: 17 lut 2011, 12:05
Było napisane, że strzałki są bezkolizyjne. Teraz jest napisane, że strzałki mogą być stawiane "w szczególności" bezkolizyjnie, a zatem nie tylko.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Dołoże Leszno - skrócili dla Okopowej. Teraz zjeżdzając z Kercelaka nie zdążysz przejechać przez Leszno. 200m jazdy, połtorej minuty stania, priorytet nie ma co...Stary Pinwin pisze:Mam pytanie -kto spieprzył kilka sygnalizacji tramwajowych w mieście ? Międzyparkowa dla 18 -wzbudzenie po dwóch minutach . Przejazd przy szpitalu MSWiA - tyle samo . Okopowa /Żytnia -15 sek. Okopowa , 2 minuty Żytnia , którą nic nie jedzie . To w ramach priorytetu dla KZ![]()
![]()
Przecież tam i tak jest przystanekpiotram pisze:Teraz zjeżdzając z Kercelaka nie zdążysz przejechać przez Leszno.
I po jego obsłudze 1 lub 22 praktycznie zawsze zdążyłeś przelecieć przez Leszno bez zatrzymania. Teraz pałka kończy się wczesniej.Bastian pisze:Przecież tam i tak jest przystanekpiotram pisze:Teraz zjeżdzając z Kercelaka nie zdążysz przejechać przez Leszno.
Nie nie, Okopowa ma skrócone, a leszno wydłużone, bo cykl jest taki sam. Dodając totalnie po***any cykl przy Żytniej, jazda Okopową to istny koszmar... Poza tym Towarowa też się zesrała, Grzybowska, Daszyńskiego, Kolejowa - samo stanie...Bastian pisze:No to tam się w ogóle coś dziwnego porobiło. Leszno ma skrócone zielone, Okopowa najwyraźniej też...
No to co tu kierowcy jęczą, że się ostatnio nie da Lesznem przejechać?piotram pisze:Okopowa ma skrócone, a leszno wydłużone
No właśnie. I jak myślisz kto w sądzie będzie miał rację?Jarek pisze:I to jest ratio legis, ale analizując konfiguracje strumieni, które nie mogą dostawać jednoczesnego zezwolenia na ruch, łatwo wywnioskujesz, że strumienie prostopadłe muszą być rozdzielone w czasie. A nigdzie nie jest tam napisane, że zielona strzałka daje jakiś wyjątek.
Rozporządzenie jest po prostu niespójne!
Intencja rozporządzenia jest jasna. Sąd na 99,9% uniewinniłby IR. Zawsze jednak pozostaje ten 0,1%. No i po co komu stres.Majusi pisze:No właśnie. I jak myślisz kto w sądzie będzie miał rację?
Znasz taki przypadek? Uważam, że zdecydowaliby biegli.Majusi pisze:Dobry prokurator wykazał by winę IR
Jakos IR nie boi sie prokuratora dopuszczajac przejscia dla pieszych w strefie zamieszkania, dopuszczajac tymczasowe zajecie pasa przez majstrujacych przy rurach bez oznakowania i zostawiajac lini naprowadzajace na zamkniety pas. Ale jak istnieje watpliwa szansa, ze komus mogloby przeszkadzac nawet nie zlamanie przepisow ale inna interpretacja to juz sra w gacie.Majusi pisze:u się mylisz. Dobry prokurator wykazał by winę IR i nie zastosowanie się do Rozporządzenia. I nawet te 0.1% to dużo. Lepiej spać spokojnie.