Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25762
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 16 maja 2019, 15:52

Jeśli się wytnie 35.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 11055
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 16 maja 2019, 15:58

drobert pisze:Przez Stawki jest to możliwe
Ze wspólnym przystankiem z 17 jadącą w tę samą stronę...
ŁK

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7004
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 16 maja 2019, 16:49

Nie ten Marymont. Ale to i tak głupota, bo obecnie 15 przynajmniej reprezentuje wartość dodaną w stosunku do autobusów na Potoku, ponieważ jedzie przez całe Śródmieście, a nie tylko do metra, co robiłaby 6.

michael112
Posty: 3018
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 18 maja 2019, 9:43

Bastian pisze:
14 maja 2019, 9:35
beni pisze:
14 maja 2019, 8:31
10 > wydłużona na Piaski (peron koło 22)
11 > bez zmian
26 > od Radiowej na Koło
28 > od Radiowej na Koło
Gołym okiem widzę, że ci brygad (na 10) brakuje.
Ja miałbym jeszcze dwie inne propozycje, obie moim zdaniem lepsze:

Pierwsza propozycja:

10: od Górczewskiej Powstańców Śląskich i Broniewskiego na Piaski;
11: zostawić tak jak było do wczoraj;
26: jak w propozycji ZTM;
28: skrócona do Piasków.

Druga propozycja:
10: od Górczewskiej Powstańców Śląskich na Nowe Bemowo;
23 lub 24: wydłużenie od Nowego Bemowa przez Powstańców Śląskich i Broniewskiego na Piaski;
przy czym moim zdaniem lepsze 23, bo ma krótszą trasę
11, 26 i 28 jak w pierwszej propozycji.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25762
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 18 maja 2019, 13:16

Każda z nich kosztuje brygady i generuje dwie linie na jednym torze na Piaskach. No i wydaje mi się że tranzyt Bemowo - Broniewskiego to akurat ważny element 28.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7843
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 10 cze 2019, 23:50

Ciekawe ile wniosków o 17 na Nowodworach wpłynie po weekendzie z tą linią...
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

drobert
Posty: 1428
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 11 cze 2019, 23:14

I pewnie z argumentami, że ta 2 to taka niepunktualna i ciągle te tramwaje się psują a 17 punktualna i ani razu się tramwaj nie popsuł. :D

Awatar użytkownika
Krzysztof_J
Posty: 485
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 18 lip 2019, 15:07

https://www.ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=2470&c=100&l=1

Czy naprawdę ZTM musi wszystko mieszać przy czasowych zmianach tras linii? Czy 75 nie mogłoby być 35 na trasie zmienionej? Nie chcę absolutnie bronić pasażerów, którzy nie czytają informacji i potem się dziwią, dlaczego dana linia nie kursuje, ale czy jednak nie można pójść pasażerom na rękę i w miarę możliwości ograniczać zmiany numerów linii?

Georg
Posty: 6298
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 18 lip 2019, 15:23

Jak zobaczą nowy numer to najpierw spojrzą w rozkład co to za tramwaj. Jak zobaczą 35, to przy zjeździe z trasy motorniczy będzie musiał za każdym razem odpowiadać dlaczego skręcił. To ukłon w stronę motorniczych po historii z 17 skróconą do Metra Marymont.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 18 lip 2019, 15:25

Krzysztof_J pisze:
18 lip 2019, 15:07
https://www.ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=2470&c=100&l=1

Czy naprawdę ZTM musi wszystko mieszać przy czasowych zmianach tras linii? Czy 75 nie mogłoby być 35 na trasie zmienionej? Nie chcę absolutnie bronić pasażerów, którzy nie czytają informacji i potem się dziwią, dlaczego dana linia nie kursuje, ale czy jednak nie można pójść pasażerom na rękę i w miarę możliwości ograniczać zmiany numerów linii?
Bezsensem jest puszczanie 75 aż do Dworca Wschodniego. Mogli dać do Ratuszowej-ZOO.

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1640
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 18 lip 2019, 18:10

A 184 zaznaczone na pętli Nowe Bemowo co robi?
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 18 lip 2019, 18:48

Nordyk110 pisze:
18 lip 2019, 18:10
A 184 zaznaczone na pętli Nowe Bemowo co robi?
Kursy wariantowe Nowe Bemowo - Metro Młociny jako za tramwaj wzdłuż Powstańców.

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1640
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 18 lip 2019, 20:28

SławekM pisze:
18 lip 2019, 18:48
Nordyk110 pisze:
18 lip 2019, 18:10
A 184 zaznaczone na pętli Nowe Bemowo co robi?
Kursy wariantowe Nowe Bemowo - Metro Młociny jako za tramwaj wzdłuż Powstańców.
Dziękuje.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25762
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 lip 2019, 6:17

SławekM pisze:
18 lip 2019, 15:25
Krzysztof_J pisze:
18 lip 2019, 15:07
https://www.ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=2470&c=100&l=1

Czy naprawdę ZTM musi wszystko mieszać przy czasowych zmianach tras linii? Czy 75 nie mogłoby być 35 na trasie zmienionej? Nie chcę absolutnie bronić pasażerów, którzy nie czytają informacji i potem się dziwią, dlaczego dana linia nie kursuje, ale czy jednak nie można pójść pasażerom na rękę i w miarę możliwości ograniczać zmiany numerów linii?
Bezsensem jest puszczanie 75 aż do Dworca Wschodniego. Mogli dać do Ratuszowej-ZOO.
Kończenie czegokolwiek od północy na Ratuszowej bez dojazdu do Wileńskiego dopiero jest bez sensu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Krzysztof_J
Posty: 485
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 19 lip 2019, 19:02

Georg pisze:
18 lip 2019, 15:23
Jak zobaczą nowy numer to najpierw spojrzą w rozkład co to za tramwaj. Jak zobaczą 35, to przy zjeździe z trasy motorniczy będzie musiał za każdym razem odpowiadać dlaczego skręcił. To ukłon w stronę motorniczych po historii z 17 skróconą do Metra Marymont.
Jakoś teraz funkcjonują kursy skrócone linii 17 i nie słyszałem większych narzekań. A wtedy 17 jeździła do Metra Młociny i chyba nie było napisu "Kurs skrócony" na wyświetlaczach, więc część pasażerów nie zauważała różnicy między Metrem Młociny, a Metrem Marymont, natomiast obecnie jest wyraźna informacja o kursie skróconym. A wracając do tematu 35 i 75 to może się mylę, ale wydaje mi się, że jak zobaczą na wyświetlaczu napis "trasa zmieniona", to sprawdzą, gdzie to jedzie. Natomiast, jak ktoś jedzie np. na odcinku plac Bankowy - rondo Radosława i zwróci uwagę tylko na numer, to nawet nie zauważy zmiany, a jak zobaczy 75, to zacznie się zastanawiać, gdzie to jedzie.

ODPOWIEDZ