Strona 13 z 17

: 02 sty 2007, 16:33
autor: marker
8205 pisze:Przecież to chyba się nie opłacają takie zjazdy i wyjazdy przez pół miasta na pusto.
ZTM-owi się opłaca gdyż nie musi za nie płacić a zakład dojeżdża na swój koszt. Kiedyś na 186 z R6 były dojazdy/zjazd płatne z/od OS.WOLSKA

: 02 sty 2007, 16:33
autor: Santos
6/186 które kończy na Metrze o 23:54 i zjeżdża jeszcze na R6 to jest już przegięciem... :-? Bardziej już pasowałoby 5/186 :-"

: 02 sty 2007, 16:34
autor: marker
Santos pisze:6/186 które kończy na Metrze o 23:54 i zjeżdża jeszcze na R6 to jest już przegięciem... :-? Bardziej już pasowałoby 5/186 :-"
Nie wiele mniejsze niż zjazdy na R13 z M.Wil. jeśli takowe jeszcze istnieją :-"

: 02 sty 2007, 16:35
autor: dzidek
Santos pisze:6/186 które kończy na Metrze o 23:54 i zjeżdża jeszcze na R6 to jest już przegięciem... :-? Bardziej już pasowałoby 5/186 :-"
czasem wystarczy skrócić przerwę jednej brygadzie by zjazd odbywał się o innej godzinie i z innego krańca . Tak jest na wielu brygadach 186 czy 157...

[ Dodano: 2007-01-02, 16:36 ]
marker pisze:
Santos pisze:6/186 które kończy na Metrze o 23:54 i zjeżdża jeszcze na R6 to jest już przegięciem... :-? Bardziej już pasowałoby 5/186 :-"
Nie wiele mniejsze niż zjazdy na R13 z M.Wil. jeśli takowe jeszcze istnieją :-"
tak samo poranne wyjazdy z R13 na MW np. przez Ochotę ](*,)

: 02 sty 2007, 16:36
autor: Santos
marker pisze:
Santos pisze:6/186 które kończy na Metrze o 23:54 i zjeżdża jeszcze na R6 to jest już przegięciem... :-? Bardziej już pasowałoby 5/186 :-"
Nie wiele mniejsze niż zjazdy na R13 z M.Wil. jeśli takowe jeszcze istnieją :-"
Nom,ale te brygady zjeżdzają wcześniej :grin: (bodajże jes to tylko 012).A ta brygada ''na ostatniego'' zjeżdża na R6...Na R7 była już po północy z minutami...

[ Dodano: 2007-01-02, 16:40 ]
Nie wiem,czy to jest zgodne z logiką :lol: ale czy jest sens żeby Stalowa dojeżdżała na Metro na 4:55 żeby zaczął prace jako 7/186 ](*,)

: 02 sty 2007, 16:49
autor: pawcio
Trasa 186 ma to do siebie, że jest niemożliwe, by wszystkie brygady zaczynały i kończyły kursowanie na tym samym krańcu. Więc długie dojazdy muszą być. Pozostaje pytanie ich doboru i podziału na zajezdnie.

: 02 sty 2007, 16:57
autor: dzidek
Santos pisze:Nie wiem,czy to jest zgodne z logiką :lol: ale czy jest sens żeby Stalowa dojeżdżała na Metro na 4:55 żeby zaczął prace jako 7/186 ](*,)
czasem wystarczyłoby żeby poprzednia brygada albo następna wyjechała z zajezdni wcześniej i wykonała pierwszy półkurs za 7/186 a ta brygada mogłaby ruszać półkurs później z Tarchomina.

: 02 sty 2007, 16:58
autor: pawcio
A postoje i czas pracy?

: 02 sty 2007, 17:07
autor: dzidek
pawcio pisze:A postoje i czas pracy?
czasem faktycznie jest to powód dla absurdalnych wyjazdów czy zjazdów ale czasami wystarczy trochę zmienić rozkład albo same godziny kursowania brygady aby uniknąć problemu z jazdą na pusto przez całe miasto. Gdyby ZTM miał płacić za przejazdy na pusto Miejskim Zakładom Autobusowym to napewno Stalowa nie jeździłaby jako PT na MW ! Tak samo kiedyś było z 157, że jedna brygada z Kleszczowej stała ponad 50 minut na Szczęśliwicach po to aby pojechać na Gwiaździstą i na pusto zjechać na zajezdnię a w tym czasie z 3 kolejnych brygad zjeżdżających jedna po drugiej na zakład aż dwie były z Redutowej , na którą jest bliżej z krańca Gwiaździsta.

: 02 sty 2007, 17:09
autor: pawcio
Idiotyzmy są, to jasne. Zastanawiam się tylko, czy w tym przypadku dałoby się je wyeliminować.

: 02 sty 2007, 19:39
autor: ITS A 218
dzidek pisze: 2. Kleszczowa nie obsługiwała 3/186 od bardzo dawna wiec nie wiem gdzie ty neoplany widziałeś ](*,)
Przepraszam, nie napisałem że chodzi mi o 3/182 a nie 186.

: 02 sty 2007, 19:47
autor: dzidek
8205 pisze:
dzidek pisze: 2. Kleszczowa nie obsługiwała 3/186 od bardzo dawna wiec nie wiem gdzie ty neoplany widziałeś ](*,)
Przepraszam, nie napisałem że chodzi mi o 3/182 a nie 186.
to tym bardziej nie wiem o co ci chodzi. Przecież na 182 deskorolki są bardzo dobrym typem taboru i chyba lepsze to od solówek. Poza tym chyba przyzwyczaiłeś się do obsługi 182 przez 15 metrowe pojazdy bo R7 wysyłała stale sztywniaki na tę linię ;) a tu dziś Ikarus z R11 (i to automat) zawitał :D Tylko zastanawiam się po co ?? W planie brygadowym na styczeń brygady na 182 powinny mieć napisane N zamiast P ...

: 03 sty 2007, 15:49
autor: Sadek
Kogo rozpoznałem po adresie mailowym w moim spisie to tym MAX-imum ZTM-owskie od 2 stycznia wysłałem. Kto nie dostał a chce niech pisze mi na maila.

: 03 sty 2007, 16:22
autor: Krzysiek_S
Z maximusa wynika ,że 115 ma 5 niskich brygad wielkopojemnych + wtyczka również niska-gniot.
Czy ja śnie. :-s
720 dodatek przegubowy.

: 03 sty 2007, 16:23
autor: R-9 Chełmska
jeszcze nie mam maxa, ale na 301 więcej wielkopojemnych jakby?