Zmiany obsługowe - styczeń 2007

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
marker
Zbanowany
Posty: 429
Rejestracja: 17 gru 2005, 22:00
Lokalizacja: ZaCiSzAńSkI kLaN - LoŻa SzYdErCóW

Post autor: marker » 02 sty 2007, 16:33

8205 pisze:Przecież to chyba się nie opłacają takie zjazdy i wyjazdy przez pół miasta na pusto.
ZTM-owi się opłaca gdyż nie musi za nie płacić a zakład dojeżdża na swój koszt. Kiedyś na 186 z R6 były dojazdy/zjazd płatne z/od OS.WOLSKA
CHRABĄSZCZ: Bzzzzzzzzzz

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 02 sty 2007, 16:33

6/186 które kończy na Metrze o 23:54 i zjeżdża jeszcze na R6 to jest już przegięciem... :-? Bardziej już pasowałoby 5/186 :-"

Awatar użytkownika
marker
Zbanowany
Posty: 429
Rejestracja: 17 gru 2005, 22:00
Lokalizacja: ZaCiSzAńSkI kLaN - LoŻa SzYdErCóW

Post autor: marker » 02 sty 2007, 16:34

Santos pisze:6/186 które kończy na Metrze o 23:54 i zjeżdża jeszcze na R6 to jest już przegięciem... :-? Bardziej już pasowałoby 5/186 :-"
Nie wiele mniejsze niż zjazdy na R13 z M.Wil. jeśli takowe jeszcze istnieją :-"
CHRABĄSZCZ: Bzzzzzzzzzz

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 02 sty 2007, 16:35

Santos pisze:6/186 które kończy na Metrze o 23:54 i zjeżdża jeszcze na R6 to jest już przegięciem... :-? Bardziej już pasowałoby 5/186 :-"
czasem wystarczy skrócić przerwę jednej brygadzie by zjazd odbywał się o innej godzinie i z innego krańca . Tak jest na wielu brygadach 186 czy 157...

[ Dodano: 2007-01-02, 16:36 ]
marker pisze:
Santos pisze:6/186 które kończy na Metrze o 23:54 i zjeżdża jeszcze na R6 to jest już przegięciem... :-? Bardziej już pasowałoby 5/186 :-"
Nie wiele mniejsze niż zjazdy na R13 z M.Wil. jeśli takowe jeszcze istnieją :-"
tak samo poranne wyjazdy z R13 na MW np. przez Ochotę ](*,)

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 02 sty 2007, 16:36

marker pisze:
Santos pisze:6/186 które kończy na Metrze o 23:54 i zjeżdża jeszcze na R6 to jest już przegięciem... :-? Bardziej już pasowałoby 5/186 :-"
Nie wiele mniejsze niż zjazdy na R13 z M.Wil. jeśli takowe jeszcze istnieją :-"
Nom,ale te brygady zjeżdzają wcześniej :grin: (bodajże jes to tylko 012).A ta brygada ''na ostatniego'' zjeżdża na R6...Na R7 była już po północy z minutami...

[ Dodano: 2007-01-02, 16:40 ]
Nie wiem,czy to jest zgodne z logiką :lol: ale czy jest sens żeby Stalowa dojeżdżała na Metro na 4:55 żeby zaczął prace jako 7/186 ](*,)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25373
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 02 sty 2007, 16:49

Trasa 186 ma to do siebie, że jest niemożliwe, by wszystkie brygady zaczynały i kończyły kursowanie na tym samym krańcu. Więc długie dojazdy muszą być. Pozostaje pytanie ich doboru i podziału na zajezdnie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 02 sty 2007, 16:57

Santos pisze:Nie wiem,czy to jest zgodne z logiką :lol: ale czy jest sens żeby Stalowa dojeżdżała na Metro na 4:55 żeby zaczął prace jako 7/186 ](*,)
czasem wystarczyłoby żeby poprzednia brygada albo następna wyjechała z zajezdni wcześniej i wykonała pierwszy półkurs za 7/186 a ta brygada mogłaby ruszać półkurs później z Tarchomina.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25373
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 02 sty 2007, 16:58

A postoje i czas pracy?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 02 sty 2007, 17:07

pawcio pisze:A postoje i czas pracy?
czasem faktycznie jest to powód dla absurdalnych wyjazdów czy zjazdów ale czasami wystarczy trochę zmienić rozkład albo same godziny kursowania brygady aby uniknąć problemu z jazdą na pusto przez całe miasto. Gdyby ZTM miał płacić za przejazdy na pusto Miejskim Zakładom Autobusowym to napewno Stalowa nie jeździłaby jako PT na MW ! Tak samo kiedyś było z 157, że jedna brygada z Kleszczowej stała ponad 50 minut na Szczęśliwicach po to aby pojechać na Gwiaździstą i na pusto zjechać na zajezdnię a w tym czasie z 3 kolejnych brygad zjeżdżających jedna po drugiej na zakład aż dwie były z Redutowej , na którą jest bliżej z krańca Gwiaździsta.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25373
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 02 sty 2007, 17:09

Idiotyzmy są, to jasne. Zastanawiam się tylko, czy w tym przypadku dałoby się je wyeliminować.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ITS A 218
Posty: 3163
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 02 sty 2007, 19:39

dzidek pisze: 2. Kleszczowa nie obsługiwała 3/186 od bardzo dawna wiec nie wiem gdzie ty neoplany widziałeś ](*,)
Przepraszam, nie napisałem że chodzi mi o 3/182 a nie 186.
RELOBUS A38 ESTRADY

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 02 sty 2007, 19:47

8205 pisze:
dzidek pisze: 2. Kleszczowa nie obsługiwała 3/186 od bardzo dawna wiec nie wiem gdzie ty neoplany widziałeś ](*,)
Przepraszam, nie napisałem że chodzi mi o 3/182 a nie 186.
to tym bardziej nie wiem o co ci chodzi. Przecież na 182 deskorolki są bardzo dobrym typem taboru i chyba lepsze to od solówek. Poza tym chyba przyzwyczaiłeś się do obsługi 182 przez 15 metrowe pojazdy bo R7 wysyłała stale sztywniaki na tę linię ;) a tu dziś Ikarus z R11 (i to automat) zawitał :D Tylko zastanawiam się po co ?? W planie brygadowym na styczeń brygady na 182 powinny mieć napisane N zamiast P ...

Awatar użytkownika
Sadek
Posty: 432
Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza

Post autor: Sadek » 03 sty 2007, 15:49

Kogo rozpoznałem po adresie mailowym w moim spisie to tym MAX-imum ZTM-owskie od 2 stycznia wysłałem. Kto nie dostał a chce niech pisze mi na maila.

Krzysiek_S
Posty: 5090
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 03 sty 2007, 16:22

Z maximusa wynika ,że 115 ma 5 niskich brygad wielkopojemnych + wtyczka również niska-gniot.
Czy ja śnie. :-s
720 dodatek przegubowy.

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7767
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 03 sty 2007, 16:23

jeszcze nie mam maxa, ale na 301 więcej wielkopojemnych jakby?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Zablokowany