Strona 13 z 87

: 15 lut 2013, 9:16
autor: Georg
Aha. Czyli innymi słowy niepunktualność jest ceną za mikroszczyt o 7, tak?

: 15 lut 2013, 11:05
autor: pawcio
Nie tak. Mikroszczytem przenoszą się postoje z Młynowa na Gocław.

: 15 lut 2013, 16:43
autor: Georg
pawcio pisze:Nie tak. Mikroszczytem przenoszą się postoje z Młynowa na Gocław.
Po południu nie masz mikroszczytu, a też postoje są tylko na Gocławiu. To czym to jest spowodowane? Chodzi mi o wszystkie 3 kursy o godzinie 17. Pomijam fakt, że wcześniejsze postoje 4-minutowe o 15 i 16 też pozostawiają wiele do życzenia.
Argument o tym, że jest tam 136 i 103 nie jest do końca trafiony, bo przed zmianami w związku z budową metra w czerwcu zeszłego roku też były obydwie linie, 151 jeździło częściej, postoje na Młynowie były dłuższe i jakoś miejsce było.

: 16 lut 2013, 13:46
autor: pawcio
Georg pisze:
pawcio pisze:Nie tak. Mikroszczytem przenoszą się postoje z Młynowa na Gocław.
Po południu nie masz mikroszczytu, a też postoje są tylko na Gocławiu. To czym to jest spowodowane?
Bo jak już się tym mikroszczytem na Gocław przeniosły, to by mogły wrócić na Młynów, potrzebny byłby mikroszczyt z Gocławia. Tylko po co taki mikroszczyt gdzieś między 9 a 14?

: 16 lut 2013, 15:36
autor: Pawel_
pawcio pisze:
Georg pisze: Po południu nie masz mikroszczytu, a też postoje są tylko na Gocławiu. To czym to jest spowodowane?
Bo jak już się tym mikroszczytem na Gocław przeniosły, to by mogły wrócić na Młynów, potrzebny byłby mikroszczyt z Gocławia. Tylko po co taki mikroszczyt gdzieś między 9 a 14?
Może po to, żeby takie 3/151 w zmianie B. nie miało dwóch pierwszych postojów na Młynowie, które wynoszą: trzy minuty, minuta.

: 16 lut 2013, 15:40
autor: Szeregowy_Równoległy
Kółko na 151 w najdłuższej wersji to coś około 100 minut. Naprawdę niezbędny jest postój? Serio? Dwie godziny jazdy non stop, z czego część w korkach, gdzie pies Pluto byłby w stanie jechać, bo żadna to sztuka popuszczanie hamulca, to dawka nie do przeżycia?

: 16 lut 2013, 15:42
autor: bartoni722
Naprawdę fakt że np. po 10:00 będą trzy odjazdy co 15 minut z Gocławia jest nie do przeżycia? Kosztem tego, że linia będzie regularna?

: 16 lut 2013, 16:32
autor: primoż
bartoni722 pisze:Naprawdę fakt że np. po 10:00 będą trzy odjazdy co 15 minut z Gocławia jest nie do przeżycia?
Nie do przeżycia jest 151 w obecnym kształcie i nie chodzi mi tu bynajmniej o postoje.

: 16 lut 2013, 16:38
autor: bartoni722
Może los Z20 powinno tą linię spotkać? Bo w szczytach puste nie jeździ...

: 16 lut 2013, 18:05
autor: Georg
primoż pisze:Nie do przeżycia jest 151 w obecnym kształcie i nie chodzi mi tu bynajmniej o postoje.
A o co? Albo piszesz konkretnie, albo w ogóle. A nie takie ogólniki.

: 16 lut 2013, 18:08
autor: primoż
Georg pisze:A o co? Albo piszesz konkretnie, albo w ogóle. A nie takie ogólniki.
Linia z częstotliwością aż co pół godziny w DS i brakiem frekwencji nie ma racji bytu. Na Grzybowskiej spokojnie się zmieszczą do 105 i 109.

: 17 lut 2013, 1:46
autor: Pan Piotr
primoż pisze:
Georg pisze:A o co? Albo piszesz konkretnie, albo w ogóle. A nie takie ogólniki.
Linia z częstotliwością aż co pół godziny w DS i brakiem frekwencji nie ma racji bytu. Na Grzybowskiej spokojnie się zmieszczą do 105 i 109.
Tylko zostaje ROGALIŃSKA i SIEDMIOGRODZKA. Na północnym odcinku Płockiej to też w sumie nie takie pewne czy przyklasną pomysłowi eliminacji połączenia w DS. Nie twierdzę, że frekwencja jest rewelacyjna, bo nie jest dobra. Trzeba przeprowadzić reformę połączeń z częstotliwości ( co 30' ) na terenie Śródmieścia, ale nie na zasadzie, że obetnijmy wszystkim tym liniom kursy w dni świąteczne.

Największe knoty powstały w Śródmieściu powstały w ostatnich czasach.

151 - 10-15/20/20 ( od 2011 r. : co 20/20/30 )
178 - 15/20/20 ( od 2010 r. : co 20/20/30 )
227 - jako 127 co 15/15/20 ( co 2012 r.: co 20/30/30 )

Reasumując problem się zaczyna w momencie obcięcia częstotliwości. Wtedy było zrobić jakiś sensowne ruchy zamiast tworzyć kolejne socjale, bo prawda jest taka, że im dłużej socjal trwa tym trudniej coś z nim zrobić ( 505 w wersji socjalnej trwało 2,5 roku, mimo że wieszczono, że po ścięciu do częstotliwości 30/60/60 przetrwa maximum kilka miesięcy ).

: 17 lut 2013, 9:18
autor: Glonojad
ROGALIŃSKA jest w dojściu do PŁOCKIEJ - ale to będzie niepolityczne (bardzo duże liceum, o zajezdni nie wspominając) - choć 351 by te kwestie zaliczało. :-k

SIEDMIOGRODZKA powinna mieć po prostu dwukierunkowy przystanek 105 i 109... ](*,)

: 17 lut 2013, 12:32
autor: Pan Piotr
Glonojad pisze:ROGALIŃSKA jest w dojściu do PŁOCKIEJ - ale to będzie niepolityczne (bardzo duże liceum, o zajezdni nie wspominając) - choć 351 by te kwestie zaliczało. :-k

SIEDMIOGRODZKA powinna mieć po prostu dwukierunkowy przystanek 105 i 109... ](*,)

A nie lepiej:

106 - MŁYNÓW - ZACHĘTA ( co 15/20/20 )

351 - GOCŁAW - EMILII PLATER ( co 30/30/xx ) - jako socjal na placu Na Rozdrożu :P

: 17 lut 2013, 12:47
autor: Georg
A gdzie na Emilii Plater wciśniesz 351? Chyba tylko wywalając 510.