: 04 lut 2006, 14:30
Wsiadanie do autobusu z przodu a wysiadanie z tyłu w Warszawie napewno by się nie sprawdziło. Ludzie są zbyt wygodniccy aby się do tego stosowac.
A co, Ciebie się to nie tyczyR-11 Kleszczowa pisze:Ludzie są zbyt wygodniccy aby się do tego stosowac.
Oczywiście, ze dotyczy to takze mnie.Proboszcz pisze:A co, Ciebie się to nie tyczyR-11 Kleszczowa pisze:Ludzie są zbyt wygodniccy aby się do tego stosowac.Chciałbyś być np ostatni w kolejce do wsiadania pierwszymi drzwiami przy grupie ok 50 luda do 517
Bo wiesz - to zabrzmiało tak, jakby wszyscy inni byli wygodniccy, tylko Ty taki mocarny rycerzR-11 Kleszczowa pisze:Oczywiście, ze dotyczy to takze mnie.Proboszcz pisze:A co, Ciebie się to nie tyczyChciałbyś być np ostatni w kolejce do wsiadania pierwszymi drzwiami przy grupie ok 50 luda do 517
No chyba, że takProboszcz pisze:Bo wiesz - to zabrzmiało tak, jakby wszyscy inni byli wygodniccy, tylko Ty taki mocarny rycerzR-11 Kleszczowa pisze: Oczywiście, ze dotyczy to takze mnie.
Ta ciekawe czy znajdą...Plesim pisze:Według najnowszych danych MZA poszukuje do zakupu w tym roku 90 sztuk autobusów używanych. Ma to być Mercedes lub MAN w wieku 5 lat i odpowiednio 30 sztuk solówek i 60 przegubowych.
Tylko pytanie, skąd tyle NG313 czterodrzwiowychTLG pisze:Citaro solo i NG313? Z niecierpliwością czekam na przetarg
A kto powiedzial że muszą być czterodrzwiowe?Plesim pisze:Tylko pytanie, skąd tyle NG313 czterodrzwiowychTLG pisze:Citaro solo i NG313? Z niecierpliwością czekam na przetargChoć z Citaro tez mogą być problemy.
Inaczej mówiąc trudno będzie znaleźc czterodrzwiowe za granicą.......chyba, że na WschodzieWujek_ed pisze:Też tak myśłe że mogą być proglemy z 4 dzwiowymi mi by 3 dzwiowe nie przeszkadzały, A 3 dziwowe było by łatwiej znaleść za granicą