Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
Pewnie ściąganie taboru związane z przerwą w kursowaniu pociągów na początku linii Kutno -Sierpc
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
awaria klimatyzacji na ogryzku(taka ksywka) 021plunio7 pisze:Jak dla mnie ciekawostka, bo nie widziałem jeszcze dwóch spalinowozów na jednym obiegu. Pesowe 015+021 na 10901 Gdańska-Tłuszcz.
" Nigdy się nie tłumacz - przyjaciele tego nie potrzebują, a wrogowie i tak nie uwierzą " - Mark Twain
Słoneczny i Dragon jeżdżą codziennie, więc 2 składy p&p odpadły. 4 Elfy poszły na NR do Bydgoszczy. Dzięki temu na pociągach lotniskowych w większości kursują pojedyncze składy. To samo dzieje się na przyspieszonych pociągach do Działdowa. W miejsce składów p&p wyjechały pojedyncze ELFy. Czy nie pora zakończyć tej farsy? Na tej trasie nie muszą koniecznie jeździć składy ELF i p&p. Ludzie ledwo mieszczą się do pociągów. Nikogo nie zabolałoby gdyby zamiast ELFa pojechał skład 2xEN57.
Ditto. Trzeba było zobaczyć jak wyglądał dziś 98722/3. Niech szanowna KM weźmie pod uwagę, że w godzinach 16-19 szkoły nigdy nie wracały, więc ludzi jest tyle samo co było. Dochodzą nawet osoby podróżujące z walizkami. Lepsze zestawy na lotniskowe to np 2xAL - jeśli oczywiście są. Rozkład spokojnie utrzymają. W przeciwnym wypadku tylko patrzeć jak utknie taki lotniskowy gdzieś na szlaku czekając na karetkę z powodu zasłabnięcia.
Tylko proszę bez argumentów, że to są pociągi głównie dla pasażerów samolotów, bo mi się "Nur fur Deutsche" przypomina.
Tylko proszę bez argumentów, że to są pociągi głównie dla pasażerów samolotów, bo mi się "Nur fur Deutsche" przypomina.
Za to w Tłuszczu stoją sobie nowiutkie AL w rezerwie + jedna zdewastowana.
SKMka robi podobny trik i na S9 widziałem dzisiaj tylko 14WE i 19WE, czyli składy cokolwiek mniejsze niż 6 członów dominujących dotychczas. Natomiast cięcia na KM nie dotknęły wszystkich obiegów, jechałem dzisiaj dwa razy Działdowem (być może to ten sam skład), był po staremu na 4 SunDeckach (3 wagony + sterowniczy).
Bombki, sudecki miały się najpierw "rozjezdzic"
Mazovia z Płocka - EN57AKM-1611 + 1637 + 1646
Czego się spodziewać w ten piątek na Siedlcach o 15:30 i Łukowiance?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
3xEN57AL.pawcio pisze:Czego się spodziewać w ten piątek na Siedlcach o 15:30 i Łukowiance?
Dzisiejsza poranna Wiedenka na x3 EN57AL Ochoty (1689,1668,1648). Z kolei poranny Bolimek (podobnie jak popołudniowy od korekty wakacyjnej) na x1 45WE. Zaś popołudniowy Radomiak dzisiaj zamiast na 3 pudłach poszedł na 8 w związku z przejściem w Radomiu na specjalny ŚDM do Krakowa. Ponadto jak się dowiedziałem w Idzikowicach KM-y trzymają rezerwę taborową w postaci EU47.
A normalnie poranny Bolimek w wakacje jest na Push&Pullach?
Oba? To ci luksus wyboru!Atapi pisze:3xEN57AL.pawcio pisze:Czego się spodziewać w ten piątek na Siedlcach o 15:30 i Łukowiance?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Tak, poranny jak i popołudniowy Bolimek już od kilku miesięcy jeżdżą na 4 Push Pull-ach. Od 25.06. popołudniowy jeździ na x1 45WE, bo obieg Push Pull-i z rana przechodzi potem bodaj na obsługę linii działdowskiej. Po wakacjach jak wagony wrócą z Dragona i Słonecznego to pewnie z powrotem Bolimek popołudniowy będzie na Push Pull-ach.ashir pisze:A normalnie poranny Bolimek w wakacje jest na Push&Pullach?