Ja jestem tego przykładem, że można. Jeśli chcesz, to sobie poszperaj w moim profilu, tam masz taką fajną zakładkę zobacz wszystkie posty primoż i wejdź. Ujrzysz w starych postach, tych z początków mojej działalności na forum, że krytykowałem istnienie linii 360. Nie zostało uznane to jako spam, gdyż potrafiłem swoją tezę poprzeć argumentami. Ty za to swych poglądów nie potrafisz poprzeć swych poglądów argumentami, a jeśli już to dajesz argumenty fałszywe, tak jak w temacie komunikacji o Ochocie, które to obaliłem.tomi pisze:niestety na forum nie można wypowiadać się krytycznie o zmianach w komunikacji, bo jak inaczej wytłumaczyć przedstawienie stanowiska w sprawie jako spam
to tyle w temacie
Komunikacja w Rembertowie
Moderator: Wiliam
Chyba sobie żartujesz... Większość mieszkańców Rakowca jest wdzięczna ZTMowi za zrobienie porządku z kursującymi jak chciały 157 i 512. W końcu jest jeden częsty autobus 128!tomi pisze:niestety Rembertów został przerobiony przez ZTM poprzez likwidację linii przyspieszonych, tak jak niedawno Rakowiec likwidacją 512
trudno, jestem w mniejszości na tym forum
ponieważ temat dotyczy Rembertowa nie zamierzam zmieniać tematu na inny
niestety większość zmian w warszawskiej komunikacji miejskiej oceniam negatywnie i przedstawione argumenty mnie nie przekonały
pozdrawiam wszystkich i żegnam
ponieważ temat dotyczy Rembertowa nie zamierzam zmieniać tematu na inny
niestety większość zmian w warszawskiej komunikacji miejskiej oceniam negatywnie i przedstawione argumenty mnie nie przekonały
pozdrawiam wszystkich i żegnam
128 - jedyna linia na Rakowcu Płd + 105,136,138,141,154,172,175,188,191,208,218,306,504
Raz coś mądrego napisałeś.tomi pisze:ponieważ temat dotyczy Rembertowa nie zamierzam zmieniać tematu na inny
Trudno, świetnie.tomi pisze:pozdrawiam wszystkich i żegnam
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Co do 143 i 515 to Mogę potwierdzić, że u mnie cały rok AON dziękuje ZTMowi za tę zmianę, coś na ratuszu ciężko się do 143 wbić (ale to już chyba taka specyfika dojazdów na tę uczelnie), ale 1 jest częściej, 2 jest bardziej punktualne.tomi pisze:trudno, jestem w mniejszości na tym forum
ponieważ temat dotyczy Rembertowa nie zamierzam zmieniać tematu na inny
niestety większość zmian w warszawskiej komunikacji miejskiej oceniam negatywnie i przedstawione argumenty mnie nie przekonały
pozdrawiam wszystkich i żegnam
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Co do 143 po prawie miesiącu kursowania nasuwają mi się takie przemyślenia
- Na TŁ jest tłok (od Marszałkowskiej do Ronda Wiatraczna), na Grochowskiej linia wyraźnie pustoszeje, zapełnia się z powrotem na rondzie Marsa. I tak jest codziennie. W przeciwnym kierunku natomiast większość osób z Rembertowa wysiada na przystankach Saska, Pl. na Rozdrożu, Marszałkowska, a nie na Grochowskiej czy Rondzie Wiatraczna. Zdarza się, że na Gocławku wysiadam sam. Pokazuje to, że mało kto przesiada się do tramwajów (bo jak już ktoś jedzie w okolice Ronda Dmowskiego, czy Dworca Centralnego wybiera kolej). Moim zdaniem wniosek z tego jest oczywisty: linia powinna być skierowana na Ostrobramską, natomiast na Wiatraczną i Grochowską powinno być przeniesione 345. Ciążenie Rembertowa ku rondu Wiatraczna to mit, i teraz widać to jak na dłoni (może tak było 30 lat temu, ale teraz tak na pewno nie jest).
- Na TŁ jest tłok (od Marszałkowskiej do Ronda Wiatraczna), na Grochowskiej linia wyraźnie pustoszeje, zapełnia się z powrotem na rondzie Marsa. I tak jest codziennie. W przeciwnym kierunku natomiast większość osób z Rembertowa wysiada na przystankach Saska, Pl. na Rozdrożu, Marszałkowska, a nie na Grochowskiej czy Rondzie Wiatraczna. Zdarza się, że na Gocławku wysiadam sam. Pokazuje to, że mało kto przesiada się do tramwajów (bo jak już ktoś jedzie w okolice Ronda Dmowskiego, czy Dworca Centralnego wybiera kolej). Moim zdaniem wniosek z tego jest oczywisty: linia powinna być skierowana na Ostrobramską, natomiast na Wiatraczną i Grochowską powinno być przeniesione 345. Ciążenie Rembertowa ku rondu Wiatraczna to mit, i teraz widać to jak na dłoni (może tak było 30 lat temu, ale teraz tak na pewno nie jest).