Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25359
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 17 sty 2019, 22:42

Przy Kondratowicza znika dość rozległe skrzyżowanie. Da radę.
Tak. Bródno kołowo stanie. Trzeba zapewnić alternatywę i więcej kursów po szynie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10623
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 17 sty 2019, 22:46

A co ze Służewcem? Coś wylatuje na żeberko, czy tylko jak będzie trzeba?
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25359
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 17 sty 2019, 22:49

Tylko jak będzie bałagan. Rozkładowo chyba nie ma w ogóle postojów 17+41 na trzeciego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 17 sty 2019, 22:50

Jeśli 17bis nie jest puste, to nie widzę powodu, dla którego 41 jadące do Radosława na tej samej trasie miałoby być puste. A 52,5 kursu na godzinę na północnym wlocie to i tak dużo. I jestem zdania, że 41 właśnie zapobiega dopchaniu jedynką kolejnych pasażerów do M1, bo Ziemia nie kręci się wokół Marszałkowskiej i w jakiś sposób dowozi to pasażerów do centrum. Do M2 można dojechać wszystkim z 11 Listopada i jeszcze autobusami, więc decyzja o stworzeniu 41 wydaje mi się słuszna. Tylko stan faktyczny na Służewcu może okazać się bardzo ciekawy, jeśli się kolejność nie zgodzi.

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 17 sty 2019, 22:51

Według ZTM na papierze jest git. Tylko łączenie 17 i 17bis na Marymoncie ok brygady się raczej nie zajezdzaja zaś łączenie 17 i 41 na Radosława z dwóch odległych krańców nie widzę tego. Burdello jak trza. Współczucia ekspedycji na Służewcu.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25359
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 17 sty 2019, 22:55

To jest największa mielizna tej zmiany. A Służewiec ma i tak przechlapane w szczycie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 17 sty 2019, 22:57

Bo na początku napisano, że na Woronicza.
To może jednak umiem czytać.

Czy jednak nie będzie nic zabierane z 1, poza skróceniem z Żerania do Annopolu (3 brygady)?
Skoro 41 nie jest kosztem 1, tylko ekstra, to wspaniale.

Dopiero co zaorano Służewiec i zbudowano od nowa. Wielka szkoda, że nie od razu z jednym torem więcej.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 17 sty 2019, 23:00

KwZ pisze:
17 sty 2019, 22:57
Bo na początku napisano, że na Woronicza.
To może jednak umiem czytać.

Czy jednak nie będzie nic zabierane z 1, poza skróceniem z Żerania do Annopolu (3 brygady)?
Skoro 41 nie jest kosztem 1, tylko ekstra, to wspaniale.
Też wydawało mi się, że umiem, ale tyle wpisów było o Służewcu, że aż zwątpiłem.

5556
Posty: 2589
Rejestracja: 24 sie 2006, 11:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 5556 » 17 sty 2019, 23:07

A nie można było tego 41 skierować na trasie Żerań Wschodni - Metro Marymont lub Piaski albo ewentualnie Rondo Radosława i potem w porannym szczycie Stawkami i Międzyparkową a popołudniu odwrotnie (z postojami tylko na Żeraniu)? Przecież najważniejsze to dowieźć Bródno do metra, a dwa by brygady kursujące na 41 nie utknęły np w jakimś zatrzymaniu na JPII czy Mokotowie... To może w rzeczywistości ładnie wygląda na papierze, ale w praktyce czarno to widzę...
185 - najlepsza linia w mieście!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25359
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 17 sty 2019, 23:09

Brygad nie ma. Gdyby były brygady, to 4x pojechałoby do Dw. Wileńskiego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 17 sty 2019, 23:15

Bo ZTM pisze o Służewcu.
W ulotce wcale nie pisze :term: (jest tylko Marynarska)
Może z komunikatów ZTM trzeba robić screeny?
41 przy metrze na Bródnie.png
2019-01-17 23:13. Źródło: https://www.ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=2326&c=100&l=1
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 17 sty 2019, 23:28

pawcio pisze:
17 sty 2019, 23:09
Brygad nie ma. Gdyby były brygady, to 4x pojechałoby do Dw. Wileńskiego.
A jakby do Kawęczyńskiej wydłużyć 28, a 13 przerzucić na Żerań Wschodni - nie wyszłoby na to samo? Nie żeby to było lepsze, jedynie możliwe.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 17 sty 2019, 23:31

Glonojad pisze:
17 sty 2019, 20:50
fik pisze:
17 sty 2019, 18:41

(swoją drogą, dzielenie 17 oceniam równie mocno, jak cięcie 1)
17 pogorszy się na trzech północnych przystankach w dni powszednie , pocięte 1 byłoby na całym wolsko-ochockim odcinku. To jednak zupełnie inny kaliber.
Pod warunkiem, że utrzymana zostanie regularność kursowania 17+41, jak również w którejś kolejnej zmianie rozkładu nie okaże się, że obie kursują jednocześnie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Stary Pingwin
Posty: 5817
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 17 sty 2019, 23:35

pawcio pisze:
17 sty 2019, 22:55
To jest największa mielizna tej zmiany. A Służewiec ma i tak przechlapane w szczycie.
Dotrze się. Motorniczy 17 wyjeżdżającej z pętli Potocka orientuje się, czy 17 z Tarchomina pojechała, ewentualnie pilnie się rozgląda przy wyjeździe. Zdarza się przy wyjazdach dodatków z Żoliborza, że 17 z Tarchomina jest lekko opóźniona. Oby koordynacja na Babce nie była jak na początkowej Marszałkowskiej, czyli 17,33 i 41 w jednej minucie.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 18 sty 2019, 6:28

227 jest do wywalenia, nie zapewnia już żadnej ciekawej relacji na Bródnie.

I jakieś solówki na Ogińskiego by się przydały (zamiast ciągać wszystko przez Wysockiego-Bartniczą). 156 i 240 dalyby radę.

Boli rozwarstwienie potoków: Zp Św. Wincentego z tramwaju może jechać do 112/240 do Toruńskiej albo 145 do Rembielinskiej. Prawda jest taka, że ZP Toruńska jest skrajnie niewygodny jeśli chodzi o przesiadki E->S i w sumie to wątpię, żeby ktoś z nich masowo korzystał. Dlatego 240 powinno zostać wyrzucone na południe osiedla, a 112 najlepiej skrócone do Podgrodzia w zamian za coś ciekawego (i mniej długiego) do Marek.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

ODPOWIEDZ