Komunikacja miejska po M2C - plany, projekty

Moderator: Wiliam

Flash8222
Posty: 7631
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 02 mar 2015, 12:38

Nie zapominajmy o poszkodowanych szczęśliwicach ;)

Georg
Posty: 6051
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 02 mar 2015, 12:43

Szczęśliwice mają 521 z jednoperonową przesiadką w 125 i 525 na przystanku Trakt Lubelski. To akurat nietrafiony pomysł. :)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 02 mar 2015, 12:47

A Wy naprawdę chcecie ciągnąć tego flame'a?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 6051
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 02 mar 2015, 13:09

Trochę nie rozumiem trasy 125. Dlaczego nie da się tego skierować do metra Stadion albo skrócić do Wiatraka? Przecież zaoszczędzone brygady można spokojnie zagospodarować w miejscach, gdzie nie ma tramwajów.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36685
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 02 mar 2015, 13:15

Gdybyś czytał, co flejmujesz... :roll: :twisted:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Georg
Posty: 6051
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 02 mar 2015, 13:28

Wyżej było napisane, że jest to po to, żeby podwieźć ludzi z linii wołomińskiej. Dlaczego ci ludzie nie mogą dojechać tramwajem i przesiąść się w 125, tylko muszą mieć dojazd bezpośredni? Aż tylu pasażerów tam się przesiada w 125?

patryk148
Posty: 547
Rejestracja: 20 gru 2005, 18:13
Lokalizacja: jeszcze Widok

Post autor: patryk148 » 02 mar 2015, 19:01

A teraz mi przyszło na myśl, żeby:

125 jechało na Hallera przez Szwedzką (i najlepiej jako ten socjal na Jagiellońskiej) - chociaż tabor nie ten,
135 trasa 311 (10/15/10/30) - dowiezie do silnego tramwaju
168 na Olszynkę, bo w końcu przywrócona została linii 225 jeżdżąca w dni wolne łącząca Gocław z Ostrobramską.

PS. Przy okazji można byłoby zrobić taki manewr, że autobus 512 (15/15/15/15) na Sokolą przechodzi w 502 (30/30/30/30 lub 514 (30/30/30/30) i odwrotnie. Wtedy unikniemy zbędnych kilometrów na objazdy przez Błonia.

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 02 mar 2015, 19:15

Sprytnie pomyślane.

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 02 mar 2015, 19:25

patryk148 pisze:A teraz mi przyszło na myśl, żeby:

125 jechało na Hallera przez Szwedzką (i najlepiej jako ten socjal na Jagiellońskiej) - chociaż tabor nie ten,
135 trasa 311 (10/15/10/30) - dowiezie do silnego tramwaju
168 na Olszynkę, bo w końcu przywrócona została linii 225 jeżdżąca w dni wolne łącząca Gocław z Ostrobramską.
Niestety Twój pomysł umiera w momencie wysłania 125 przez Szwedzką, bo robisz niepotrzebnie z tej linii tasiemca.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 02 mar 2015, 19:31

patryk148 pisze: PS. Przy okazji można byłoby zrobić taki manewr, że autobus 512 (15/15/15/15) na Sokolą przechodzi w 502 (30/30/30/30 lub 514 (30/30/30/30) i odwrotnie. Wtedy unikniemy zbędnych kilometrów na objazdy przez Błonia.
Nie do zrealizowania bo i w Miłośnie i na Zaciszu nie powinno być postojów. Choć idea ciekawa.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 02 mar 2015, 19:34

pawcio pisze:Nie do zrealizowania bo i w Miłośnie i na Zaciszu nie powinno być postojów. Choć idea ciekawa.
Jakoś niedługo przypadkiem nie ma powstać dedykowana pętla na Zaciszu?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 02 mar 2015, 19:36

To zmieni warunki brzegowe. Aczkolwiek o tej pętli mówiło się w czasach mojej podstawówki a juz dłużej mieszkam na Gocławiu niż Targówku.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6949
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 02 mar 2015, 20:14

Moim zdaniem idea z kosmosu. To nie są tramwaje - tu przeniesiemy często całkiem spore nieregularności z jednej linii na drugą i odwrotnie. Tylko dzisiaj lewoskręt na Młodzieńczej spowodował zbrylenie 512 w składy potrójne. A z tymi kilometrami na błoniach to nie ma co przesadzać chyba...

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4782
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 02 mar 2015, 21:19

Otóż to, przecież te autobusy objadą tylko dookoła ten skwerek z tymi niedobitkami Jarmarku Europa. Jak na pętlę uliczną, to to będzie naprawdę nieduża odległość.
Obrazek

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 02 mar 2015, 21:38

Wizualizacja w Gazecie zakładała objazd połowy błoni.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ