Strona 13 z 26

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

: 17 sty 2019, 22:42
autor: pawcio
Przy Kondratowicza znika dość rozległe skrzyżowanie. Da radę.
Tak. Bródno kołowo stanie. Trzeba zapewnić alternatywę i więcej kursów po szynie.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

: 17 sty 2019, 22:46
autor: Łukasz
A co ze Służewcem? Coś wylatuje na żeberko, czy tylko jak będzie trzeba?

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

: 17 sty 2019, 22:49
autor: pawcio
Tylko jak będzie bałagan. Rozkładowo chyba nie ma w ogóle postojów 17+41 na trzeciego.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

: 17 sty 2019, 22:50
autor: Yelonker
Jeśli 17bis nie jest puste, to nie widzę powodu, dla którego 41 jadące do Radosława na tej samej trasie miałoby być puste. A 52,5 kursu na godzinę na północnym wlocie to i tak dużo. I jestem zdania, że 41 właśnie zapobiega dopchaniu jedynką kolejnych pasażerów do M1, bo Ziemia nie kręci się wokół Marszałkowskiej i w jakiś sposób dowozi to pasażerów do centrum. Do M2 można dojechać wszystkim z 11 Listopada i jeszcze autobusami, więc decyzja o stworzeniu 41 wydaje mi się słuszna. Tylko stan faktyczny na Służewcu może okazać się bardzo ciekawy, jeśli się kolejność nie zgodzi.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

: 17 sty 2019, 22:51
autor: beni
Według ZTM na papierze jest git. Tylko łączenie 17 i 17bis na Marymoncie ok brygady się raczej nie zajezdzaja zaś łączenie 17 i 41 na Radosława z dwóch odległych krańców nie widzę tego. Burdello jak trza. Współczucia ekspedycji na Służewcu.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

: 17 sty 2019, 22:55
autor: pawcio
To jest największa mielizna tej zmiany. A Służewiec ma i tak przechlapane w szczycie.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

: 17 sty 2019, 22:57
autor: KwZ
Bo na początku napisano, że na Woronicza.
To może jednak umiem czytać.

Czy jednak nie będzie nic zabierane z 1, poza skróceniem z Żerania do Annopolu (3 brygady)?
Skoro 41 nie jest kosztem 1, tylko ekstra, to wspaniale.

Dopiero co zaorano Służewiec i zbudowano od nowa. Wielka szkoda, że nie od razu z jednym torem więcej.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

: 17 sty 2019, 23:00
autor: Yelonker
KwZ pisze:
17 sty 2019, 22:57
Bo na początku napisano, że na Woronicza.
To może jednak umiem czytać.

Czy jednak nie będzie nic zabierane z 1, poza skróceniem z Żerania do Annopolu (3 brygady)?
Skoro 41 nie jest kosztem 1, tylko ekstra, to wspaniale.
Też wydawało mi się, że umiem, ale tyle wpisów było o Służewcu, że aż zwątpiłem.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

: 17 sty 2019, 23:07
autor: 5556
A nie można było tego 41 skierować na trasie Żerań Wschodni - Metro Marymont lub Piaski albo ewentualnie Rondo Radosława i potem w porannym szczycie Stawkami i Międzyparkową a popołudniu odwrotnie (z postojami tylko na Żeraniu)? Przecież najważniejsze to dowieźć Bródno do metra, a dwa by brygady kursujące na 41 nie utknęły np w jakimś zatrzymaniu na JPII czy Mokotowie... To może w rzeczywistości ładnie wygląda na papierze, ale w praktyce czarno to widzę...

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

: 17 sty 2019, 23:09
autor: pawcio
Brygad nie ma. Gdyby były brygady, to 4x pojechałoby do Dw. Wileńskiego.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

: 17 sty 2019, 23:15
autor: KwZ
Bo ZTM pisze o Służewcu.
W ulotce wcale nie pisze :term: (jest tylko Marynarska)
Może z komunikatów ZTM trzeba robić screeny?
41 przy metrze na Bródnie.png
2019-01-17 23:13. Źródło: https://www.ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=2326&c=100&l=1

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

: 17 sty 2019, 23:28
autor: KwZ
pawcio pisze:
17 sty 2019, 23:09
Brygad nie ma. Gdyby były brygady, to 4x pojechałoby do Dw. Wileńskiego.
A jakby do Kawęczyńskiej wydłużyć 28, a 13 przerzucić na Żerań Wschodni - nie wyszłoby na to samo? Nie żeby to było lepsze, jedynie możliwe.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

: 17 sty 2019, 23:31
autor: fik
Glonojad pisze:
17 sty 2019, 20:50
fik pisze:
17 sty 2019, 18:41

(swoją drogą, dzielenie 17 oceniam równie mocno, jak cięcie 1)
17 pogorszy się na trzech północnych przystankach w dni powszednie , pocięte 1 byłoby na całym wolsko-ochockim odcinku. To jednak zupełnie inny kaliber.
Pod warunkiem, że utrzymana zostanie regularność kursowania 17+41, jak również w którejś kolejnej zmianie rozkładu nie okaże się, że obie kursują jednocześnie.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

: 17 sty 2019, 23:35
autor: Stary Pingwin
pawcio pisze:
17 sty 2019, 22:55
To jest największa mielizna tej zmiany. A Służewiec ma i tak przechlapane w szczycie.
Dotrze się. Motorniczy 17 wyjeżdżającej z pętli Potocka orientuje się, czy 17 z Tarchomina pojechała, ewentualnie pilnie się rozgląda przy wyjeździe. Zdarza się przy wyjazdach dodatków z Żoliborza, że 17 z Tarchomina jest lekko opóźniona. Oby koordynacja na Babce nie była jak na początkowej Marszałkowskiej, czyli 17,33 i 41 w jednej minucie.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

: 18 sty 2019, 6:28
autor: Dantte
227 jest do wywalenia, nie zapewnia już żadnej ciekawej relacji na Bródnie.

I jakieś solówki na Ogińskiego by się przydały (zamiast ciągać wszystko przez Wysockiego-Bartniczą). 156 i 240 dalyby radę.

Boli rozwarstwienie potoków: Zp Św. Wincentego z tramwaju może jechać do 112/240 do Toruńskiej albo 145 do Rembielinskiej. Prawda jest taka, że ZP Toruńska jest skrajnie niewygodny jeśli chodzi o przesiadki E->S i w sumie to wątpię, żeby ktoś z nich masowo korzystał. Dlatego 240 powinno zostać wyrzucone na południe osiedla, a 112 najlepiej skrócone do Podgrodzia w zamian za coś ciekawego (i mniej długiego) do Marek.