Komunikacja miejska na Woli

Moderator: Wiliam

Georg
Posty: 6049
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 15 lut 2013, 9:16

Aha. Czyli innymi słowy niepunktualność jest ceną za mikroszczyt o 7, tak?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 15 lut 2013, 11:05

Nie tak. Mikroszczytem przenoszą się postoje z Młynowa na Gocław.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 6049
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 15 lut 2013, 16:43

pawcio pisze:Nie tak. Mikroszczytem przenoszą się postoje z Młynowa na Gocław.
Po południu nie masz mikroszczytu, a też postoje są tylko na Gocławiu. To czym to jest spowodowane? Chodzi mi o wszystkie 3 kursy o godzinie 17. Pomijam fakt, że wcześniejsze postoje 4-minutowe o 15 i 16 też pozostawiają wiele do życzenia.
Argument o tym, że jest tam 136 i 103 nie jest do końca trafiony, bo przed zmianami w związku z budową metra w czerwcu zeszłego roku też były obydwie linie, 151 jeździło częściej, postoje na Młynowie były dłuższe i jakoś miejsce było.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 16 lut 2013, 13:46

Georg pisze:
pawcio pisze:Nie tak. Mikroszczytem przenoszą się postoje z Młynowa na Gocław.
Po południu nie masz mikroszczytu, a też postoje są tylko na Gocławiu. To czym to jest spowodowane?
Bo jak już się tym mikroszczytem na Gocław przeniosły, to by mogły wrócić na Młynów, potrzebny byłby mikroszczyt z Gocławia. Tylko po co taki mikroszczyt gdzieś między 9 a 14?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 16 lut 2013, 15:36

pawcio pisze:
Georg pisze: Po południu nie masz mikroszczytu, a też postoje są tylko na Gocławiu. To czym to jest spowodowane?
Bo jak już się tym mikroszczytem na Gocław przeniosły, to by mogły wrócić na Młynów, potrzebny byłby mikroszczyt z Gocławia. Tylko po co taki mikroszczyt gdzieś między 9 a 14?
Może po to, żeby takie 3/151 w zmianie B. nie miało dwóch pierwszych postojów na Młynowie, które wynoszą: trzy minuty, minuta.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 16 lut 2013, 15:40

Kółko na 151 w najdłuższej wersji to coś około 100 minut. Naprawdę niezbędny jest postój? Serio? Dwie godziny jazdy non stop, z czego część w korkach, gdzie pies Pluto byłby w stanie jechać, bo żadna to sztuka popuszczanie hamulca, to dawka nie do przeżycia?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

bartoni722
Posty: 12144
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 16 lut 2013, 15:42

Naprawdę fakt że np. po 10:00 będą trzy odjazdy co 15 minut z Gocławia jest nie do przeżycia? Kosztem tego, że linia będzie regularna?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3846
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 16 lut 2013, 16:32

bartoni722 pisze:Naprawdę fakt że np. po 10:00 będą trzy odjazdy co 15 minut z Gocławia jest nie do przeżycia?
Nie do przeżycia jest 151 w obecnym kształcie i nie chodzi mi tu bynajmniej o postoje.

bartoni722
Posty: 12144
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 16 lut 2013, 16:38

Może los Z20 powinno tą linię spotkać? Bo w szczytach puste nie jeździ...
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Georg
Posty: 6049
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 16 lut 2013, 18:05

primoż pisze:Nie do przeżycia jest 151 w obecnym kształcie i nie chodzi mi tu bynajmniej o postoje.
A o co? Albo piszesz konkretnie, albo w ogóle. A nie takie ogólniki.

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3846
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 16 lut 2013, 18:08

Georg pisze:A o co? Albo piszesz konkretnie, albo w ogóle. A nie takie ogólniki.
Linia z częstotliwością aż co pół godziny w DS i brakiem frekwencji nie ma racji bytu. Na Grzybowskiej spokojnie się zmieszczą do 105 i 109.

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 17 lut 2013, 1:46

primoż pisze:
Georg pisze:A o co? Albo piszesz konkretnie, albo w ogóle. A nie takie ogólniki.
Linia z częstotliwością aż co pół godziny w DS i brakiem frekwencji nie ma racji bytu. Na Grzybowskiej spokojnie się zmieszczą do 105 i 109.
Tylko zostaje ROGALIŃSKA i SIEDMIOGRODZKA. Na północnym odcinku Płockiej to też w sumie nie takie pewne czy przyklasną pomysłowi eliminacji połączenia w DS. Nie twierdzę, że frekwencja jest rewelacyjna, bo nie jest dobra. Trzeba przeprowadzić reformę połączeń z częstotliwości ( co 30' ) na terenie Śródmieścia, ale nie na zasadzie, że obetnijmy wszystkim tym liniom kursy w dni świąteczne.

Największe knoty powstały w Śródmieściu powstały w ostatnich czasach.

151 - 10-15/20/20 ( od 2011 r. : co 20/20/30 )
178 - 15/20/20 ( od 2010 r. : co 20/20/30 )
227 - jako 127 co 15/15/20 ( co 2012 r.: co 20/30/30 )

Reasumując problem się zaczyna w momencie obcięcia częstotliwości. Wtedy było zrobić jakiś sensowne ruchy zamiast tworzyć kolejne socjale, bo prawda jest taka, że im dłużej socjal trwa tym trudniej coś z nim zrobić ( 505 w wersji socjalnej trwało 2,5 roku, mimo że wieszczono, że po ścięciu do częstotliwości 30/60/60 przetrwa maximum kilka miesięcy ).

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 17 lut 2013, 9:18

ROGALIŃSKA jest w dojściu do PŁOCKIEJ - ale to będzie niepolityczne (bardzo duże liceum, o zajezdni nie wspominając) - choć 351 by te kwestie zaliczało. :-k

SIEDMIOGRODZKA powinna mieć po prostu dwukierunkowy przystanek 105 i 109... ](*,)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 17 lut 2013, 12:32

Glonojad pisze:ROGALIŃSKA jest w dojściu do PŁOCKIEJ - ale to będzie niepolityczne (bardzo duże liceum, o zajezdni nie wspominając) - choć 351 by te kwestie zaliczało. :-k

SIEDMIOGRODZKA powinna mieć po prostu dwukierunkowy przystanek 105 i 109... ](*,)

A nie lepiej:

106 - MŁYNÓW - ZACHĘTA ( co 15/20/20 )

351 - GOCŁAW - EMILII PLATER ( co 30/30/xx ) - jako socjal na placu Na Rozdrożu :P

Georg
Posty: 6049
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 17 lut 2013, 12:47

A gdzie na Emilii Plater wciśniesz 351? Chyba tylko wywalając 510.

ODPOWIEDZ