Modernizacja trasy nr 8 (Warszawa-Radom-Kielce)

Moderator: JacekM

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7084
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 02 sie 2012, 21:23

Wolfchen pisze:Ale nie ma szansy, aby wpłynął na niezawodność tego połączenia - bo tu potrzebne jest wyeliminowanie jednotoru przez który wszystko się sypie.
Wiadomo, że remontem tego odcinka nie wyeliminuje się "wąskiego gardła" jakim jest jednotor Warka - Radom. Ale dla tych, którzy dojeżdżają np. do Chynowa czy Warki to znaczy bardzo dużo. ;-)
chester pisze:Bo nie jeżdżą tam EN57.
Ale to nie tylko EN57 powodują tam opóźnienia. Często zrywana lub kradziona jest sieć trakcyjna albo dochodzi do różnych usterek SRK...

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 02 sie 2012, 21:28

I te jednotory też są w znacznie lepszym stanie... 8-(
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 29 sie 2012, 21:23

102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 10 gru 2012, 15:11

PKP PLK ogłosiły przetarg ograniczony m.in. na:
- Przebudowa i modernizacja układów torowych stacji Radom wraz z przebudową i modernizacją peronów stacji oraz przygotowania terenu pod planowany przystanek osobowy pn. Radom ulica Żeromskiego;
- Budowa wiat peronowych oraz urządzeń małej architektury wraz z urządzeniami informacji podróżnych;
- Wykonanie odwodnienia układu torowego oraz peronów stacji Radom oraz planowanego przystanku osobowego pn. Radom ulica Żeromskiego;
- Przebudowa istniejącego przejścia podziemnego pod torami stacji Radom posiadającego wyjścia na perony oraz wyjście do miasta wraz z wykonaniem odwodnienia;
- Budowa budynku siedziby LCS Radom wraz z uposażeniem w podstawowe media;
- Budowa budynku pomocniczego wraz z uposażeniem w podstawowe media.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 10 gru 2012, 20:22

Wolfchen pisze: Budowa wiat peronowych oraz urządzeń małej architektury wraz z urządzeniami informacji podróżnych;
Ciekawe jakie koszmarki w Radomiu zaserwują :)
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 10 gru 2012, 23:12

Obstawiam wersję beton&blacha falista. 8-(
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 10 gru 2012, 23:27

Wolfchen pisze:Obstawiam wersję beton&blacha falista. 8-(
+ poliwęglan / pleksi
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 10 gru 2012, 23:36

Znaczy wiaty (to by już była kpina i obłędny ryk na sali) czy co? :>
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 10 gru 2012, 23:43

Wolfchen pisze:Znaczy wiaty (to by już była kpina i obłędny ryk na sali) czy co? :>
To taka tania wersja, gdy nie stać nas na szkło - tym wyłożony jest dach na wiatach w Katowicach :) no i świetliki na Stadionie
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 10 gru 2012, 23:44

A, spoko, rozumiem. To mi się zawiera w pojęciu "beton&blacha falista" ;)
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

skipper
Posty: 47
Rejestracja: 08 lip 2010, 17:06
Lokalizacja: Uwieliny (@Czachówek Płd.)

Post autor: skipper » 26 mar 2013, 10:14

Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt. Abraham Lincoln.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 22 sty 2015, 0:59

No i Ustronie (jedno z większych osiedli w Radomiu, na którym zresztą paręnaście lat mieszkałem) zostało odcięte od miasta z powodu zamknięcia przejścia pod torami na dworcu PKP i braku przejścia tymczasowego (pozostaje więc mieszkańcom bulić za przejazd jednego przystanku autobusem, albo nadrabiać kilometr drogi).

A zeby nie było, że wyłącznie narzekam, to wrzucam dwie fotki jakości komórkowej ze środy (okolic godziny 13:50), jak siedziałem w kiblu, wracając do domu ze szkoły (widok z toru 7 na peron 2 i 3):

Obrazek

Obrazek
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8620
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 22 sty 2015, 19:23

Wolfchen pisze:No i Ustronie (jedno z większych osiedli w Radomiu, na którym zresztą paręnaście lat mieszkałem) zostało odcięte od miasta z powodu zamknięcia przejścia pod torami na dworcu PKP i braku przejścia tymczasowego (pozostaje więc mieszkańcom bulić za przejazd jednego przystanku autobusem, albo nadrabiać kilometr drogi).
:arrow: A żeby nikt sobie nie pomyślał, że całe osiedle Ustronie ma takie problemy przez inwestycję organizowaną przez PKP PLK, dodam tylko, że dotyczy to zaledwie kilku bloków wzdłuż ulicy Domagalskiego. W przypadku dojścia na przykład z Twojego byłego miejsca zamieszkania trasa do budynku dworca wydłużyła się o niespełna 300 metrów! :P

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 24 sty 2015, 15:21

Światła na Grzecznarowskiego - wejście na Domagalskiego ~3 minuty, budynek dworca - światła na Grzecznarowskiego ~8 minut. Trochę duża różnica czasu jak na 300 metrów. :P

:arrow: Inwestorem jest PKP PLK, ale miasto mogło równie dobrze zrobić bezpłatne przejazdy na odcinku Grzecznarowskiego/Śląska - Dworzec PKP (żeby nie było, wyłącznie dla osób jadących w tej relacji). Kosztów zero (autobusy i tak jeżdżą), koszty sołeczne sporo obniżone.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8620
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 24 sty 2015, 19:41

Wolfchen pisze:Światła na Grzecznarowskiego - wejście na Domagalskiego ~3 minuty, budynek dworca - światła na Grzecznarowskiego ~8 minut. Trochę duża różnica czasu jak na 300 m.
:arrow: Pisałem: "do budynku dworca". Punkty A i B w obu przypadkach były takie same.
Liczenie krótszej trasy do innego punktu docelowego i dłuższej do innego to manipulacja :P.

ODPOWIEDZ