: 22 sty 2010, 19:51
Który?kajo pisze:No tak, ale to jest ten ostatni przetarg, a ja się chciałem zapytać o poprzedni.
Który?kajo pisze:No tak, ale to jest ten ostatni przetarg, a ja się chciałem zapytać o poprzedni.
Ten w którym przyjechał pierwszy en71.Który?
Ściągnęła Sigma Poznań. Mińsk chyba odkupił.malyniak pisze: ściągnięcie niby w ciemno tych gomułek przez Mińsk
A mimo wszystko jechałem raz "setką", kiedy to miała dość poważne problemy z przejechaniem trasy... no może to maszynista miał większe problemy, bo EN71 wtedy zaczynała karierę, nie każdy pewnie był obeznany w 100% w tych "nowościach".fidzio pisze:Prędzej będzie zablokowana od AKM-ów, przecież EN71-101 ma stary rozruch i dwa wagony silnikowe. Tym się NIE DA zdefektować, dwie sprężarki, dwie przetwornice, dwa ws-y naprawdę musi zdarzyć się cud żeby przy sprawnym układzie biegowym i elektrycznym NIE ZJECHAĆ
A to z jakiego innego przetargu jest EN71-101? W zacytowanym przetargu, rozstrzygniętym we wrześniu 2009, termin dostawy pierwszego EN71 był 2 miesiące, ostatniego 4 miesiące, pierwszego EN57 4 miesiące, ostatniego 7 miesięcy. Więc i tak są spóźnieni.kajo pisze:Ten w którym przyjechał pierwszy en71.Który?
To nie jest pierwszy en71.malyniak pisze:A to z jakiego innego przetargu jest EN71-101?
Podpisanie umowy było opóźnione chyba jakimiś protestami. Wydaje się, że się wyrobili...malyniak pisze:W zacytowanym przetargu, rozstrzygniętym we wrześniu 2009
Owszem, KIO wydała wyrok 16 grudnia.przewoz pisze:Podpisanie umowy było opóźnione chyba jakimiś protestami. Wydaje się, że się wyrobili...malyniak pisze:W zacytowanym przetargu, rozstrzygniętym we wrześniu 2009
PESA na kolei nie ma dobrej opinii. Za dużo tych awariikajo pisze:Ja widzie dziwny powrót Mazowsza do PESy, wcześniej jakoś się do nich nie palili. A co do zakupu, to podejżewam, że mogło być na odwrót, zrobili przetarg, bo wiedzieli, żę ktoś do niego stanie.
Nie doceniasz umiejętności niektórych maszynistów. Znane sa dwa - czy trzy wypadki całkowitego defektu 71/100fidzio pisze:Prędzej będzie zablokowana od AKM-ów, przecież EN71-101 ma stary rozruch i dwa wagony silnikowe. Tym się NIE DA zdefektować, dwie sprężarki, dwie przetwornice, dwa ws-y naprawdę musi zdarzyć się cud żeby przy sprawnym układzie biegowym i elektrycznym NIE ZJECHAĆ ze szlaku w przypadku usterki, no chyba że odpukać połamie oba pantografy. Ogólnie zastosowane rozwiązania w niej prezentują się bardzo dobrze, zobaczymy jak spisywać będą się drzwi tu może być nieco kłopotów na początku.
No znam nawet te przypadki, przy czym należy pamiętać, że 71-100 posiada dwie przetwornice (101 ma ich aż cztery) i starszego typu sprężarki śrubowe które nie cieszą cię dobrą opiniąNie doceniasz umiejętności niektórych maszynistów. Znane sa dwa - czy trzy wypadki całkowitego defektu 71/100