PociÄ giem KM do GĂłry Kalwarii
Moderator: JacekM
Tam by sę przydało podbić rozkład i puścić pociąg powiecmy o 20 ta trasa ma perspektywy.dzidek pisze:Dziś przed 17:00 na stacji w Czachówku Wsch. ze 20 osób wysiadło z pociągu Niezły wynik! W Górze oczywiście jeszcze więcej. Autobus na zainteresowanych czekał koło wyjścia ze stacji. Dobry pomysł z tym busem.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Dziś pociągiem po 17:00 do Góry przyjechało prawie 60 osób. Wynik naprawdę niezły Rano było ich znacznie mniej bo 3 osoby ale za to jazda na koszt KM Gdy jednym z porannych pociągów jechałem do Góry Kalwarii kierownik pociągu pierwszy raz trafił na linię do GK. Nie wiedział o promocji jaka obowiązuje i gdy go uświadomiłem to sprzęt do drukowania biletów się zawiesił. Nie było możliwości go zresetowania. Dzięki temu podróż do Góry Kalwarii w pełni legalnie i za darmo Swoją drogą wielkie pozdrowienia dla kierownika pociągu i maszynisty. Dawno tak zabawnych i sympatycznych ludzi z KM nie widziałem. Wizerunek firmy bardzo się poprawia dzięki takiej obsłudze pociągu
W tej chwili modernizowana jest łącznica między Czachówkiem Wschodnim a Południowym a to chyba oznacza, że planuje się połączenie Góry Kalwarii z Czachówkiem Południowym. Może pojawi się jakiś szynobus dowożący mieszkańców Góry do stacji w Czachówku w celu przesiadek do pociągów jadących do Warszawy? Będzie szansa w końcu poprawić częstotliwość pociągów jeżdżących z Góry Kalwarii.
W tej chwili modernizowana jest łącznica między Czachówkiem Wschodnim a Południowym a to chyba oznacza, że planuje się połączenie Góry Kalwarii z Czachówkiem Południowym. Może pojawi się jakiś szynobus dowożący mieszkańców Góry do stacji w Czachówku w celu przesiadek do pociągów jadących do Warszawy? Będzie szansa w końcu poprawić częstotliwość pociągów jeżdżących z Góry Kalwarii.
7 stycznia, pociąg 9142, EN57-1920, odjazd z Pilawy o 5.20.
W Pilawie wsiadło 5 osób;
w Jaźwinach wsiadły 2 osoby;
w Osiecku wsiadła 1 osoba;
w Warszówce nikt nie wsiadł;
w Górze Kalwarii wsiadło 18 osób;
w Czachówku Wschodnim wsiadło 7 osób;
w Ustanówku wsiadło około 40 osób;
w Zalesiu Górnym odwołałem pociąg - poległa sprężarka główna.
W Pilawie wsiadło 5 osób;
w Jaźwinach wsiadły 2 osoby;
w Osiecku wsiadła 1 osoba;
w Warszówce nikt nie wsiadł;
w Górze Kalwarii wsiadło 18 osób;
w Czachówku Wschodnim wsiadło 7 osób;
w Ustanówku wsiadło około 40 osób;
w Zalesiu Górnym odwołałem pociąg - poległa sprężarka główna.
Quidquid agis, prudenter agas et respice finem.
Kolej. Connecting people
Kolej. Connecting people
A ja się tak spytam... Kto to liczył ? KP czy autor posta? Bo jeżeli to drugie to zastanawia mnie jak przy przejeździe wzdłuż peronu siedząc w kabinie można policzyć dokładnie np. osoby w Ustanówku? Wieloletnia praktyka?emzi pisze:7 stycznia, pociąg 9142, EN57-1920, odjazd z Pilawy o 5.20.
W Pilawie wsiadło 5 osób;
w Jaźwinach wsiadły 2 osoby;
w Osiecku wsiadła 1 osoba;
w Warszówce nikt nie wsiadł;
w Górze Kalwarii wsiadło 18 osób;
w Czachówku Wschodnim wsiadło 7 osób;
w Ustanówku wsiadło około 40 osób;
w Zalesiu Górnym odwołałem pociąg - poległa sprężarka główna.
^^ to ja neutralnie napisałem .. a, że pan Marek jest z Legionowa to ja pozdrawiam tak po sąsiedzku.
A to dobre, ten pociąg był objęty dzisiaj liczeniem na odcinku Zalesie Górne - Warszawa Służewiec
[ Dodano: Czw 07 Sty, 2010 23:21 ]
[ Dodano: Czw 07 Sty, 2010 23:21 ]
Podsyłanie szynobusu jest nieopłacalne. Natomiast jazda przez Czachówek Południowy - w sensie wydłużenie któregoś pociągu do GK z obrotem w CzPłd jest bardzo realna już niebawemdzidek pisze:Może pojawi się jakiś szynobus dowożący mieszkańców Góry do stacji w Czachówku w celu przesiadek do pociągów jadących do Warszawy? Będzie szansa w końcu poprawić częstotliwość pociągów jeżdżących z Góry Kalwarii.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Co wy znów wymyśliliście?bohunu pisze:Podsyłanie szynobusu jest nieopłacalne. Natomiast jazda przez Czachówek Południowy - w sensie wydłużenie któregoś pociągu do GK z obrotem w CzPłd jest bardzo realna już niebawem
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Mam pytanie. Czy na stacji w Osiecku są jakieś zbudowane perony z prawdziwego zdarzenia czy dalej tak jak kiedyś są zarośnięte krzaki? Mam babcię, która by wykorzystała to połączenie ale ma chorą nogę i nie zrobiłaby tak dużego kroku, żeby wsiąść do pociągu.. stąd moje pytanie, czy zbudowali tam teraz coś.
1. Jak z taryfą? Kilometry relacyjnie, czy realnie?bohunu pisze:Natomiast jazda przez Czachówek Południowy - w sensie wydłużenie któregoś pociągu do GK z obrotem w CzPłd jest bardzo realna już niebawem
2. Czy to aby będzie opłacalne czasowo? Przecież obrót w polskich realiach to z 10 minut postoju...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Pomysłów mamy dużorufio198 pisze:Co wy znów wymyśliliście?bohunu pisze:Podsyłanie szynobusu jest nieopłacalne. Natomiast jazda przez Czachówek Południowy - w sensie wydłużenie któregoś pociągu do GK z obrotem w CzPłd jest bardzo realna już niebawem
Ale najdziwniejszy to nowa trasa przejazdu od 15/1 15332/3
[ Dodano: |8 Sty 2010|, 2010 19:24 ]
pff... na to ci nikt nie odpowie. Moge tylko powiedzieć, że przez CzPłd jest 2 km więcej.1. Jak z taryfą? Kilometry relacyjnie, czy realnie?
IMHO Nie, ale tu chodzi bardziej o wzbogacenie oferty.Wolfchen pisze:2. Czy to aby będzie opłacalne czasowo?
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Tylko mi nie mów że z Tłuszcza przez Warszawę i Kutno do Sierpcabohunu pisze:Pomysłów mamy dużorufio198 pisze: Co wy znów wymyśliliście?
Ale najdziwniejszy to nowa trasa przejazdu od 15/1 15332/3
Zaczynam sie waszych pomysłów bać
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
aj, chodziło mi o 51332. Wywal Kutno
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
No właśnie doszły mnie słuchy, że coś ma się dziać w tej sprawie W sumie poza kilkoma bezpośrednimi pociągami z pominięciem Czachówka Płd. pozostałe będą jeździć z "zaliczeniem" tej stacji i nawet z czasem poświęconym na obrót to oferta jak wspomniałeś znacznie się poprawi Mieszkańcy Czachówka nie będą krzyczeć, że tracą połączenia na rzecz Góry a i Góra nowe zyska, co prawda z dłuższym czasem przejazdu ale mimo wszystkobohunu pisze:Podsyłanie szynobusu jest nieopłacalne. Natomiast jazda przez Czachówek Południowy - w sensie wydłużenie któregoś pociągu do GK z obrotem w CzPłd jest bardzo realna już niebawem
Jeżeli pomyślimy o kłopotach na Puławskiej jakie spowoduje budowa drogi ekspresowej to nawet z obrotem podróż KM wyjdzie znacznie szybciej niż autem/busem. Tym bardziej, że samej DK79 nikt nie planuje póki co poszerzać i jedyną alternatywą dla korków jakie będą się powiększać na DK79 i Puławskiej będzie właśnie pociąg. Sami samorządowcy obiecali dodatkowe pociągiWolfchen pisze:2. Czy to aby będzie opłacalne czasowo? Przecież obrót w polskich realiach to z 10 minut postoju...
http://www.gorakalwaria.net/news-na-tor ... e,896.html
Ja mam nadzieję, że połączenia do Pilawy pozostaną bo póki co z uwagi na brak możliwości dojazdu do stacji w Warszówce korzystam ze stacji w Górze ale jak tylko przyjdzie wiosna chętnie do Warszówki będę pociągiem śmigał
[ Dodano: |8 Sty 2010|, 2010 19:53 ]
I kiedy można się spodziewać korekty rozkładu KM?
Na stałe ta zmiana czy czasowa z związku z wykopkami na 9 ?bohunu pisze:aj, chodziło mi o 51332. Wywal Kutno
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach