jedzie inną trasą. [/offtop]
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 gru 2011, 18:48

Lukasz436 pisze: A ja powiem szczerze że jestem za 503 + 195 = 195 z poprawą częstotliwości. I oczywiście wszystko co omija 503 jako NŻ dla nowego 195.
Wszystko? Na NŻ się kwalifikują pewnie 2 przystanki.
ŁK

Awatar użytkownika
sprokett
Posty: 330
Rejestracja: 25 sty 2011, 14:05

Post autor: sprokett » 07 gru 2011, 18:49

KwZ pisze:Jakich absurdów? Korki! Korki, które rozwalają rozkład, które uczerniają linie kiedyś szybkie, które zniechęcają pasażerów do zbiorkomu (bo samochodem można pojechać inaczej i korkować Drawską czy Idzikowskiego). Takie są realia. Spałeś przez te 5 lat?
Tak mądralujesz??? To dlaczego w Twoich propozycjach pojawia sie linia przyspieszona z Nowodworow do M.Młociny? Uwazasz, ze na Północnym nie bedzie korkow, ktore rozwala rozklad i obie linie przyjada razem?
Sam sobie zaprzeczasz! O ile wg Ciebie bedzie ona szybsza od linii zwyklej?
Misiek, masz racje - gra nie warta świeczki! Skoro 404 na tak dlugim odcinku T-min - BW zyskuje 5min, to tu ile sie zyska? 1,5min =D>

[ Dodano: |7 Gru 2011|, 2011 18:52 ]
KwZ pisze:To dobrze, że już nie pracujesz w ZTMie.
Ponad 9 lat, to sporo. Trzeba sie rozwijac ;-)
Jednakze mam spory sentyment do tej "instytucji" i spore grono przyjaciol:)

Awatar użytkownika
sprokett
Posty: 330
Rejestracja: 25 sty 2011, 14:05

Post autor: sprokett » 07 gru 2011, 19:24

KwZ pisze:Bezwzględnie to takie samo 5 min, jak na krótkiej trasie. Względnie to mało
Mnie raczej martwi co innego, bo przy zalozeniu, ze 404 na skroty przez t-min i bez licznych przystankow na trasie, jest na ochocie tylko 5 min wczesniej niz 186, to cos tu jest grubo nie tak (albo rozklad 186 to wielka "nierealna"pardubicka, albo rozklad 404 to kondukt pogrzebowy).

[ Dodano: |7 Gru 2011|, 2011 19:27 ]
Bastian pisze:A czy w tym wypadku rozdzielenie potokow nie ma sluzyc przyspieszeniu czasu przejazdu?

Nie.
to po co je rozdzielac a nie zrobic jednej dla wszystkich b.silnej 101 wg koncepcji Miska? (a'la linia tramwajowa, ktora bedzie na św. nigdy)

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 gru 2011, 19:28

Nie wiem, o jakim 404 piszesz. Jeśli 414 na os. Potok - BW1920 zyskuje tylko 2 min na pominięciu 3 przystanków stałych (z czego jeden do dodania) i 4 nż, to pewnie coś mało.

[ Dodano: |7 Gru 2011|, 2011 19:30 ]
to po co je rozdzielac a nie zrobic jednej b.silnej 101 wg koncepcji Miska?
Rozdzielasz po to, by ludzie nie pozabijali się na przystanku i żeby autobusy nie jeździły parami (czy wręcz trójkami), z czego pierwszy niezabieralny.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
sprokett
Posty: 330
Rejestracja: 25 sty 2011, 14:05

Post autor: sprokett » 07 gru 2011, 19:37

KwZ pisze:Nie wiem, o jakim 404 piszesz. Jeśli 414 na os. Potok - BW1920 zyskuje tylko 2 min na pominięciu 3 przystanków stałych (z czego jeden do dodania) i 4 nż, to pewnie coś mało.
Napisałem wcześniej: Około godziny 7 rano l. 186 pokonuje trase z Mehoffera do BW1920 rozkładowo w 44min. Chcąc przejechać tę samą trasę linią przyspieszoną wg obecnych rozkladów jazdy 509+511+414 (czyli trasa 404) docieram z Mehoffera do BW1920 w 39min. Zatem roznica 5min
Żeby było śmieszniej 186 Os. Potok - BW1920 jedzie tylko o 2min dluzej niz 414. Ręcę opadają.
KwZ pisze:Rozdzielasz po to, by ludzie nie pozabijali się na przystanku i żeby autobusy nie jeździły parami (czy wręcz trójkami), z czego pierwszy niezabieralny.
Myślę, że tu by zadziałał syndrom linii cmentarnych lub obecnego 508. Ludzie widząc, że nie ma z ich punktu widzenia komfotrowych warunków jazdy, przepuszczaja brygadę, wiedząc, że nastepna "na siedząco" odjezdza za 2-3min.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 07 gru 2011, 21:22

Wy naprawdę dyskutujecie o komunikacji w szczycie opierając się na rozkładowych czasach przejazdu?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 07 gru 2011, 21:22

sprokett pisze:cha! To Ci dopiero wytlumaczenie dla przecietnego pasażera ;-)
Doprawdy nie wiem, gdzie go tu widzisz :-s

[ Dodano: |7 Gru 2011|, 2011 21:23 ]
JacekM pisze:Wy naprawdę dyskutujecie o komunikacji w szczycie opierając się na rozkładowych czasach przejazdu?
Ten tam wyżej chyba z ZTM-u to wyniósł. Co jest o tyle ciekawe, że ja nie ;P
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
sprokett
Posty: 330
Rejestracja: 25 sty 2011, 14:05

Post autor: sprokett » 07 gru 2011, 21:44

Bastian pisze:
JacekM pisze:Wy naprawdę dyskutujecie o komunikacji w szczycie opierając się na rozkładowych czasach przejazdu?
Ten tam wyżej chyba z ZTM-u to wyniósł. Co jest o tyle ciekawe, że ja nie
No chwileczke, chwileczke... 1. Ktos mi tu chyba podsylal linki do archiwalnych rozkladow 404 i 186 (i udowadnial rozkladowa roznice 5-7min). 2. A jak mamy nie dyskutować o komunikacji w szczycie, skoro dyskutujemy o liniach szczytowych np 414 lub 404?

[ Dodano: |7 Gru 2011|, 2011 21:49 ]
Bastian pisze:Ten tam wyżej chyba z ZTM-u to wyniósł. Co jest o tyle ciekawe, że ja nie
Znowu jakas prywatna wycieczka? Juz Ci cos napisalem na ten temat!
A co Ty "ten tu" Kolego wyniosles z pracy z ZTM-u? Albo, lepiej, co wniosles swoja zacna osoba do tej firmy? Jakie sa Twoje sukcesy i osiagniecia?
Czy ktos w ogole Cie jeszcze pamieta? :D

[ Komentarz dodany przez: Bastian: |7 Gru 2011|, 2011 23:13 ]
Korekta cytowania.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 gru 2011, 22:05

JacekM pisze:Wy naprawdę dyskutujecie o komunikacji w szczycie opierając się na rozkładowych czasach przejazdu?
A na czym mam się opierać? A nawet jeśli jest korek (nieujęty w rozkładzie :P), to zakładam, że tyle samo doda 404 i 186 na Prymasa czy też 4xx i 1xx na Tarchominie, i różnica pozostanie stała.
sprokett pisze:723 Aluzyjna-Konwaliowa 7:03-7:17 przy 12 przystankach, a 511 Dabrowka-Konwaliowa 7:04-7:19 przy 5 przystankach!
PS2. Widzisz KwZ, 511 wcale nie jest taka fajna linia przyspieszona #-o
Przy 5 przystankach i, jeśli dobrze liczę, 8 pominiętych. Albo rozkład jest zrobiony pod totalny korek (o którym nie słyszałem), albo (mocno) spartaczony. Bastian sugeruje to drugie.

Sprokett, stałeś się nagle zwolennikiem likwidacji wszystkich linii przyspieszonych ;-) ?

[ Dodano: |7 Gru 2011|, 2011 22:09 ]
sprokett pisze:Spokojnie - te korki robia sie ze wzgledu na tymczasowa organizacje ruchu w rejonie dawnego ronda Obrazkowa gdyz auta naplywaja z dwoch stron rownoczesnie tj z Mysliborskiej i Swiderskiej.
Ale dlaczego w ogóle nie jadą Światowida do Modlińskiej? Tam też jest korek-stolec?

[ Dodano: |7 Gru 2011|, 2011 22:17 ]
Albo jeszcze z 511 i 414 jest tak, że dostały już dodatkowe minuty na korek, a 186 i 723 jeszcze nie. Co też jest całkiem możliwe.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
sprokett
Posty: 330
Rejestracja: 25 sty 2011, 14:05

Post autor: sprokett » 07 gru 2011, 22:38

KwZ pisze:Sprokett, stałeś się nagle zwolennikiem likwidacji wszystkich linii przyspieszonych ?
Po tym, co rozkladowo (choc w rzeczywistosci mialem odczucia duzo korzystniejsze dla 404) mi Panowie udowodniliscie z tym 186 i 404, po tym co sam odkrylem z tym 186 i 414, gdzie oba rozklady sa nowe, wiec odpada argument o jakiś zasranych roznicach programow rozkladowych (jesli to w ogole jest jakis argument) i po porownaniu 723 i 511 nie mam ochoty sprawdzac linii przyspieszonych dalej.
W tym momencie, jesli zysk z jazdy l.przyspieszona jest tak niewielki (lub zaden), to musze przychylić sie do opinii Miska i nie zmuszac pasazerow z przystankow "podrzednych" do czekania na jakiegos rzadkiego czarnucha, skoro tak naprawde ta linia przysieszona jest nią tylko z nazwy.

[ Dodano: |7 Gru 2011|, 2011 22:43 ]
KwZ pisze:Ale dlaczego w ogóle nie jadą Światowida do Modlińskiej? Tam też jest korek-stolec?
O tym wcale nie pisalem, uznajac to (zbyt pochopnie-sorry) za oczywiste.

[ Dodano: |7 Gru 2011|, 2011 22:47 ]
KwZ pisze:Albo jeszcze z 511 i 414 jest tak, że dostały już dodatkowe minuty na korek, a 186 i 723 jeszcze nie. Co też jest całkiem możliwe.
414 i 186, to rozklady jazdy juz po nowemu - więc "kicha".

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 07 gru 2011, 22:48

sprokett pisze:A co Ty "ten tu" Kolego wyniosles z pracy z ZTM-u?
Dużo użytecznej wiedzy o kształtowaniu układu komunikacyjnego. I, co może najważniejsze, o konsekwencjach różnych sposobów jego kształtowania. O zarządzaniu popytem i inne takie ;) Szczególne podziękowania dla Szamota :)
sprokett pisze:Albo, lepiej, co wniosles swoja zacna osoba do tej firmy? Jakie sa Twoje sukcesy i osiagniecia?
Czy ktos w ogole Cie jeszcze pamieta? :D
A czy ja cię o to pytam? Ja nawet wolę nie wiedzieć...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Zablokowany