: 19 lut 2013, 13:52
W systemie rezerwacji juz jest. Jak kupujesz bilet na luty to z Wilanowskiej, od 1 marca masz za to M Mlocinyyavorius pisze:Skąd to info o Młocinach?
W systemie rezerwacji juz jest. Jak kupujesz bilet na luty to z Wilanowskiej, od 1 marca masz za to M Mlocinyyavorius pisze:Skąd to info o Młocinach?
Bez sensu - takie zmiany powinni wprowadzać z chwilą wejścia nowej puli.Rosa pisze:Od 1 marca trasy z Warszawy przez Łódź, Poznań do Berlina i z Warszawy przez Łódź, Wrocław do Pragi będą startowały z Mlocin.
Szczerze mówiąc, to wątpię - wydaje mi się, że z Michalczewskim się dogadali w sprawie placu i będą chcieli się tam przenieść.Bastian pisze:Ciekawe, czy wrócą po otwarciu POW.
Szkoda, że nie ma komunikatu na stronie głównej. Moim zdaniem słaba decyzja...Rosa pisze:W systemie rezerwacji juz jest.
Ale widze że juz nawet maila o tym przyszłaliyavorius pisze:Szkoda, że nie ma komunikatu na stronie głównej. Moim zdaniem słaba decyzja...Rosa pisze:W systemie rezerwacji juz jest.
Przystanek autokarów linii P3 i P4 PolskiBus.com przeniesiony na Dworzec Autobusowy przy stacji Metro Młociny w Warszawie
Od 1 marca br. autokary ekspresowych linii P3 i P4 PolskiBus.com będą realizowały kursy z Dworca Autobusowego przy stacji Metro Młociny w Warszawie
Nowoczesny Dworzec Autobusowy zapewni pasażerom komfortowe warunki oczekiwania na odjazd autokarów
Wygodny i prosty dojazd do/ z każdej części Warszawy. Transfer do Centrum Warszawy zajmuje 20 minut
..
Już od 1 marca 2013 r. odjazdy i przyjazdy autokarów PolskiBus.com linii P3, jadących z Warszawy przez Łódź, Poznań i lotnisko Berlin Schönefeld do Berlina, a także autokarów linii P4 z Warszawy przez Łódź i Wrocław do Pragi będą realizowane z Dworca Autobusowego przy stacji Metro Młociny w Warszawie. Nowy przystanek zapewni pasażerom komfortowe warunki podróży, a także wygodny i prosty dojazd metrem, liniami autobusowymi i tramwajowymi do każdej części Warszawy.
Także linie P1, P2 i P11 PolskiBus.com odjeżdżają z przystanku autobusowego przy stacji Metro Młociny.
Pasażerowie przesiadający się z autokarów PolskiBus.com mających swój przystanek przy stacji Metro Wilanowska do autokarów odjeżdżających ze stacji Metro Młociny lub odwrotnie, mogą przesiąść się dogodnie dzięki szybkiemu połączeniu warszawskiego metra. Osoby podróżujące z bagażem będą mogły skorzystać z wind znajdujących się na poszczególnych stacjach metra. Czas przejazdu pomiędzy stacjami wynosi tylko 27 minut.
Za to trzeba się męczyć z dojazdem w samej Warszawie, a nie każdemu pasuje metro...Piter232 pisze:E, jechałem tym autobusem i ta decyzja jest świetna - zamiast męczyć się przez Pruszków z dojazdem do autostrady, autostrada jest praktycznie w zasięgu kilkunastu minut.
Moim również.yavorius pisze:Moim zdaniem słaba decyzja...
Ta, szczególnie, jak się wcześniej przesiadało z zapasem 30 minut na Wilanowskiej, to teraz rzeczywiście będzie to wygodne - przesiadka niemożliwa do zrealizowania...Pasażerowie przesiadający się z autokarów PolskiBus.com mających swój przystanek przy stacji Metro Wilanowska do autokarów odjeżdżających ze stacji Metro Młociny lub odwrotnie, mogą przesiąść się dogodnie dzięki szybkiemu połączeniu warszawskiego metra.
Chyba sumarycznie wyjdzie jednak szybciej. Powinni mocno skrócić czas przejazdu, bo z Wilanowskiej do wyjazdu z miasta to było jednak mnóstwo czasu, choćby nie wiem jakie korki by były to stamtąd powinno być szybciej.Wolfchen pisze:Za to trzeba się męczyć z dojazdem w samej Warszawie, a nie każdemu pasuje metro...
Na Wilanowską nie trzeba dojeżdżać?Wolfchen pisze:Za to trzeba się męczyć z dojazdem w samej Warszawie, a
nie każdemu pasuje metro...
Też trzeba, ale mimo wszystko, Wilanowska jest bliżej Centrum, a dojazd trwa krócej...MichalJ pisze:Na Wilanowską nie trzeba dojeżdżać?
Jedni mają lepiej, drudzy gorzej. Ja mam gorzej, więc piszę ze swojej perspektywy - na Wilanoską miałem max 20 minut tramwajem/autobusem.MichalJ pisze:A przesiadka P1/P2/P11-P3/P4 się poprawiła.
Z P5/P6/P7/P8/P9/P10 - niekoniecznie.Rosa pisze:Przesiadkowicze pewnie tez będa mieli lepiej.
Tak, ale jak jedziesz np. z Gdańska to jednak zyskujesz. Kiedyś P1 jechało na Wilanowską w czasie 5 godz. 45 min., a teraz jedzie na Młociny w czasie 4 godz. 55 min., więc jednak delikatnie jeszcze zyskasz. W drugą stronę jest owszem gorzej, ale czy te kursy były zawsze tak ładnie dopasowane?Wolfchen pisze:Ta, szczególnie, jak się wcześniej przesiadało z zapasem 30 minut na Wilanowskiej, to teraz rzeczywiście będzie to wygodne - przesiadka niemożliwa do zrealizowania...
Niestety czas przejazdu jest taki sam.Piter232 pisze:Chyba sumarycznie wyjdzie jednak szybciej. Powinni mocno skrócić czas przejazdu, bo z Wilanowskiej do wyjazdu z miasta to było jednak mnóstwo czasu, choćby nie wiem jakie korki by były to stamtąd powinno być szybciej.Wolfchen pisze:Za to trzeba się męczyć z dojazdem w samej Warszawie, a nie każdemu pasuje metro...
Ewentualny zysk o świcie nie równoważy straty ponad godziny, aby dojechać wieczoremashir pisze:Tak, ale jak jedziesz np. z Gdańska to jednak zyskujesz.
P9+P1 od samego początku były idealnie zgrane. Rozkładowo ZTCP 15 minut na przesiadkę, praktycznie około 30... Gdyby nie to, że pomieszkuję w Warszawie, to bym pewnie jeździł jak kiedyś, tj. przez DWZ i dalej PKS Elbląg (który ma tę zaletę, że jest bezpośrednio do Gdyni).ashir pisze:W drugą stronę jest owszem gorzej, ale czy te kursy były zawsze tak ładnie dopasowane?
I to właśnie mnie najbardziej irytuje. Zmieniają miejsce, ale czasu nijak nie ruszają.ashir pisze:Niestety czas przejazdu jest taki sam.
E, to lipa. Zwłaszcza, że przynajmniej do Łodzi to jest i tak nadmiar czasu.ashir pisze:Niestety czas przejazdu jest taki sam.