: 04 paź 2007, 19:59
Też uważam, że takie dziury należy zapełniać normalnie. Nie mamy krakowskiej tradycji rodzin z jednej pętli, więc na siłę lansować tego chyba nie trzeba.
PlanetobusColony pisze:Do Pęclina może jeździc jakoweś 820
Ech... Następnym razem muszę mieć swoją wizytówkę żeby takich nazw nie wymyślali.Wiązowna. net - forum (a właściwie Sabina) pisze:Istotnie w dniu dzisiejszym był Duchnowie przedstawiciel ZTMu z pionu organizacji i planowania ruchu
...
W Gdańsku jest specyficzna sytuacja, z tego względu, że przy nadawaniu numerów panuje tam zasada, która ma na celu zapobiegnięcie dublowaniu się numeracji gdańskiej z gdyńską...Colony pisze:Tak wiem, Gdańsk i w ogóle, ale on nie powinien służyć za dobry przykład chyba.
Ale to dotyczy póki co nowych linii. Stare to chyba długo jeszcze nie zostaną przenumerowane... Choć w nocnych się z tym uporali...Bastian pisze:Żebyż to jeszcze im to konsekwentnie wychodziło...
Tak, większej ilości już nie ma A przenumerowanie pewnie będzie wtedy, kiedy będzie przejęcie przez MZKZG obowiązków organizatora komunikacji. Ale wtedy będzie istna rewolucja, zwłaszcza w Gdańsku, gdyż prawdopodobnie nastąpi unifikacja przystankowych rozkładów jazdy na BusMan-owskie.Bastian pisze:To chyba jedyny taki przykład
Bogata oferta prywaciarzy jest najlepsza. Ludzie z Otwocka i Józefowa, którzy chcą się szybko przemieścić wybierają te częste autobusy.Bastian pisze:Umowa to umowa.Frencher pisze:Tylko dlaczego nie weźmie się za już istniejące linieTakie myślenie to drugie - po nawale blachosmrodów - nieszczęście warszawskiego podróżowania...Nie chcę się przesiadać. W śródmieściu stoimy w korkach, ale przynajmniej mam miejsce siedzące - mówi Agnieszka Konieczna z Otwocka.
Tylko że jest druga strona medalu: niezbyt wygodne przesiadki, dość długi (w niektórych miejscach) potencjalny czas oczekiwania na przesiadkę. No i wciąż słaba oferta szynowa: gdyby była dobra, to tłuczenie się autobusem z Otwocka (i "stanie w korkach") naprawdę byłoby objawem głupoty...
Rewolucja to by się im wszystkim przydała na jakiś jaśniejszy podział na linie okresowe, pospieszne czy inne. Bo na razie to można się skołować, co jest co i kiedy jeździ.Wolfchen pisze:Ale wtedy będzie istna rewolucja,
Ja wiem... Zależy o jakiej trasie mówiszNo i prywatni wygrywają w Kolejami Mazowieckimi ze względów wiadomych.
W Gdańsku tak, bo w Gdyni jest czytelniePiotrek pisze:Rewolucja to by się im wszystkim przydała na jakiś jaśniejszy podział na linie okresowe, pospieszne czy inne. Bo na razie to można się skołować, co jest co i kiedy jeździ.
Myślisz że ktoś woli jechać autobusem dlatego że jeździ co 5-10 minut, a pociąg co 10-20?Andrzej pisze:Bogata oferta prywaciarzy jest najlepsza. Ludzie z Otwocka i Józefowa, którzy chcą się szybko przemieścić wybierają te częste autobusy.
Piszesz o jakości czy o uprzejmości?Andrzej pisze:Prywaciarze są tak dobrzy, że w Wawrze podbierają pasażerów 521.
702 ma trochę inne funkcje od tych które sugerujesz. Po za tym linia 702 marginalizuje się sama - częstotliwością.Andrzej pisze:W Otwocku prywatne autobusy marginalizują 702, które do Wiatracznej dojeżdża w tyle, ile one do Centrum.
Tzn. ??Andrzej pisze:No i prywatni wygrywają w Kolejami Mazowieckimi ze względów wiadomych.
Muszą zrozumieć że pętla wokół Pałacu Kultury to nie jedyna pętla w Warszawie.Andrzej pisze:Co chce się zrobić z prywaciarzami, którzy umieli stworzyć najlepszą możliwą i rentowną komunikację?
Wzrasta, bo może ludzie stosują Twój sposób na bilety (choć jeszcze ze 3 tygodnie temu jechałem w sobotę puściutkim pociągiem na Gocławek)JotPeCet pisze:702 ma trochę inne funkcje od tych które sugerujesz. Po za tym linia 702 marginalizuje się sama - częstotliwością.Andrzej pisze:W Otwocku prywatne autobusy marginalizują 702, które do Wiatracznej dojeżdża w tyle, ile one do Centrum.Tzn. ??Andrzej pisze:No i prywatni wygrywają w Kolejami Mazowieckimi ze względów wiadomych.
Czy piszesz o sławnej już "uprzejmości" kierowców MiniBusa??
Bo chyba raczej nie o cenniku?: miesięczny w KM: 90 zł a w MiniBusie: 120zł.
Inna sprawa że kupując bilet na KM za 72 zł (z Otwocka czy Józefowa do Falenicy) oraz bilet ZTM na WKM za 66zł, już za 138 zł miesięcznie lub 346 zł na kwartał (wychodzi 115,3 na miesiąc) można jeździć pociągiem do Warszawy i swobodnie poruszać się po niej komunikacją miejską.
Więc skoro prywatni wygrywają z KM ze względów "wiadomych" (tylko dla Ciebie) to czemu liczba przewożonych pasażerów w pociągach tak gwałtownie wzrasta??