Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 11 paź 2016, 16:33

To byłoby najlepsze - tyle, że przez sławny zakręt przy ZK jest problem z geometrią i zgoda - jeśli będzie - to co najwyżej na midiki :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 11 paź 2016, 16:45

Jakoś nie wierzę, że przebudowa tej infrastruktury jest droższa, niż utrzymywanie nadkładającego długie kilometry muchowozu. Przy czym wykorzystanie 152 (wydłużonego nawet nie we wszystkich kursach) to znikomy koszt brygadowy.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 11 paź 2016, 16:46

Ja się skłaniam ku tezie, że ten muchowóz będzie zrobiony tylko po to, żeby udowodnić rzekomy brak potrzeby takiego połączenia - bo przecież jest jeszcze możliwość utworzenia krótzej linii, przez Płochocińską, Brzeziny i dalej po trasie 204...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8450
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 12 paź 2016, 10:45

Emyl pisze:Jakoś nie wierzę, że przebudowa tej infrastruktury jest droższa, niż utrzymywanie nadkładającego długie kilometry muchowozu. Przy czym wykorzystanie 152 (wydłużonego nawet nie we wszystkich kursach) to znikomy koszt brygadowy.
Mam wrażenie, że pieniądze na kursowanie autobusów to zupełnie inna kieszeń, niż inwestycja pt. przebudowa drogi. O tym, czy ZTM może samodzielnie własnymi rękoma przebudować drogę w tym miejscu nie wspominając.

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 12 paź 2016, 11:31

Ile razy słyszałem, że ulica nie spełnia warunków ZTM i autobus nie pojedzie.Sam pamiętam, jak wycofano autobusy z południowej Postępu, bo droga była dziurawa. Momentalnie naprawiono i autobusy wróciły.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8450
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 12 paź 2016, 11:56

Czyli naprawiono i dziur nie było. A czy przy więzieniu coś poprawiono?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 12 paź 2016, 14:51

A co trzeba poprawić? Nawierzchnię? Zapraszam na Antoniewską. Geometrię? Zapraszam na Calową. Odkąd wpuszczono autobusy na Calową, w żadne gadanie "za wąsko, za ciasny zakręt" nie uwierzę.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 12 paź 2016, 17:13

person pisze:
Emyl pisze:Jakoś nie wierzę, że przebudowa tej infrastruktury jest droższa, niż utrzymywanie nadkładającego długie kilometry muchowozu. Przy czym wykorzystanie 152 (wydłużonego nawet nie we wszystkich kursach) to znikomy koszt brygadowy.
Mam wrażenie, że pieniądze na kursowanie autobusów to zupełnie inna kieszeń, niż inwestycja pt. przebudowa drogi. O tym, czy ZTM może samodzielnie własnymi rękoma przebudować drogę w tym miejscu nie wspominając.
Ja wiem, że to inna kieszeń, ale nadal miejska. Kłania się niedasizm, o to mi chodziło.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36666
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 12 paź 2016, 23:47

Wolfchen pisze:
TuStolica pisze:(...)Trwają także prace nad uruchomieniem linii z Tarchomina na osiedle Derby, kursującej m.in. Modlińską i Trasą Toruńską.

Źródło
Kompletny bezsens z taką linią moim zdaniem - linia dookoła świata, w dodatku nie wiadomo dla kogo
A nie dla zapewnienia dojazdu na Bródno w sytuacji, gdy wyleci z niego 134?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Gontar
(Rav5202)
Posty: 2281
Rejestracja: 15 paź 2009, 19:42
Lokalizacja: Warszawa - Witolin

Post autor: Gontar » 13 paź 2016, 9:21

Takie pytanko: Podczas przebudowy TT pod wiaduktem na wysokości pętli tramwajowej Żerań FSO był przystanek dla 509 i ówczesnej 518stki w kierunku Nowodworów. Czemu nie można było go tam utrzymać, tylko zrobiono jakiś bezsensowny parking? Przesiadka z Bródna/Żoliborza i z Pragi na Bródno/Żoliborz była by nieco wygodniejsza..

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 13 paź 2016, 9:59

Dobre pytanie, też się nad tym zastanawiałem. Przesiadka na Żeraniu w kierunku Tarchomina jest koszmarna...
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25425
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 13 paź 2016, 11:04

Będzie dorabiany. Był on w czasowej organizacji ruchu, a jakiś czas temu ZTM zlecał przetarg na stałą organizację dla tego przystanku.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 13 paź 2016, 11:07

Ale 3 lata przerwy między tymi zdarzeniami muszą być obowiązkowo...

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 13 paź 2016, 12:09

Bastian pisze:
Wolfchen pisze:Kompletny bezsens z taką linią moim zdaniem - linia dookoła świata, w dodatku nie wiadomo dla kogo
A nie dla zapewnienia dojazdu na Bródno w sytuacji, gdy wyleci z niego 134?
Dokładnie takie było uzasadnienie podczas prezentacji dla radnych. 134 jak najszybciej z Zielonej Białołęki do Metra Marymont, a więc z ominięciem Bródna, w zamian ta nowa, nieszczęsna linia między Zieloną Białołęką a Tarchominem z wycieczką po Bródnie raz na pół godziny. Oczywiście będzie to kolejny muchowóz, za to paru radnych wykaże się sukcesem. Bo ile osób poza nimi jest realnie zainteresowanych regularnym dojeżdzaniem do urzędu dzielnicy.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36666
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 13 paź 2016, 12:33

osa pisze:
Bastian pisze: A nie dla zapewnienia dojazdu na Bródno w sytuacji, gdy wyleci z niego 134?
Dokładnie takie było uzasadnienie podczas prezentacji dla radnych. 134 jak najszybciej z Zielonej Białołęki do Metra Marymont, a więc z ominięciem Bródna, w zamian ta nowa, nieszczęsna linia między Zieloną Białołęką a Tarchominem z wycieczką po Bródnie raz na pół godziny. Oczywiście będzie to kolejny muchowóz, za to paru radnych wykaże się sukcesem. Bo ile osób poza nimi jest realnie zainteresowanych regularnym dojeżdzaniem do urzędu dzielnicy.
Rzadko bywam, więc zapytam: rzeczywiście nikt nie jeździ 134 z Olesina i Ostródzkiej na Bródno?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ODPOWIEDZ